Το digital marketing είναι πολλά περισσότερα από το SEO και τη δημιουργία διαφημίσεων. Το περιεχόμενο που δημιουργείς για την ιστοσελίδα, αλλά και τα social media, της επιχείρησής σου είναι ζωτικής σημασίας για το branding της. Γι’ αυτόν το λόγο, έχει αναδειχθεί ο ρόλος ενός content marketing plan για το σωστό σχεδιασμό και δημοσίευση του περιεχομένου.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε τα βήματα για τη δημιουργία ενός content marketing plan.
Βήμα 1 – Αποφάσισε Ποιο Είναι το Κοινό σου
Το κοινό που θα στοχεύσεις βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε στρατηγικής που θα δημιουργήσεις. Η αναζήτηση κι ο εντοπισμός του είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνεις στη δημιουργία του marketing plan σου. Το κοινό σου θα επηρεάσει κάθε πτυχή του περιεχομένου σου, όπως το ύφος, το λεξιλόγιο, τις εικόνες και τις πλατφόρμες που θα χρησιμοποιήσεις.
Βήμα 2 –Καθόρισε τους Στόχους σου
Το επόμενο βήμα είναι να ξεκαθαρίσεις το στόχο που έχει το περιεχόμενό σου. Ωστόσο, σ’ αυτό το σημείο, θα πρέπει να αναφέρουμε πως ο στόχος αλλάζει ανάλογα με το πού θα το δημοσιεύσεις. Για παράδειγμα, ο στόχος των posts στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι η δημιουργία leads, ενώ ο στόχος των newsletters να είναι οι πωλήσεις και ο στόχος των blog posts να είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου.
Βήμα 3 – Αξιολόγησε το Τρέχον Περιεχόμενό σου
Ό,τι έχεις ήδη δημοσιεύσει στα κανάλια της επιχείρησής σου είναι περιεχόμενο. Έτσι, έχεις ήδη υλικό που μπορείς να αναλύσεις και να έχεις ως βάση. Το τρέχον περιεχόμενο θα σου δώσει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την επιτυχία των στρατηγικών που έχεις ακολουθήσει έως τώρα. Έτσι, εάν παρατηρήσεις πως ένα είδος υλικού σου φέρνει καλά αποτελέσματα, μπορείς να το διατηρήσεις.
Βήμα 4 – Αποφάσισε Ποιοι θα Είναι οι Κεντρικοί Πυλώνες του Περιεχομένου σου
Όλες οι παραπάνω πληροφορίες είναι αρκετές για να αποφασίσεις το είδος του περιεχομένου που θα δημιουργείς. Έτσι, το επόμενο βήμα είναι να καθορίσεις τα είδη στα οποία θα επενδύσεις.
Βήμα 5 – Βρες Ποια Είναι τα Καλύτερα Κανάλια για το Διαμοιρασμό του
Το επόμενο βήμα αφορά τα κανάλια που θα χρησιμοποιήσεις για να δημοσιεύσεις το περιεχόμενό σου. Αυτό το στάδιο περιλαμβάνει και τη μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βρεις τις πλατφόρμες που ταιριάζουν στην επιχείρησή σου. Όταν έχεις αυτές τις πληροφορίες, μπορείς να ξεκινήσεις την παραγωγή περιεχομένου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κάθε καναλιού.
Βήμα 6 – Δημιούργησε Ένα Content Calendar
Ένα content calendar είναι πολύ σημαντικό στη στρατηγική σου. Κατά τη δημιουργία του, θα πρέπει ν’ αποφασίσεις το περιεχόμενο που θα τρέξει στα κανάλια για το επόμενο διάστημα. Έτσι, μπορείς να διαπιστώσεις εάν το περιεχόμενο είναι επαναλαμβανόμενο και να χτίσεις μια αφήγηση ανάλογα με τη ροή των posts.
Βήμα 7 – Αποφάσισε Ποια KPIs θα Ελέγχεις
Το τελευταίο βήμα είναι να αποφασίσεις τα KPIs που θα παρακολουθείς. Τα analytics σου φανερώνουν χρήσιμες πληροφορίες για την απόδοση των ενεργειών σου στο marketing, κι έτσι είναι απαραίτητα και στο content marketing. Τα KPIs που θα επιλέξεις εξαρτώνται από τους στόχους που έχεις θέσει νωρίτερα.
Η ομάδα της SocialME γνωρίζει καλά τα βήματα για πετυχημένο content marketing. Συμβουλεύσου τους ειδικούς μας για να δημιουργήσεις μια στρατηγική που ταιριάζει στους στόχους σου και μεταβάλλεται άμεσα ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.
Θέλετε να διαβάζετε άρθρα σαν το παραπάνω;
Συμπληρώστε το email σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς!