• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Μέχρι τώρα, το YouTube αποτελούσε την κυρίαρχη πλατφόρμα για βίντεο στο Διαδίκτυο. Ωστόσο, η άνοδος του Facebook Watch έχει ανατρέψει τα δεδομένα, αφού δέχεται εκατομμύρια χρήστες καθημερινά. Έτσι, για να αποφασίσεις ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα για την επιχείρησή σου, θα πρέπει να μάθεις όλες τις λεπτομέρειες.

Παρακάτω, συγκρίνουμε το YouTube και το Facebook Watch, για να αποφασίσεις ποιο είναι καλύτερο για την περίπτωσή σου.  

 

  • Πόσο Εύκολα Μπορείς να Κάνεις Viral Επιτυχία

Αν ανεβάζεις περιεχόμενο στα social media για κάποιο διάστημα, γνωρίζεις πως μια viral επιτυχία θα ενισχύσει την επιχείρησή σου. Πιο συγκεκριμένα, αν ένα βίντεό σου προσεγγίσει εκατομμύρια χρήστες, τότε και η σελίδα ή το κανάλι σου θα αποκτήσει μεγάλη επισκεψιμότητα.

Σε αυτό το κομμάτι, το Facebook Watch είναι καλύτερη πλατφόρμα για τη δημιουργία viral επιτυχιών σε σύγκριση με το YouTube. Αυτό συμβαίνει επειδή το Facebook Watch είναι ήδη μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και οι χρήστες μπορούν να το μοιράσουν με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού.

  • Πόσες Προβολές θα Αποκτήσεις σε Κάθε Πλατφόρμα

Το Facebook Watch όμως, παρουσιάζει ένα μικρό πλεονέκτημα και στο κομμάτι των προβολών. Στα social media, όπως το Facebook και το Instagram, τα βίντεο εμφανίζονται πιο συχνά και σε περισσότερους χρήστες. Σε ορισμένες πλατφόρμες μάλιστα, τα βίντεο αναπαράγονται αυτόματα, πράγμα που αυξάνει τον αριθμό των προβολών.

Αντίθετα, το YouTube είναι μια πλατφόρμα που ζητάει από τους χρήστες να αναζητούν και να παρακολουθούν βίντεο. Κάθε προβολή στο YouTube προέρχεται από κάποιον χρήστη, που έκανε μια αναζήτηση στην πλατφόρμα και έκανε κλικ στο βίντεο. Για το λόγο αυτό, κάθε βίντεό σου στο YouTube θα πρέπει να έχει ένα thumbnail που να τραβάει την προσοχή.

  • Πόσο Engagement να Περιμένεις σε Κάθε Πλατφόρμα

Ένα άλλο στοιχείο, που πρέπει να ελέγξεις, κατά την επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας για την επιχείρησή σου είναι το engagement, που δέχονται τα βίντεο. Για παράδειγμα, μπορείς να ελέγξεις τον αριθμό των κοινοποιήσεων, των likes, και των σχολίων.

Στο Facebook Watch, θα δεις βίντεο με μεγάλο αριθμό από shares και προβολές, ειδικά σε αυτά που έχουν γίνει viral. Ωστόσο, αυτά τα βίντεο δεν έχουν αρκετές αντιδράσεις και σχόλια. Αυτό είναι ένα σαφές σημάδι πως το Facebook Watch δεν έχει τόσο μεγάλο engagement, όσο έχουν τα βίντεο στο YouTube.

  • Πόσο Πιστό Είναι το Κοινό σου σε Κάθε Πλατφόρμα

Όταν δημιουργείς μια σελίδα στο Facebook ή ένα κανάλι στο YouTube για την επιχείρησή σου, θέλεις να αποκτήσεις ένα πιστό κοινό, που θα παρακολουθεί κάθε καινούργιο βίντεό σου. Σε αυτό το κομμάτι, το YouTube είναι η καλύτερη πλατφόρμα. Αυτό συμβαίνει επειδή το YouTube είναι μια πλατφόρμα εξειδικευμένη στην παρακολούθηση βίντεο και επομένως δεν υπάρχουν περισπασμοί. Οι χρήστες επιλέγουν να εγγραφούν μόνο στα κανάλια, που τους ενδιαφέρουν.

Από την άλλη πλευρά, το Facebook είναι γεμάτο περισπασμούς και οι χρήστες δύσκολα θα παρακολουθήσουν ένα βίντεο μέχρι το τέλος. Ενδεικτικά, κάθε χρήστης βομβαρδίζεται με βίντεο, φωτογραφίες, ειδοποιήσεις και μηνύματα.

  • Σε Ποια Πλατφόρμα θα Έχεις πιο Γρήγορη Ανάπτυξη

Η επιλογή της πλατφόρμας που θα επιλέξεις για την επιχείρησή σου, εξαρτάται επίσης και από το πόσο γρήγορα θέλεις να μεγαλώσεις τη σελίδα ή το κανάλι σου. Όπως αναφέραμε παραπάνω, το Facebook Watch είναι η πλατφόρμα, που θα σου δώσει τις περισσότερες προβολές. Παρ’ όλα αυτά, οι θεατές των βίντεό σου δεν παρουσιάζουν μεγάλο engagement, κι έτσι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μη κάνουν like στη σελίδα σου.

Αντίθετα, στο YouTube μπορείς να δημιουργήσεις ευκολότερα μια κοινότητα. Ακολούθησε τις τεχνικές για να αυξήσεις των αριθμό των προβολών σου στο YouTube, και από αυτές τις προβολές θα κερδίσεις πολλούς subscribers.

 

Με όλες τις παραπάνω πληροφορίες, μπορείς να κρίνεις ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα για την επιχείρησή σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας και να την αφήσεις να αναλάβει την προώθηση της επιχείρησής σου.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

10 Τρόποι για να Προωθήσεις τα Άρθρα του Blog σου

Next Post

Γιατί Διαγράφονται οι Ακόλουθοι από το Κανάλι σου στο YouTube;

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης