Το social media marketing μπορεί να περιλαμβάνει πολλές και διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, κάθε στρατηγική επικεντρώνεται κυρίως στο Facebook και στο Instagram. Αυτό συμβαίνει γιατί και τα δυο κοινωνικά δίκτυα έχουν ένα σημαντικό αριθμό χρηστών σε καθημερινή βάση.
Σε αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε σε ορισμένα ενδιαφέροντα στατιστικά για το Facebook, που δείχνουν το πόσο σημαντικό είναι για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου.
#1 Ενεργοί Χρήστες Κάθε Μήνα
Κάθε μήνα το Facebook λαμβάνει πάνω από 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο είναι το κυρίαρχο, με όλα τα υπόλοιπα να ακολουθούν.
#2 Ενεργοί Χρήστες σε μια Μέρα
Ας προχωρήσουμε σε μεγαλύτερο βάθος κι ας μελετήσουμε τους ημερήσιους ενεργούς χρήστες. Κάθε μέρα το Facebook δέχεται περισσότερους από 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες από όλο τον κόσμο.
#3 Ποιες Ηλικίες Προτιμούν το Facebook;
Το συγκεκριμένο στατιστικό στοιχείο είναι πολύ σημαντικό, καθώς σου δείχνει αν το κοινό σου βρίσκεται μέσα σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Οι ηλικίες που χρησιμοποιούν κυρίως το Facebook είναι μεταξύ 25 και 34 ετών. Ακολουθούν οι ηλικίες 18-24 και τελευταίες έρχονται οι ηλικίες 35-44 και άνω.
#4 Γεωγραφική Κατανομή των Χρηστών
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι 290 εκατομμύρια χρήστες του Facebook προέρχονται από την Ινδία. Στη δεύτερη είναι οι Η.Π.Α. με 190 εκατομμύρια χρήστες, ενώ στην Τρίτη θέση είναι η Ινδονησία με 140 εκατομμύρια χρήστες. Στην Ελλάδα υπάρχουν συνολικά 6,27 εκατομμύρια χρήστες του Facebook.
#5 Πόσο Περιεχόμενο Ανεβαίνει Κάθε Μέρα
Κάθε μέρα, οι χρήστες από όλες τις πλευρές του πλανήτη ανταλλάσσουν γύρω στα 100 δισεκατομμύρια μηνύματα. Επίσης, οι ιστορίες που ανεβαίνουν καθημερινά ανέρχονται στο 1 δισεκατομμύριο.
#6 Από Ποιες Συσκευές Μπαίνουν οι Χρήστες;
Αυτό το στατιστικό στοιχείο δείχνει την κυριαρχία των φορητών συσκευών. Το 78% των χρηστών χρησιμοποιεί κινητά τηλέφωνα, για να μπει στο Facebook. Αντίθετα, μόλις το 20% χρησιμοποιεί κάποιον σταθερό υπολογιστή.
#7 Πόση Ώρα Ξοδεύει ένας Χρήστης σε Κάθε Ανάρτηση
Ένας χρήστης θα δει μια δημοσίευση για 1,7 δευτερόλεπτα. Μάλιστα, οι νέοι κάνουν scroll down σε διπλάσια ταχύτητα.
#8 Ποιο Περιεχόμενο Εμφανίζει Μεγαλύτερο Engagement Rate
Το περιεχόμενο που πρέπει να δημοσιεύεις στο Facebook για περισσότερα likes είναι το βίντεο. Αυτό συμβαίνει γιατί τα βίντεο έχουν πολύ μεγαλύτερο engagement rate από τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις.
#9 Πόσες Επιχειρήσεις Υπάρχουν στο Facebook
Μέχρι σήμερα, 140 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν μια ισχυρή παρουσία σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Με την εισαγωγή των Facebook Shops, το νούμερο αυτό θα εκτοξευτεί.
#10 Πόσοι Χρήστες Χρησιμοποιούν τα Facebook Group
Μια από τις πιο ισχυρές τάσεις για το marketing στο Facebook είναι η δημιουργία group για την επιχείρηση σου. Η πρόταση αυτή δεν είναι τυχαία, αφού στην πλατφόρμα υπάρχουν 10 εκατομμύρια groups, που χρησιμοποιούν 1,4 δισεκατομμύρια χρήστες.
#11 Πόσο Δημοφιλές είναι το Messenger
Το Messenger είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές messaging app μετά από το Whats App. Πιο συγκεκριμένα, έχει 1,3 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα.
#12 Πόσα Ενεργά Chatbot Υπάρχουν Σήμερα;
Αυτήν τη στιγμή, υπάρχουν ενεργά 300.000 chatbots, που διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών.
#13 Ποιος Είναι ο Μέσος Χρόνος Παραμονής στο Facebook;
Κάθε χρήστης περνάει κατά μέσο όρο 58,5 λεπτά μέσα στην πλατφόρμα. Τα λεπτά αυτά μπορεί να είναι αποτέλεσμα πολλαπλών επισκέψεων στο Facebook, μέσα στην ημέρα. Έτσι, το νούμερο αυτό σου δείχνει ότι υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να δουν τις διαφημίσεις σου.
#14 Αριθμός των Χρηστών που Ανακάλυψαν Προϊόντα
Το 78% των Αμερικανών χρηστών έχει ανακαλύψει κάποιο προϊόν, μέσω του Facebook. Αυτός ο αριθμός είναι παρόμοιος για όλες τις χώρες του πλανήτη. Έτσι, με τα Facebook Shops μπορείς πλέον να κάνεις αρκετές πωλήσεις, μέσω αυτού του κοινωνικού δικτύου.
#15 Πόσο Δημοφιλές είναι το Facebook
Το Facebook συνεχίζει να είναι το νούμερο ένα κοινωνικό δίκτυο. Συγκεντρώνει το 60% των συνολικών χρηστών του Internet και είναι το κοινωνικό δίκτυο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
Όπως όλα δείχνουν, το Facebook θα συνεχίσει να είναι το επίκεντρο της social media marketing στρατηγικής σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την SocialMe και να ξεκινήσεις άμεσα την ανάπτυξη του.