Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα ανοίγουν τις ψηφιακές πόρτες τους στο κοινό. Αυτό έχει αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των e-shops, μιας κι οι καταναλωτές έχουν πολλές επιλογές. Εάν έχεις δικό σου e-shop, θυμήσου αυτό είναι ένα στοιχείο που ίσως κρατάει τις πωλήσεις σου σε χαμηλά επίπεδα. Σ’ αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να βρεις τρόπους για να βελτιώσεις την ιστοσελίδα σου και να κερδίσεις την προτίμηση του κοινού.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε γιατί το e-shop σου δεν κάνει αρκετές πωλήσεις, αλλά και πώς μπορείς να το βάλεις σε ανοδική πορεία.
#1 Το E-shop δεν έχει αρκετή Επισκεψιμότητα
Ο πρώτος λόγος που κρατάει τις πωλήσεις σου σε χαμηλά επίπεδα είναι η μικρή επισκεψιμότητα του e-shop σου. Στην ουσία, αυτός ο όρος περιγράφει το πόσοι χρήστες μπαίνουν στην ιστοσελίδα σου.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι η επισκεψιμότητα μπορεί να αυξηθεί με πολλούς τρόπους. Από τη μια πλευρά, μπορείς να επενδύσεις σε διαφημίσεις, τόσο στα Google Ads, όσο και στα social media. Από την άλλε πλευρά όμως, θα πρέπει να στοχεύσεις και στην οργανική επισκεψιμότητα που είναι αποτέλεσμα του SEO. Αυτό αναφέρεται σε όλους τους χρήστες που θ’ ανακαλύψουν το e-shop σου μέσα από τις μηχανές αναζήτησης.
#2 Οι Επισκέπτες δε βρίσκουν Εύκολα αυτό που Αναζητούν
Ακόμα ένας λόγος που στέκεται εμπόδιο στην πραγματοποίηση πωλήσεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η αρχιτεκτονική της ιστοσελίδας. Κάθε επισκέπτης του e-shop σου θέλει να βρίσκει αυτό που ψάχνει χωρίς πολλά κλικ.
Μια καλή πρακτική για να το πετύχεις αυτό είναι να δώσεις βαρύτητα στη σχεδίαση ενός εύχρηστου μενού με πολλές υποκατηγορίες. Επιπλέον, θα ήταν χρήσιμο να επιτρέπεις την παρουσίαση των προϊόντων με βάση διάφορα φίλτρα, ώστε να διευκολύνεις τους πελάτες σου.
#3 Οι Σελίδες Προϊόντων δεν είναι Βελτιστοποιημένες
Εάν το e-shop σου έχει χαμηλές πωλήσεις, τότε το πρόβλημα ίσως βρίσκεται στις σελίδες των προϊόντων. Σ’ αυτήν τη σελίδα, ο χρήστης βλέπει αναλυτικά το προϊόν και μαθαίνει τα χαρακτηριστικά. Έτσι, η έλλειψη πωλήσεων φανερώνει πως η σελίδα των προϊόντων δεν πείθει τους επισκέπτες να τα βάλουν στο καλάθι τους. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης, ελλιπή περιγραφή του προϊόντος ή έλλειψη κάποιας προσφοράς.
#4 Η Διαδικασία Checkout είναι Πολύπλοκη
Ακόμα ένας λόγος, που επηρεάζει τις πωλήσεις του e-shop σου, είναι μια περίπλοκη διαδικασία checkout. Εάν αυτός είναι το ζήτημα του καταστήματός σου, τότε θα παρατηρήσεις αυξημένη εγκατάλειψη του καλαθιού των αγορών. Αυτό σου δείχνει καθαρά πως οι επισκέπτες ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σου, αλλά δεν ολοκληρώνουν τις αγορές τους.
Ο τρόπος για να το λύσεις αυτό είναι να απλοποιήσεις το checkout. Ζήτα όσο το δυνατόν λιγότερες πληροφορίες από τους πελάτες και επίτρεψε τις αγορές ως επισκέπτης. Επιπλέον, δώσε τη δυνατότητα πληρωμής με πολλές μεθόδους για να βολέψεις κάθε περίπτωση.
Ένα εύχρηστο, γρήγορο και καλοσχεδιασμένο e-shop είναι μια καλή βάση για να βρεις την επιτυχία που αναζητάς. Με τη σωστή προώθηση, θα φτάσεις πιο κοντά στο καταναλωτικό κοινό και θα αυξήσεις έμπρακτα τις πωλήσεις σου. Επικοινώνησε με τους ειδικούς της SocialME για να μάθεις τι πρέπει να κάνεις σήμερα.