Εάν προσπαθείς να προωθήσεις την επιχείρησή σου, τότε γνωρίζεις ήδη ότι πρέπει ν’ ασχοληθείς με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές οι πλατφόρμες έχουν συγκεντρώσει έναν τεράστιο αριθμό χρηστών, κι έτσι μπορείς να έρθεις σ’ επαφή με το κοινό σου εύκολα και γρήγορα.
Ωστόσο, τα social media είναι πολύ ανταγωνιστικά. Γι’ αυτό και θα πρέπει να βρεις τρόπος για να σε ευνοήσει ο αλγόριθμος και να φτάσεις όλους τους χρήστες που στοχεύεις. Το κλειδί στην επιτυχία πλέον κρύβεται στα short-form videos. Σ’ αυτό το άρθρο, θα σου εξηγήσουμε πώς θα τα εκμεταλλευτείς προς όφελος της επιχείρησής σου.
Τι Είναι τα Short-Form Videos;
Τα short-form videos έχουν εξαπλωθεί τόσο επειδή παρουσιάζουν πολλά πλεονεκτήματα. Αρχικά, η δημοτικότητα του Tik Tok τα έφερε στο προσκήνιο. Στη συνέχεια, όλες οι υπόλοιπες πλατφόρμες τα έχουν υιοθετήσει, κι έτσι όλο και περισσότεροι χρήστες δείχνουν την προτίμησή τους σ’ αυτά.
Ενδεικτικά, τα σημαντικότερα από τα πλεονεκτήματα που έχουν τα σύντομα βίντεο στα social media είναι τα εξής:
- Παρουσιάζουν μεγαλύτερο engagement rate,
- Οι χρήστες είναι πιθανότερο να τα μοιραστούν,
- Το περιεχόμενο είναι ευκολότερο να παραμείνει στο μυαλό των χρηστών,
- Οι αλγόριθμοι των κοινωνικών δικτύων τα προτιμούν.
Ποια Είναι τα Πλεονεκτήματά τους;
Συνήθως, το επιπλέον υλικό είναι ένας απ’ τους παράγοντες που δίνουν κίνητρο στους χρήστες να επισκεφτούν μια ιστοσελίδα. Μάλιστα, εάν αυτό το δωρεάν υλικό είναι και ποιοτικό, τότε είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν να την επισκέπτονται. Για παράδειγμα, μπορείς να δημιουργήσεις downloadable content, όπως σελιδοδείκτες ή κάποιο ημερολόγιο. Η συγκεκριμένη στρατηγική έχει και το επιπλέον πλεονέκτημα του lead generation, καθώς συγκεντρώνεις τα e-mails των χρηστών.
4 Τρόποι για να τα Εκμεταλλευτείς
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, είναι εύκολα να φανταστείς γιατί πρέπει να τα εντάξεις στη social media marketing στρατηγική σου. Παρακάτω, θα βρεις τα μυστικά για να το κάνεις επιτυχώς.
#1 Δημιούργησε Περιεχόμενο για το Κοινό σου
Όπως και σε κάθε social media marketing, θα πρέπει να δημιουργήσεις περιεχόμενο που μιλάει στο κοινό σου. Έτσι, και τα short-form videos θα πρέπει να διαφέρουν ανάλογα με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και τα ενδιαφέροντα των χρηστών που στοχεύεις. Φυσικά, ο μόνος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι η βαθιά μελέτη του κοινού σου.
#2 Σκέψου τις Απαιτήσεις της Πλατφόρμας
Το επόμενο κομμάτι που θα πρέπει να σκεφτείς προσεκτικά είναι οι απαιτήσεις της κάθε πλατφόρμας. Εάν παρατηρήσεις τα υπάρχοντα βίντεο, θα δεις πως το περιεχόμενο στο Tik Tok διαφέρει απ’ αυτό του Instagram και του YouTube. Για να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να προσαρμοστείς αναλόγως για την κάθε πλατφόρμα.
#3 Συμπερίλαβε Χρήσιμες Πληροφορίες
Ακόμα ένας τρόπος για να κάνεις τα short-form videos σου ελκυστικά για το κοινό σου είναι να τους προσφέρεις κάτι που έχει αξία. Έτσι, καλό θα ήταν να συμπεριλάβεις χρήσιμες πληροφορίες που διδάσκουν κάτι στο κοινό σου. Αυτό θα αυξήσει το engagement στα βίντεό σου και θα τους δώσει έναν καλό λόγο για να τα μοιραστούν.
#4 Μοιράσου User-Generated Content
Το user-generated content είναι πολύτιμο για κάθε επιχείρηση, αφού οι ίδιοι οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν την εμπειρία τους με το προϊόν σου. Έτσι, μπορείς να ενθαρρύνεις το κοινό σου να δημιουργήσει σύντομα βίντεο, τα οποία έπειτα θα τα μοιραστείς στο προφίλ της επιχείρησης.
Τα short-form videos είναι ακόμα ένα εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει για την προώθηση της επιχείρησής σου στα social media. Επικοινώνησε με τη SocialME για να ξεκινήσεις άμεσα την ένταξή τους στη στρατηγική σου.