Το social media marketing αποτελεί πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι του e-commerce marketing. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πλατφόρμες που συγκεντρώνουν έναν μεγάλο αριθμό χρηστών και το καλύτερο είναι πως μπορείς να δημιουργήσεις περιεχόμενο που θα γίνει viral, δίνοντας έτσι ώθηση στην επιχείρησή σου. Ωστόσο, τι κάνεις όταν το περιεχόμενό σου δεν έχει απήχηση;
Σ’ αυτό το άρθρο, σου δίνουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να επιβιώσεις στον ανταγωνιστικό κόσμο των social media. Ακολούθησε αυτά τα tips για να δημιουργείς περιεχόμενο που σου φέρνει αποτελέσματα.
#1 Κάνε την Έρευνα του Κοινού σου Προτεραιότητα
Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως δεν υπάρχει περίπτωση να δεις τα αποτελέσματα που περιμένεις χωρίς να έχεις πρώτα μελετήσει το κοινό σου σε βάθος. Αυτό μάλιστα, ισχύει όχι μόνο για τα social media, αλλά και για κάθε στρατηγική μάρκετινγκ που θέλεις να χρησιμοποιήσεις. Γι’ αυτό το λόγο, σου προτείνουμε να κάνεις προτεραιότητα την έρευνα του κοινού σου, ώστε να βρεις τι είναι αυτό που το ελκύει. Μόνο έτσι μπορείς να δημιουργήσεις περιεχόμενο με μεγάλο engagement.
#2 Δημιούργησε Περιεχόμενο Διαφορετικού Τύπου
Πλέον, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σου δίνουν πολλές δυνατότητες. Ενδεικτικά, μπορείς να δημιουργήσεις posts με εικόνες, carousels, long-form videos, αλλά και short-form videos. Επιπλέον, τα stories σου επιτρέπουν να χρησιμοποιήσεις stickers για να απευθυνθείς άμεσα στους ακόλουθούς σου. Μια επιτυχής στρατηγική παραγωγής περιεχομένου περιλαμβάνει μια μίξη απ’ όλα αυτά τα διαφορετικά είδη.
#3 Επίλεξε την Αισθητική που Ταιριάζει στο Brand σου
Μια συνεκτική αισθητική είναι το Α και το Ω κάθε επιτυχημένου προφίλ στα social media. Μάλιστα, το TikTok έχει δώσει νέα σημασία στον όρο aesthetic, κάνοντας την ανάγκη για μια καλά διαμορφωμένη αισθητική ακόμα πιο επιτακτική. Μελέτησε ποια είναι τα πιο δημοφιλή aesthetics στα κοινωνικά δίκτυα και δες ποιο ταιριάζει στο brand σου. Την ίδια στιγμή, φρόντισε να χρησιμοποιήσεις τη χρωματική παλέτα του brand για να ενισχύσεις και το brand identity σου.
#4 Χρησιμοποίησε Προγράμματα για την Επεξεργασία Εικόνας και Βίντεο
Όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν τα δικά τους φίλτρα και λειτουργίες για την επεξεργασία εικόνας και βίντεο. Ωστόσο, πολλές φορές θα βρεις τις δυνατότητες που σου δίνουν περιορισμένες. Γι’ αυτό το λόγο, θα πρέπει να βρεις και να μάθεις πώς μπορείς να επεξεργαστείς τις εικόνες και τα βίντεό σου με διάφορα προγράμματα επεξεργασίας. Έτσι, θα πετύχεις ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα που θα δώσει κύρος στο προφίλ σου.
#5 Κάνε το Περιεχόμενό σου Προσβάσιμο
Το περιεχόμενό σου θα πρέπει να είναι προσβάσιμο από όλους τους χρήστες. Για παράδειγμα, το alt text είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για όλους εκείνους τους χρήστες που δεν μπορούν να δουν την εικόνα που έχεις ανεβάσει. Στα social media, μια καλή πρακτική για την αύξηση της προσβασιμότητας είναι η δημιουργία υποτίτλων, και ιδιαίτερα στα βίντεο που δημοσιεύεις. Αυτό είναι χρήσιμο για όλους τους ακόλουθούς σου που μπορεί να μην έχουν ήχο στη συσκευή τους.
#6 Συνεργάσου με Επαγγελματίες
Η δημιουργία περιεχομένου δεν είναι μια απλή διαδικασία. Γι’ αυτό και θα επωφεληθείς από μια συνεργασία με επαγγελματίες, είτε πρόκειται για content creators είτε για influencers. Αυτοί οι επαγγελματίες γνωρίζουν καλά το αντικείμενο και μπορούν να σου δώσουν την ώθηση που χρειάζεσαι.
Η ομάδα της SocialME είναι εδώ για να μεταμορφώσει τα social media της επιχείρησής σου. Επικοινώνησε με τους ειδικούς μας και λάβε άμεσα απάντηση σε κάθε σου απορία για να πετύχεις όλους τους στόχους σου.