Πώς να Κερδίσεις Πελάτες πριν Αντιδράσει ο Ανταγωνισμός Σου
Σήμερα, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι πελάτες έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, ειδικά στο Διαδίκτυο. Γι’ αυτό και η ικανότητα μιας επιχείρησης να κερδίζει νέους πελάτες γρήγορα και αποτελεσματικά είναι καθοριστικής σημασίας. Πώς όμως, μπορείς να καταφέρεις να βρεθείς στα σωστά άτομα, πριν από τους ανταγωνιστές σου;
Σε αυτό το άρθρο, επικεντρωνόμαστε σε μερικές στρατηγικές που μπορούν να σε βοηθήσουν να προσεγγίσεις πελάτες γρηγορότερα από ποτέ.
#1 Γνώρισε τον Ιδανικό Πελάτη σου
Το πρώτο βήμα για να κερδίσεις πελάτες είναι να ξέρεις ακριβώς ποιος είναι ο στόχος σου. Οι επιχειρήσεις που προσπαθούν να τους προσεγγίσουν όλους καταλήγουν να μην προσεγγίζουν κανέναν. Ένα έξυπνο tip είναι να δημιουργήσεις buyer personas, δηλαδή λεπτομερή προφίλ των ιδανικών σου πελατών. Σκέψου τις ανάγκες, τους προβληματισμούς και τα ενδιαφέροντά τους. Όσο πιο σαφές είναι το προφίλ, τόσο πιο αποτελεσματικά μπορείς να στοχεύσεις το μήνυμά σου.
#2 Προσέγγισε τους Πελάτες Πρώτος
Πολλές φορές η ταχύτητα είναι αυτή που κάνει τη διαφορά. Αν οι πελάτες σε δουν πριν από τους ανταγωνιστές σου, αυξάνονται οι πιθανότητες να σε προτιμήσουν πριν καν αναζητήσουν εναλλακτικές. Για να το πετύχεις αυτό, χρησιμοποίησε εργαλεία marketing automation, email campaigns και social media. Όλα αυτά θα σε βοηθήσουν να φτάσεις άμεσα στο κοινό σου. Παράλληλα όμως, μην αμελείς το SEO αφού η θέση κατάταξης σε μια αναζήτηση στο Google κάνει τεράστια διαφορά στα clicks.
#3 Πρόσφερε Αξία από την Αρχή
Οι πελάτες δεν αγοράζουν μόνο προϊόντα ή υπηρεσίες, αποκτούν επίσης εμπειρία και αξία από μια επιχείρηση. Αν μπορέσεις να τους δείξεις ότι καταλαβαίνεις τις ανάγκες τους και μπορείς να τις καλύψεις, κερδίζεις την εμπιστοσύνη τους νωρίς. Δημιούργησε δωρεάν περιεχόμενο που ενημερώνει ή λύνει προβλήματα, όπως οδηγούς, webinars ή social media posts. Η αξία που προσφέρεις πριν την πώληση μπορεί να σε ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
#4 Χρησιμοποίησε Στοχευμένη Επικοινωνία
Η τυχαία αποστολή μηνυμάτων ή προσφορών δεν λειτουργεί πια. Οι πελάτες θέλουν να αισθανθούν ότι τους καταλαβαίνεις προσωπικά. Μάλιστα, το personalization τόσο στην επικοινωνία όσο και στο web design αποτελεί τεράστια τάση τα τελευταία χρόνια. Για καλύτερα αποτελέσματα, προσάρμοσε την επικοινωνία σου ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τη συμπεριφορά του κάθε πελάτη. Το personalization αυξάνει την ανταπόκριση και σου δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
#5 Παρακολούθησε τον Ανταγωνισμό, Αλλά Μην Κολλάς
Είναι σημαντικό να γνωρίζεις τι κάνουν οι ανταγωνιστές σου. Παρ’ όλα αυτά, το κλειδί της επιτυχίας είναι να κινείσαι πιο γρήγορα και πιο έξυπνα από αυτούς. Οι πελάτες ανταποκρίνονται στην καινοτομία και τις πρωτοβουλίες, όχι στην μίμηση. Δώσε έμφαση στον εντοπισμό των κενών στις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους. Έπειτα, αξιοποίησέ τα για να προσεγγίσεις πελάτες που ίσως δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από τον ανταγωνισμό.
Η προσέγγιση πελατών πριν από τον ανταγωνισμό δεν είναι θέμα τύχης, αλλά στρατηγικής. Όλα τα παραπάνω tips, σε βοηθούν να ξεχωρίσεις και να κερδίσεις νέους πελάτες. Σε κάθε περίπτωση, δε χρειάζεται να μπαίνεις σε συγκρίσεις, αλλά να χρησιμοποιήσεις τα δεδομένα δημιουργικά. Επικοινώνησε τώρα με τους ειδικούς της SocialMe και ανακάλυψε στρατηγικές που θα κάνουν την επιχείρησή σου την πρώτη επιλογή του κοινού σου!
