Το branding μιας επιχείρησης παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της ταυτότητάς της. Γι’ αυτό και ένα απ’ τα σημαντικότερα βήματα κατά τη δημιουργία του branding είναι η μελέτη του κοινού και το όραμα της επιχείρησης.
Ωστόσο, η αγορά συνεχίζει να εξελίσσεται και ο ανταγωνισμός που αντιμετωπίζει το brand αλλάζει ανάλογα μ’ αυτές τις αλλαγές. Έτσι, μπορεί να παρατηρήσεις σημάδια που σου δείχνουν πως έχει έρθει η ώρα για rebranding. Όμως, παρά τις προσπάθειές σου, ενδέχεται να βλέπεις πως το branding σου συνεχίζει να μην αποδίδει.
Σ’ αυτό το άρθρο, έχουμε εντοπίσει και σου αναλύουμε τους 5 λόγους που επηρεάζουν άμεσα την επιτυχία του branding της επιχείρησής σου.
Λόγος 1 – Θεωρείς ότι το Branding Είναι Απλά του Logo σου
Είναι αλήθεια πως μπορεί να πέσεις σε διάφορα λάθη κατά τη διαμόρφωση του brand image σου. Παρ’ όλα αυτά, το σημαντικότερο λάθος που μπορείς να κάνεις είναι να θεωρήσεις πως έχεις τελειώσει με το branding της επιχείρησής σου μετά τη δημιουργία του λογότυπού της. Το logo είναι ένα στοιχείο που εκφράζει την ταυτότητα της εταιρείας, αν και δεν είναι το μοναδικό. Πρέπει να είναι ένα στοιχείο που συνεργάζεται με όλη την υπόλοιπη στρατηγική σου.
Λόγος 2 – Το Branding σου δεν Είναι Συνεκτικό
Ακόμα ένας λόγος για τον οποίο το branding σου δε σου φέρνει αποτελέσματα είναι επειδή δεν υπάρχει συνοχή. Έτσι, οι καταναλωτές δεν μπορούν να κατανοήσουν την ταυτότητα της επιχείρησής σου, πράγμα που θα τους έκανε να τη θυμούνται. Για να λύσεις αυτό το πρόβλημα, φρόντισε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το branding να είναι συνεκτικά. Για παράδειγμα, φρόντισε να χρησιμοποιείς την ίδια χρωματική παλέτα και τις ίδιες γραμματοσειρές παντού.
Λόγος 3 – Δίνεις Τεράστια Βάση στα Τρέχοντα Design Trends
Τα trends είναι πολύ χρήσιμα για όλες τις επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να διατηρήσουν μια μοντέρνα εικόνα. Ωστόσο, εάν ακολουθείς μόνο τις τελευταίες τάσεις, τότε κινδυνεύεις να χάσεις την προσωπικότητα που έχεις προσπαθήσει να χτίσεις, πράγμα που θα απωθήσει τους δυνητικούς πελάτες σου. Γι’ αυτό το λόγο, θα πρέπει να βρεις μια ισορροπία μεταξύ των trends και του μηνύματος που θες να περάσεις.
Λόγος 4 – Δεν Έχεις μια Στρατηγική για τις Συνεργασίες σου
Κάθε κίνηση που σχεδιάζεις για την επιχείρησή σου, θα πρέπει να είναι σύμφωνη με το branding της. Εάν προχωρήσεις σε στρατηγικές που δεν ταιριάζουν με την εικόνα που έχεις διαμορφώσει, τότε θα μπερδεύσεις του κοινό σου και ενδεχομένως να χάσεις πελάτες. Για παράδειγμα, εάν η εταιρεία σου ασχολείται με την οικολογία και τη vegan διατροφή, θα πρέπει να κάνεις χορηγίες και συνεργασίες στην ίδια βιομηχανία.
Λόγος 5 – Δημιουργείς Περιεχόμενο που δεν Εκφράζει Απόλυτα το Brand σου
Ο στόχος της δημιουργίας ενός brand image είναι να αναδείξεις την ταυτότητα της επιχείρησής σου και να τονίσεις το όραμά σου. Μ’ αυτόν τον τρόπο, θα προσελκύσεις το κατάλληλο κοινό που θα ενδιαφερθεί για τα προϊόντα σου. Εάν το branding σου αποτυγχάνει, τότε ενδεχομένως το περιεχόμενό σου να μην υποστηρίζει απολύτως την εικόνα που θες να αναδείξεις.
Η ομάδα της SocialME περιλαμβάνει ειδικούς στη δημιουργία ενός συνεκτικού brand image. Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα για να ξεκινήσεις την άμεση διόρθωση του branding σου και να προσελκύσεις το κοινό σου.