Κάθε διαφήμιση που θα βάλεις στο Διαδίκτυο συνοδεύεται κι από μια landing page. Μάλιστα, η επιτυχία της διαφήμισης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σελίδα που θα δει ο χρήστης μετά το κλικ του. Έτσι, η landing page είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο που μπορεί να μετατρέψει έναν τυχαίο χρήστη σε πελάτη της επιχείρησής σου.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα μάθεις τι πρέπει να κάνεις για να βελτιώσεις τις landing pages σου ώστε να παρατηρήσεις μεγαλύτερο conversion rate.
#1 Πρόσεξε το Μήνυμα της Κάθε Landing Page
Ένα απ’ τα συχνότερα λάθη που παρατηρούμε στις landing pages είναι ότι το μήνυμά τους δεν ταιριάζει μ’ αυτό της διαφήμισης. Ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια διαφήμιση επειδή τον ενδιαφέρει αυτό που περιγράφει. Έτσι, εάν μεταφερθεί σε μια σελίδα που δεν έχει να κάνει με το αρχικό μήνυμα, τότε θα μπερδευτεί κι απλά θ’ αποχωρήσει. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως θα χρεωθείς για το κλικ στη διαφήμιση χωρίς να έχεις κερδίσει έναν νέο πελάτη. Γι’ αυτό θα πρέπει να είσαι σίγουρος πως το κείμενο της landing page είναι πλήρως προσαρμοσμένο στην καμπάνια που τρέχεις.
#2 Δες πώς Εμφανίζεται η Landing Page σε Κάθε Οθόνη
Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που συμβάλλει στην επιτυχία της landing page σου είναι το πώς εμφανίζεται σε κάθε οθόνη. Πλέον, κάθε χρήστης έχει μια διαφορετική συσκευή με οθόνες διαφόρων μεγεθών. Οι στατικές landing pages θα εμφανιστούν σωστά μόνο στις διαστάσεις που έχουν σχεδιαστεί, πράγμα που θ’ απωθήσει τους χρήστες άλλων συσκευών. Γι’ αυτόν το λόγο είναι σημαντικό να υιοθετήσεις ένα δυναμικό web design, το οποίο σου εγγυάται πως οι σελίδες σου θα εμφανίζονται σωστά, παρά τις διαστάσεις της οθόνης.
#3 Έλεγξε την Ταχύτητα Φόρτωσης της Landing Page
Η ταχύτητα φόρτωσης παίζει σημαντικό ρόλο σε κάθε ιστοσελίδα, και ιδιαίτερα στις landing pages. Οι χρήστες του Διαδικτύου είναι αρκετά ανυπόμονοι, κι έτσι δεν θέλουν να περιμένουν πολύ ώρα για να φορτώσει μια σελίδα. Όταν δουν κάτι που τους ενδιαφέρει, θέλουν να έχουν άμεση πρόσβαση σ’ αυτό μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα. Αυτός είναι κι ο λόγος που θα πρέπει να δώσεις βάση στη βελτιστοποίηση των landing pages σου, ώστε να ανοίγουν γρήγορα.
#4 Δώσε Έμφαση στα Calls to Action
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η καρδιά μιας landing page είναι το call to action (CTA) που υπάρχει σ’ αυτή. Έτσι, εάν δεν έχει το conversion rate που θα ήθελες, ίσως δεν είναι αρκετά εμφανές το CTA. Βεβαιώσου πως το CTA είναι ευδιάκριτο, όπως με μια έντονη γραμματοσειρά ή ένα έντονο χρώμα. Επιπλέον, φρόντισε να υπάρχει σε διάφορα σημεία της σελίδας, ώστε να το δει ο χρήστης.
#5 Δοκίμασε Διαφορετικές Εκδοχές της Landing Page
Είναι αλήθεια πως διαφορετικοί χρήστες θα έχουν και διαφορετικές προτιμήσεις. Ωστόσο, πρέπει να βρεις την εκδοχή της landing page που θα δουλέψει καλύτερα για το μεγαλύτερο μέρος του κοινού σου. Για να το κάνεις αυτό, μπορείς να ετοιμάσεις και να δοκιμάσεις διάφορες εκδοχές της μέσα από A/B testing. Μέσα απ’ αυτήν τη διαδικασία, θα καταφέρεις ν’ ανακαλύψεις τι είναι πιο αποτελεσματικό στο δικό σου κοινό.
Μια επιτυχημένη landing page θα σου φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Επικοινώνησε με τους ειδικούς της SocialME για να δημιουργήσεις landing pages που μετατρέπουν τους χρήστες σε πελάτες.