Πλέον, ο ψηφιακός κόσμος έχει γίνει εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Έτσι, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν αποτελεσματικούς τρόπους για να ενισχύσουν τον τρόπο που προσεγγίζουν και αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες τους. Για παράδειγμα, οι στοχευμένες digital marketing καμπάνιες μπορούν να φέρουν το brand σου στους σωστούς χρήστες. Ωστόσο, υπάρχει μια ακόμα στρατηγική που αξίζει να δοκιμάσεις. Το multichannel marketing έχει φέρει την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο έρχεσαι σε επαφή με το κοινό σου, ανοίγοντας πολλαπλές διόδους επικοινωνίας.
Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψεις τι είναι το multichannel marketing και γιατί πρέπει να ασχοληθείς σοβαρά με αυτό.
Τι Είναι το Multichannel Marketing;
Αρχικά, θα ήταν χρήσιμο να εξηγήσουμε τον όρο «multichannel marketing». Αυτή η στρατηγική προϋποθέτει τη χρήση πολλαπλών καναλιών για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σου. Αυτά τα κανάλια περιλαμβάνουν το email, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ιστοσελίδα σου, το φυσικό σου καταστήματα, αλλά ακόμη και έντυπα μέσα.
Ουσιαστικά, το multichannel marketing επιτρέπει στην επιχείρησή σου να προσεγγίζει τους πελάτες όπου κι αν βρίσκονται, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα που προτιμούν. Ο βασικός στόχος αυτής της στρατηγικής είναι να μεγιστοποιήσει τα σημεία επαφής των πελατών με το brand σου. Αυτό διασφαλίζει ότι η εταιρεία παραμένει ορατή και προσβάσιμη μέσα από μια ποικιλία διαφορετικών καναλιών. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το social media content για να προσεγγίσεις το πιο νέο κοινό και το email marketing για ένα άλλο κομμάτι του.
Πώς Λειτουργεί το Multichannel Marketing;
Το multichannel marketing λειτουργεί με τη δημιουργία διαφορετικών τρόπων επικοινωνίας του brand σου με το κοινό σου. Αυτό το πετυχαίνεις με τη χρήση διάφορων εργαλείων ώστε να προσεγγίζεις διαφορετικά segments του κοινού σου ταυτόχρονα.
Ωστόσο, αυτό που ξεχωρίζει το multichannel marketing είναι το γεγονός ότι κάθε κανάλι λειτουργεί ανεξάρτητα. Αυτό σημαίνει ότι μια καμπάνια σε ένα κανάλι δεν επηρεάζει την καμπάνια σε ένα άλλο κανάλι. Πιο αναλυτικά, το social media marketing της επιχείρησής σου μπορεί να έχει άλλο concept από αυτό του blog ή των newsletters σου. Επομένως, μπορούμε να πούμε ότι το multichannel marketing ρίχνει ένα ευρύ δίχτυ για να σου επιφέρει πελάτες διαφορετικών ομάδων.
Omnichannel Marketing vs Multichannel Marketing: Ποια Είναι η Διαφορά τους.
Αφού εξηγήσαμε τον όρο «multichannel marketing», έχει έρθει η στιγμή για να δούμε τη διαφορά του από το «omnichannel μάρκετινγκ». Αυτές οι δύο στρατηγικές συχνά αναφέρονται μαζί, καθώς έχουν ορισμένα κοινά στοιχεία. Παρ’ όλα αυτά, έχουν μία βασική διαφορά που έχει να κάνει με το επίπεδο ενσωμάτωσης μεταξύ των καναλιών.
Πιο συγκεκριμένα:
- Multichannel Marketing: Εστιάζει στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω πολλαπλών καναλιών. Κάθε ένα από αυτά τα κανάλια λειτουργεί ανεξάρτητα και έχει ξεχωριστούς στόχους που αξιολογείς με διαφορετικά KPIs. Σε αυτήν τη στρατηγική υπάρχει ελάχιστη αλληλεπίδραση μεταξύ των καναλιών που έχεις επιλέξει.
- Omnichannel Marketing: Εστιάζει στην παροχή μιας απρόσκοπτης και ενοποιημένης εμπειρίας για τους πελάτες σου, ανεξάρτητα απ’ το κανάλι. Τα δεδομένα που μαζεύεις από καθένα απ’ αυτά στοχεύουν στη δημιουργία ενός προσωποποιημένου και συνεκτικού ταξιδιού των χρηστών. Έτσι, οι πελάτες σου μεταβαίνουν από το ένα κανάλι επικοινωνίας στο άλλο χωρίς να παρατηρούν διαφορές.
Το multichannel marketing είναι μια στρατηγική που θα απογειώσει την επικοινωνία σου με το κοινό σου. Οι ειδικοί της SocialME ανταποκρίνονται άμεσα και με συνέπεια στις ανάγκες της επιχείρησής σου για να αναπτύξουν τη στρατηγική που θα σου φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα. Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα για να ξεκινήσουμε!