Όλοι όσοι προσπαθούν να βάλουν το e-shop τους σε επιτυχημένη τροχιά, γνωρίζουν πως πολλοί παράγοντες επηρεάζουν τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Ένας απ’ αυτούς είναι και οι κριτικές που αφήνουν οι πελάτες. Εάν έχεις παρατηρήσει πως δέχεσαι αρκετές αρνητικές κριτικές που αναφέρονται στην κακή εξυπηρέτηση πελατών, έχει έρθει η στιγμή για να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό.
Σ’ αυτό το άρθρο, θα σου παρουσιάσουμε έναν νέο τρόπο εξυπηρέτησης πελατών μέσα από τα social media για να αυξήσεις την ικανοποίηση των πελατών σου.
Τι Είναι η Εξυπηρέτηση Πελατών στα Social Media
Η καλύτερη λύση για αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών πλέον είναι μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια, τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις έχουν παρουσία στα social media, πράγμα που διευκολύνει την επικοινωνία τους.
Έτσι, μπορείς ν’ αξιοποιήσεις τη δημοτικότητα των social media για να προσφέρεις μια αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες σου. Μάλιστα, έρευνες έχουν δείξει πως μια ευχάριστη επικοινωνία με μια επιχείρηση στα social media, θα οδηγήσει το 83% των πελατών να την προτείνουν και σε άλλους χρήστες.
Γιατί Πρέπει να την Υιοθετήσεις
Η εξυπηρέτηση πελατών στα social media είναι μια τεχνική με πολλά πλεονεκτήματα. Πιο συγκεκριμένα, αυτά είναι:
- Είναι μια οικονομική μέθοδος – η εξυπηρέτηση πελατών στα social media μπορεί να γίνει στα πλαίσια της social media marketing στρατηγικής σου. Έτσι, είναι βολική ακόμα και για μικρά e-shops που δεν έχουν τη δυνατότητα να έχουν κάποιο τηλεφωνικό κέντρο.
- Είναι ένας άμεσος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες – τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει την επικοινωνία των χρηστών με τις επιχειρήσεις ευκολότερη από ποτέ.
- Δημιουργία πιθανών leads – η εξυπηρέτηση πελατών στα social media δεν είναι ιδανική μόνο για τους υπάρχοντες πελάτες, αλλά και για χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα του e-shop σου. Έτσι, μπορεί ν’ απευθυνθούν στην εξυπηρέτηση για να μάθουν λεπτομέρειες για την τιμή, το μέγεθος και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
- Είναι ένας δημόσιος τρόπος για την επίλυση των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί – μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, έχεις την ευκαιρία να απαντήσεις και να διορθώσεις τα λάθη που έχουν προκαλέσει δυσαρέσκεια. Έτσι, οι χρήστες βλέπουν τις προσπάθειές σου, πράγμα που εκτιμούν.
Tips για να Έχεις Ευχαριστημένους Πελάτες μέσω Social Media
Όπως αντιλαμβάνεσαι, η εξυπηρέτηση πελατών μέσω social media είναι ένας καλός τρόπος για να είσαι στο πλευρό των πελατών σου. Μερικές χρήσιμες συμβουλές για να επιτύχεις σ’ αυτήν την στρατηγική είναι οι εξής:
- Φρόντισε να απαντάς γρήγορα – εφόσον οι περισσότεροι χρήστες είναι συνεχώς online, περιμένουν και σχετικά γρήγορες απαντήσεις. Όσο πιο άμεση είναι η απόκρισή σου, τόσο πιο ευχαριστημένοι θα είναι.
- Χρησιμοποίησε ένα φιλικό τόνο – τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτούν αμεσότητα. Έτσι, θα πρέπει να υιοθετήσεις ένα φιλικό τόνο που διατηρεί τον επαγγελματισμό σου.
- Προσωποποίησε τις απαντήσεις σου – η μεγαλύτερη ευκολία είναι να χρησιμοποιήσεις αυτοματοποιημένες απαντήσεις και chatbots. Ωστόσο, αυτές οι πρακτικές δεν είναι προσωποποιημένες, πράγμα που δε διευκολύνει την εξυπηρέτηση.
Στη SocialME έχουμε ένα άρτια εξειδικευμένο προσωπικό σε κάθε πτυχή του digital marketing. Ο ειδικός μας στο social media marketing είναι εδώ για να σου λύσει άμεσα κάθε απορία σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών στα social media και να σου βρει λύσεις σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Επικοινώνησε με την ομάδα μας για να βρεις την επιτυχία που ονειρευόσουν για το e-shop σου.