Κάθε εποχή έχει τις ιδιαιτερότητές της, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο που σκέφτονται και νιώθουν οι καταναλωτές. Γι’ αυτόν το λόγο, η digital marketing στρατηγική σου θα πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα με την περίοδο. Μόνο έτσι θα καταφέρεις να πιάσεις την ψυχολογία του κοινού σου και ν’ αναπτύξεις την επιχείρησή σου.
Πλέον, το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να έχεις ήδη κάνει τα βασικά βήματα για ν’ ανανεώσεις την digital marketing στρατηγική σου. Εάν δεν το ‘χεις κάνει μέχρι τώρα, ακολούθησε άμεσα τα παρακάτω βήματα.
#1 Google Analytics 4
Γνωρίζεις ήδη πως τα Google Analytics αποτελούν ένα πολύτιμο εργαλείο για να μελετήσεις τα δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου. Τα Google Analytics 4 είναι η νέα έκδοση αυτού του χρήσιμου εργαλείου που σου φέρνει ακόμα πιο ισχυρές δυνατότητες. Τα νέα δεδομένα σου δίνουν ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο, μιας και θα μπορείς να ελέγξεις τη συμπεριφορά των επισκεπτών του e-shop σου.
Ωστόσο, δε θα πρέπει ν’ αναβάλλεις για πολύ ακόμα την αναβάθμιση στα Google Analytics 4. Από την 1η Ιουλίου, τα Universal Analytics που είχες πριν θα σταματήσουν να λειτουργούν και δε θα σου δίνουν πλέον καμία μέτρηση.
#2 Δώσε μια Καλοκαιρινή Νότα στο Περιεχόμενό σου
Ίσως το πιο προφανές βήμα για την προσαρμογή της digital marketing στρατηγικής σου για το καλοκαίρι να είναι η αλλαγή του περιεχομένου σου. Σε κάθε εποχή, θα εντοπίσεις ορισμένα οπτικά χαρακτηριστικά που επαναλαμβάνονται. Έτσι, θα πρέπει να δώσεις αυτά τα καλοκαιρινά χαρακτηριστικά στα γραφικά σου. Τέτοια είναι μια χρωματική παλέτα με έντονες αποχρώσεις και εικόνες με ήλιο και θάλασσα. Στη συνέχεια, πρέπει να προσθέσεις αυτά τα γραφικά στην ιστοσελίδα σου, στα newsletter, ακόμα και στα social media posts και stories.
#3 Προσάρμοσε τα Keywords και τα Hashtags
Ακόμα ένα στοιχείο που δε θα πρέπει να λείπει από την καλοκαιρινή digital marketing στρατηγική σου είναι το SEO marketing. Εφόσον οι καταναλωτές έχουν μπει σε καλοκαιρινή διάθεση, οι αναζητήσεις τους θα αλλάξουν. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να ξεκινήσεις να στοχεύεις σε keywords, που είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν το καλοκαίρι.
Την ίδια στιγμή, μπορείς ν’ ακολουθήσεις μια παρόμοια στρατηγική και στα social media. Βρες τα καλοκαιρινά hashtags που αναζητούν οι χρήστες και πρόσθεσέ τα στα posts σου για ν’ αυξήσεις το organic reach τους.
#4 Αύξησε τον Ρυθμό που Ανεβάζεις στα Social Media
Ακόμα ένα στοιχείο που θα πρέπει να έχεις κατά νου είναι ότι οι χρήστες έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο το καλοκαίρι. Είτε πρόκειται για φοιτητές, είτε για αδειούχους εργαζόμενους, όλοι περνούν περισσότερο χρόνο online, και ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έχοντας αυτό υπόψη, θα ήταν καλό να δημοσιεύεις με πιο γρήγορους ρυθμούς. Αυτή η ώθηση αυξάνει τις πιθανότητες να κάνεις την επιχείρησή σου πιο ορατή από περισσότερους ανθρώπους.
#5 Επικεντρώσου στην Gen Z
Η gen Z αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση, αφού αποτελείται από νέους ανθρώπους. Πλέον, πολλές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν πως αποτελεί ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού τους, κι έτσι προσπαθούν να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους για να την προσελκύσουν. Εάν θες να προλάβεις αυτήν την τάση, δημιούργησε περιεχόμενο που βρίσκει ελκυστικό η gen Z.
Αυτό το καλοκαίρι μπορείς να κάνεις τη διαφορά και να έχεις μια επιτυχημένη digital marketing στρατηγική. Επικοινώνησε με τη SocialME για να ξεκινήσεις άμεσα την ενσωμάτωσή της.