Το SEO μπορεί να φαντάζει μια εύκολη υπόθεση για πολλούς, αλλά στην πραγματικότητα, είναι περισσότερο πολύπλοκο απ’όσο φαίνεται. O λόγος είναι ότι πολλές online επιχειρήσεις πέφτουν στην παγίδα να χρησιμοποιούν ξεπερασμένες ή ακόμα και λανθασμένες τεχνικές αμφιβόλου ποιότητας οι οποίες μπορούν να φέρουν αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που περιμένει μια online επιχείρηση.
Δεν υπάρχει ουσιαστικά νόμιμος τρόπος να “ξεγελάσεις” τις μηχανές αναζήτησης με διάφορα τρικ και να πετύχεις μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες συμβουλές SEO, τις οποίες καλό θα ήταν να λάβεις υπόψη σου για το επερχόμενο 2019. Ορίστε κάποια λάθη και κακές πρακτικές SEO που πρέπει να αποφύγεις το 2019:
Λάθος SEO 1 :Κατάχρηση keyword (keyword stuffing).
To keyword stuffing είναι ένας διαδικτυακός SEO όρος που αναφέρεται στην υπέρμετρη χρήση και κατάχρηση keywords σε ένα κείμενο και στην meta-tag περιγραφή του κειμένου, σε μια προσπάθεια να ξεγελάσει τις μηχανές αναζήτησεις για ψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο, αυτή η κακή πρακτική SEO απαγορεύεται από την Google και εάν εντοπιστεί η χρήση της, η Google θα αγνοήσει την ιστοσελίδα από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι αλγόριθμοι της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης μπορούν να εντοπίσουν κατάχρηση και υπέρμετρη επανάληψη keyword σε δευτερόλεπτα–και είναι κάτι που σαφώς δεν θέλεις να ρισκάρεις ως ιδιοκτήτης μιας ενεργής online επιχείρησης.
Λάθος SEO 2: To κλεμμένο περιεχόμενο (ή λογοκλοπή).
Το κλεμμένο περιεχόμενο είναι ακόμα ένα από τα πιο ζημιογόνα λάθη SEO που μπορεί να κάνει κανείς αφού απαγορεύεται ρητώς από οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης και μπορεί επίσης να οδηγήσει ακόμα σε δικαστικές αγωγές σε ακραίες περιπτώσεις. Η χρήση κειμένου από άλλη ιστοσελίδα αυτούσια δεν ενδείκνυται σε καμία περίπτωση, ακόμα και αν το αντικείμενο μιας επιχείρησης είναι το ίδιο με το δικό σας. Να θυμάσαι, η χρήση μοναδικού περιεχομένου είναι που μετράει στις μηχανές αναζήτησεις και όχι το κλεμμένο περιεχόμενο από άλλες ιστοσελίδες. Μπορείς να πάρεις ιδέες από άλλες ιστοσελίδες, αλλά το τελική σύνθεση περιεχόμενου θα πρέπει να είναι μοναδική.
Λάθος SEO 3: Η ΄Αγνοια SEO σε τοπικό επίπεδο.
Οι μεγαλύτερες εταιρείες/brands όπως η Αpple και το Facebook απευθύνονται σε παγκόσμιο κοινό, οπότε οι διαφημίσεις και το SEO τους γίνεται κατά βάση σε παγκόσμιο επίπεδο. Όταν όμως είσαι μια μικρή επιχείρηση στην Ελλάδα με έδρα την Θεσσαλονίκη π.χ δεν θα ήταν καθόλου έξυπνο να αγνοήσεις το SEO της ιστοσελίδας σου σε τοπικό επίπεδο. Υπάρχουν στοχευμένες SEO τεχνικές και διαφημίσεις για να απευθυνθείς σε πελάτες τοπικά, ουτώς ώστε να έχεις πιο στοχευμένα αποτελέσματα από την καμπάνια προώθησης της επιχείρησης σου. ΄Οσο πιο τοπικά και συγκεκριμένα σκέφτεσαι και πράττεις, τόσο το καλύτερο. Για παράδειγμα εάν έχεις ψησταριά ή γυράδικο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις λέξεις κλειδιά στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου όπως: “καλύτερη ψησταριά Αθήνα κέντρο”, “καλύτερο σουβλάκι στο κέντρο Αθήνας” κλπ.
Λάθος SEO 4: Το περιεχόμενο που ποστάρεις είναι άσχετο και άχρηστο.
Μπορεί να ακούγεται σκληρό αλλά αν το περιεχόμενο που ποστάρεις στην ιστοσελίδα σου είναι άσχετο με το αντικείμενο της επιχείρησης σου ή δεν παρέχει καμία ουσιαστική πληροφορία στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σου, το πιο πιθανό είναι να φύγει και να μην ξανάρθει. Τα στατιστικά της ιστοσελίδας σου σχετικά με το χαμηλό traffic και τα views της κάθε σελίδας και άρθρου είναι σημάδια ότι κάτι πάει Χ με το περιεχόμενο σου και θα πρέπει να κάνεις βελτιώσεις προτού σε προλάβει ο ανταγωνισμός. Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι από την πλευρά του ίδιου του επισκέπτη και όχι να πλασάρεις ότι θέλεις εσύ χωρίς δεύτερη σκέψη.
Χρειάζεστε βοήθεια για αποφυγή SEO λαθών που θα σας στοιχίσουν μια καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης; Θέλετε να πετύχετε μια καλύτερη θέση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης για το 2019; Aπλά αποταθείτε σε ειδικούς SEO όπως εμάς που θα μπορέσουν να πετύχουν για εσάς το καλύτερο SEO αποτέλεσμα, χρησιμοποιώντας νόμιμες υπηρεσίες και SEO μεθόδους.