Τα blogs αποτελούν διαχρονικές πλατφόρμες για τη δημοσίευση περιεχομένου στο Διαδίκτυο. Για να δημιουργήσεις ένα δικό σου, θα πρέπει να ακολουθήσεις ορισμένα απλά βήματα. Ωστόσο, πέρα από τα αρχικά βήματα, ένα μεγάλο μέρος των προσπαθειών σου θα πηγαίνει στην προώθηση των άρθρων σου.
Παρακάτω, θα βρεις τις πιο αποτελεσματικούς τρόπους, για να προσεγγίσεις το κοινό σου.
Προωθήσεις Κατά την Ημέρα της Δημοσίευσης
Αρχικά, ένα κομμάτι των προωθήσεων σου θα πρέπει να πραγματοποιείται κατά την ημέρα της δημοσίευσης των blog posts σου. Οι καλύτεροι από αυτούς είναι οι παρακάτω:
#1 Δημοσίευση στα Social Media
Ο πιο εύκολος τρόπος, για να ενημερώσεις το κοινό σου για κάθε καινούργιο άρθρο σου είναι μέσα από τα κοινωνικά σου δίκτυα. Φυσικά, για να έχεις επισκεψιμότητα στο blog σου από αυτά, θα πρέπει να φροντίσεις να μαζέψεις αρκετούς ακόλουθους.
#2 Συνεργάσου με Influencers
Αν τα social media σου δεν έχουν ένα μεγάλο κοινό, τότε μπορείς να ζητήσεις τη βοήθεια κάποιου influencer. Για ένα blog, οι καλύτεροι influencers είναι οι micro–influencers, οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει ένα πιστό κοινό, που τους εμπιστεύεται. Πρόσεξε, όμως να επιλέξεις έναν influencer, που να ασχολείται με τη θεματολογία των άρθρων σου.
#3 Δημιούργησε μια E-mail Marketing Καμπάνια
Το e-mail marketing είναι ένα ισχυρό μέσο προώθησης, μιας και παρουσιάζει μεγάλο conversion rate. Στην περίπτωση ενός blog, το conversion rate είναι το κλικ στον σύνδεσμο του άρθρου. Έτσι, την ημέρα που δημοσιεύεις ένα καινούργιο άρθρο, δημιούργησε και μια καμπάνια στο newsletter σου.
#4 Χρησιμοποίησε πιο Εξειδικευμένα Social Media
Πολλές φορές θα βρεις κοινό για τα άρθρα σου σε πιο εξειδικευμένα κοινωνικά δίκτυα. Για παράδειγμα, το LinkedIn αποτελεί μια καλή πλατφόρμα για την προώθηση άρθρων, που όμως πολλοί bloggers την αγνοούν. Εξίσου καλές πλατφόρμες είναι το Pinterest και το Reddit.
#5 Πρόσθεσε το Link Όπου Μπορείς
Τέλος, κατά την ημέρα της δημοσίευσης του άρθρου σου, θυμήσου να μοιράσεις το link, όπου μπορείς. Ενδεικτικά, μπορείς να το συμπεριλάβεις στο βιογραφικό σου στο Instagram, αλλά και στην υπογραφή σου στο e-mail σου.
Προωθήσεις Κατά τις Επόμενες Μέρες
Μετά τη δημοσίευση των blog posts σου, θα πρέπει να συνεχίσεις την προώθησή τους. Ενδεικτικά, μπορείς να κάνεις τα εξής:
#6 Προγραμμάτισε 8-10 Δημοσιεύσεις στα Social Media
Μετά τη δημοσίευση ενός blog post, θα πρέπει να έχεις έναν προγραμματισμό για πολλές δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Με αυτόν τον τρόπο, θέλεις να κρατήσεις το ενδιαφέρον ζωντανό και να προσεγγίσεις τους χρήστες, που είναι ενεργοί σε διαφορετικές ώρες.
#7 Δημιούργησε Περισσότερο Περιεχόμενο στο Ίδιο Αντικείμενο
Αν παρατηρήσεις πως ένα άρθρο έχει μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό σου, τότε μπορείς να το συνοδεύσεις με άλλα άρθρα στην ίδια θεματολογία. Έτσι, θα καταφέρεις να κρατήσεις τους χρήστες στο blog τους και να τους πείσεις για την ποιότητα του περιεχομένου σου. Όταν δημοσιεύεις παρόμοιο περιεχόμενο, μην ξεχάσεις να συνδέεις τα άρθρα μεταξύ τους, για να μοιράζεις τις προβολές σε πολλές σελίδες του blog σου.
#8 Δημιούργησε Ένα Βίντεο με Βάση το Περιεχόμενο του Blog Post
Αν θέλεις να αναπτύξεις το blog σου και να το κάνεις να ξεχωρίσει, τότε μπορείς να δημιουργήσεις ένα κανάλι στο YouTube. Πολλοί bloggers έχουν βρει πως η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι ιδανική, για να χτίσουν ένα πιστό κοινό. Αν κάνεις κάτι τέτοιο, τότε μπορείς να δημιουργήσεις μια έκδοση του άρθρου σου σε μορφή βίντεο.
#9 Στόχευσε Ένα Διαφορετικό Κοινό
Το παλιό σου περιεχόμενο είναι ιδανικό, για να δοκιμάσεις να προσεγγίσεις ένα διαφορετικό κοινό. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να κερδίσεις χρήστες, που ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σου, αλλά δεν ανήκουν στο αρχικό κοινό-στόχο σου.
#10 Κάνε Αλλαγές στο Κείμενο
Τέλος, μπορείς να αλλάξεις τα παλιά σου blog posts, που δεν έχουν πάει καλά και δεν έχουν καλό ranking στο Google. Μόλις τα ανανεώσεις, μπορείς να τα προωθήσεις εκ νέου.
Συμπλήρωσε το φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να προωθήσεις αποτελεσματικό το blog σου.