• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το digital marketing είναι πολλά περισσότερα από το SEO και τη δημιουργία διαφημίσεων. Το περιεχόμενο που δημιουργείς για την ιστοσελίδα, αλλά και τα social media, της επιχείρησής σου είναι ζωτικής σημασίας για το branding της. Γι’ αυτόν το λόγο, έχει αναδειχθεί ο ρόλος ενός content marketing plan για το σωστό σχεδιασμό και δημοσίευση του περιεχομένου.

Σ’ αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε τα βήματα για τη δημιουργία ενός content marketing plan.

Βήμα 1 – Αποφάσισε Ποιο Είναι το Κοινό σου

Το κοινό που θα στοχεύσεις βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε στρατηγικής που θα δημιουργήσεις. Η αναζήτηση κι ο εντοπισμός του είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνεις στη δημιουργία του marketing plan σου. Το κοινό σου θα επηρεάσει κάθε πτυχή του περιεχομένου σου, όπως το ύφος, το λεξιλόγιο, τις εικόνες και τις πλατφόρμες που θα χρησιμοποιήσεις.

Βήμα 2 –Καθόρισε τους Στόχους σου

Το επόμενο βήμα είναι να ξεκαθαρίσεις το στόχο που έχει το περιεχόμενό σου. Ωστόσο, σ’ αυτό το σημείο, θα πρέπει να αναφέρουμε πως ο στόχος αλλάζει ανάλογα με το πού θα το δημοσιεύσεις. Για παράδειγμα, ο στόχος των posts στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι η δημιουργία leads, ενώ ο στόχος των newsletters να είναι οι πωλήσεις και ο στόχος των blog posts να είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου.

Βήμα 3 – Αξιολόγησε το Τρέχον Περιεχόμενό σου

Ό,τι έχεις ήδη δημοσιεύσει στα κανάλια της επιχείρησής σου είναι περιεχόμενο. Έτσι, έχεις ήδη υλικό που μπορείς να αναλύσεις και να έχεις ως βάση. Το τρέχον περιεχόμενο θα σου δώσει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την επιτυχία των στρατηγικών που έχεις ακολουθήσει έως τώρα. Έτσι, εάν παρατηρήσεις πως ένα είδος υλικού σου φέρνει καλά αποτελέσματα, μπορείς να το διατηρήσεις.

Βήμα 4 – Αποφάσισε Ποιοι θα Είναι οι Κεντρικοί Πυλώνες του Περιεχομένου σου

Όλες οι παραπάνω πληροφορίες είναι αρκετές για να αποφασίσεις το είδος του περιεχομένου που θα δημιουργείς. Έτσι, το επόμενο βήμα είναι να καθορίσεις τα είδη στα οποία θα επενδύσεις.

Βήμα 5 – Βρες Ποια Είναι τα Καλύτερα Κανάλια για το Διαμοιρασμό του

Το επόμενο βήμα αφορά τα κανάλια που θα χρησιμοποιήσεις για να δημοσιεύσεις το περιεχόμενό σου. Αυτό το στάδιο περιλαμβάνει και τη μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βρεις τις πλατφόρμες που ταιριάζουν στην επιχείρησή σου. Όταν έχεις αυτές τις πληροφορίες, μπορείς να ξεκινήσεις την παραγωγή περιεχομένου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κάθε καναλιού.

Βήμα 6 – Δημιούργησε Ένα Content Calendar

Ένα content calendar είναι πολύ σημαντικό στη στρατηγική σου. Κατά τη δημιουργία του, θα πρέπει ν’ αποφασίσεις το περιεχόμενο που θα τρέξει στα κανάλια για το επόμενο διάστημα. Έτσι, μπορείς να διαπιστώσεις εάν το περιεχόμενο είναι επαναλαμβανόμενο και να χτίσεις μια αφήγηση ανάλογα με τη ροή των posts.

Βήμα 7 – Αποφάσισε Ποια KPIs θα Ελέγχεις

Το τελευταίο βήμα είναι να αποφασίσεις τα KPIs που θα παρακολουθείς. Τα analytics σου φανερώνουν χρήσιμες πληροφορίες για την απόδοση των ενεργειών σου στο marketing, κι έτσι είναι απαραίτητα και στο content marketing. Τα KPIs που θα επιλέξεις εξαρτώνται από τους στόχους που έχεις θέσει νωρίτερα.

Η ομάδα της SocialME γνωρίζει καλά τα βήματα για πετυχημένο content marketing. Συμβουλεύσου τους ειδικούς μας για να δημιουργήσεις μια στρατηγική που ταιριάζει στους στόχους σου και μεταβάλλεται άμεσα ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

digital marketing E-shop Marketing
Share:
Previous Post

Γιατί το Branding σου Αποτυγχάνει

Next Post

Μην Ασχοληθείς με το Μάρκετινγκ Πριν Κάνεις Αυτό το Βήμα

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης