Το SEO που Δεν Έκανες Σωστά & Πώς Χάνεις Χιλιάδες Επισκέπτες Κάθε Μήνα
Το SEO (Search Engine Optimization) παραμένει ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την αύξηση της επισκεψιμότητας. Εάν θες να ενισχύσεις την online παρουσία της επιχείρησής σου, τότε αποτελεί μονόδρομο.
Ωστόσο, μικρά λάθη ή παραλείψεις στη στρατηγική SEO που θα καταστρώσεις μπορούν να στοιχίσουν χιλιάδες επισκέπτες κάθε μήνα. Το πρόβλημα είναι ότι πολλά από αυτά τα λάθη περνούν απαρατήρητα, μέχρι να συνειδητοποιήσεις πως έχεις μείνει πίσω στα αποτελέσματα της Google σε σχέση με τους ανταγωνιστές σου.
Τι όμως, έχει πάει τόσο λάθος; Αυτά είναι τα κυριότερα λάθη στο SEO που σου στοιχίζουν επισκέπτες καθημερινά.
#1 Αγνοείς την Έρευνα Λέξεων-Κλειδιών
Η πιο συνηθισμένη παγίδα, στην οποία ίσως έχεις πέσει, είναι η επιφανειακή ή και καθόλου έρευνα των λέξεων-κλειδιών. Πολλοί δημιουργούν περιεχόμενο βασισμένοι σε εικασίες, χωρίς να εξετάζουν σε βάθος τι αναζητά πραγματικά το κοινό. Η αλήθεια όμως είναι πως αν οι λέξεις-κλειδιά σου δεν έχουν όγκο αναζητήσεων ή αν είναι υπερβολικά ανταγωνιστικές, καταλήγεις να χάνεις στοχευμένη κίνηση.
#2 Κακή Δομή Ιστοσελίδας
Τόσο η Google όσο και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου αγαπούν την καθαρή δομή. Μάλιστα, το περιεχόμενό σου, ακόμα κι αν είναι ποιοτικό, είναι σχεδόν σίγουρο πως δε θα έχει επιτυχία εάν:
- η σελίδα σου είναι αργή
- η σελίδα είναι γεμάτη σπασμένα links
- δεν υπάρχει σαφές μενού
- το περιεχόμενο είναι θαμμένο βαθιά
Αυτό που θα πρέπει να κρατήσεις στο μυαλό είναι πως η εμπειρία χρήστη είναι πλέον εξίσου σημαντική με τις λέξεις-κλειδιά. Έτσι, η ιστοσελίδα θα πρέπει να βοηθά τον επισκέπτη να βρει αυτό που ψάχνει με όσο το δυνατόν λιγότερα clicks.
#3 Δημιουργείς Περιεχόμενο Χωρίς Αξία
Πολλοί πιστεύουν ακόμα πως αρκεί να γεμίσουν μια σελίδα με keywords. Αυτή η πρακτική μεσουράνησε τις προηγούμενες δεκαετίες, αλλά είναι πια παρωχημένη. Στην πραγματικότητα, ο αλγόριθμος της Google πλέον μπορεί εύκολα να ξεχωρίσει αν το περιεχόμενο είναι ουσιαστικό. Αν τα άρθρα σου είναι μικρά, πρόχειρα ή επαναλαμβανόμενα, οι επισκέπτες φεύγουν γρήγορα, ο αλγόριθμός καταλαβαίνει πως το συγκεκριμένο περιεχόμενο δεν προσφέρει αξία και τα rankings πέφτουν. Η αξία και η πρωτοτυπία είναι το κλειδί της επιτυχίας και στο SEO.
#4 Έλλειψη Ποιοτικών Backlinks
Τα backlinks ήταν και παραμένουν ένας από τους πιο κρίσιμους παράγοντες για την επιτυχία του SEO. Ο αλγόριθμός της Google αξιολογεί την ποιότητα μιας ιστοσελίδας και από τους ενεργούς συνδέσμους. Αν το site σου δεν έχει ποιοτικούς συνδέσμους από αξιόπιστες πηγές, τότε το θεωρεί λιγότερο έγκυρο. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να ακολουθήσεις μια στρατηγική δημιουργίας συνεργασιών με έγκριτες σελίδες.
#5 Αγνοείς το Mobile SEO
Δεν είναι μυστικό πως πλέον πάνω από το 60% της επισκεψιμότητας προέρχεται από φορητές συσκευές. Αν η ιστοσελίδα σου δεν είναι mobile-friendly, χάνεις αυτόματα ένα τεράστιο ποσοστό επισκεψιμότητας. Η Google δίνει προτεραιότητα στις mobile-first εμπειρίες, οπότε η βελτιστοποίηση για κινητά δεν είναι επιλογή αλλά ανάγκη.
#6 Δεν Αξιοποιείς τα Analytics σου
Τα δεδομένα που έχεις στη διάθεσή σου μετά από κάθε campaign, σου προσφέρουν έναν πλούτο γνώσεων για το κοινό σου. Χωρίς Google Analytics ή Search Console, δεν μπορείς να ξέρεις ποια κομμάτια φέρνουν επισκέπτες, πού χάνεις κίνηση ή πώς συμπεριφέρονται οι χρήστες. Έτσι, συνεχίζεις στα τυφλά και χάνεις ευκαιρίες.
Το SEO δεν είναι διαδικασία που τελειώνει. Απαιτεί στρατηγική, συνεχή ανάλυση και βελτιστοποίηση. Στη SocialMe υποστηρίζουμε τη στρατηγική του SEO σου με συνεχή αξιολόγηση και στοχευμένες βελτιώσεις που φέρνουν αποτελέσματα.
