Μέχρι τώρα, το YouTube αποτελούσε την κυρίαρχη πλατφόρμα για βίντεο στο Διαδίκτυο. Ωστόσο, η άνοδος του Facebook Watch έχει ανατρέψει τα δεδομένα, αφού δέχεται εκατομμύρια χρήστες καθημερινά. Έτσι, για να αποφασίσεις ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα για την επιχείρησή σου, θα πρέπει να μάθεις όλες τις λεπτομέρειες.
Παρακάτω, συγκρίνουμε το YouTube και το Facebook Watch, για να αποφασίσεις ποιο είναι καλύτερο για την περίπτωσή σου.
- Πόσο Εύκολα Μπορείς να Κάνεις Viral Επιτυχία
Αν ανεβάζεις περιεχόμενο στα social media για κάποιο διάστημα, γνωρίζεις πως μια viral επιτυχία θα ενισχύσει την επιχείρησή σου. Πιο συγκεκριμένα, αν ένα βίντεό σου προσεγγίσει εκατομμύρια χρήστες, τότε και η σελίδα ή το κανάλι σου θα αποκτήσει μεγάλη επισκεψιμότητα.
Σε αυτό το κομμάτι, το Facebook Watch είναι καλύτερη πλατφόρμα για τη δημιουργία viral επιτυχιών σε σύγκριση με το YouTube. Αυτό συμβαίνει επειδή το Facebook Watch είναι ήδη μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και οι χρήστες μπορούν να το μοιράσουν με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού.
- Πόσες Προβολές θα Αποκτήσεις σε Κάθε Πλατφόρμα
Το Facebook Watch όμως, παρουσιάζει ένα μικρό πλεονέκτημα και στο κομμάτι των προβολών. Στα social media, όπως το Facebook και το Instagram, τα βίντεο εμφανίζονται πιο συχνά και σε περισσότερους χρήστες. Σε ορισμένες πλατφόρμες μάλιστα, τα βίντεο αναπαράγονται αυτόματα, πράγμα που αυξάνει τον αριθμό των προβολών.
Αντίθετα, το YouTube είναι μια πλατφόρμα που ζητάει από τους χρήστες να αναζητούν και να παρακολουθούν βίντεο. Κάθε προβολή στο YouTube προέρχεται από κάποιον χρήστη, που έκανε μια αναζήτηση στην πλατφόρμα και έκανε κλικ στο βίντεο. Για το λόγο αυτό, κάθε βίντεό σου στο YouTube θα πρέπει να έχει ένα thumbnail που να τραβάει την προσοχή.
- Πόσο Engagement να Περιμένεις σε Κάθε Πλατφόρμα
Ένα άλλο στοιχείο, που πρέπει να ελέγξεις, κατά την επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας για την επιχείρησή σου είναι το engagement, που δέχονται τα βίντεο. Για παράδειγμα, μπορείς να ελέγξεις τον αριθμό των κοινοποιήσεων, των likes, και των σχολίων.
Στο Facebook Watch, θα δεις βίντεο με μεγάλο αριθμό από shares και προβολές, ειδικά σε αυτά που έχουν γίνει viral. Ωστόσο, αυτά τα βίντεο δεν έχουν αρκετές αντιδράσεις και σχόλια. Αυτό είναι ένα σαφές σημάδι πως το Facebook Watch δεν έχει τόσο μεγάλο engagement, όσο έχουν τα βίντεο στο YouTube.
- Πόσο Πιστό Είναι το Κοινό σου σε Κάθε Πλατφόρμα
Όταν δημιουργείς μια σελίδα στο Facebook ή ένα κανάλι στο YouTube για την επιχείρησή σου, θέλεις να αποκτήσεις ένα πιστό κοινό, που θα παρακολουθεί κάθε καινούργιο βίντεό σου. Σε αυτό το κομμάτι, το YouTube είναι η καλύτερη πλατφόρμα. Αυτό συμβαίνει επειδή το YouTube είναι μια πλατφόρμα εξειδικευμένη στην παρακολούθηση βίντεο και επομένως δεν υπάρχουν περισπασμοί. Οι χρήστες επιλέγουν να εγγραφούν μόνο στα κανάλια, που τους ενδιαφέρουν.
Από την άλλη πλευρά, το Facebook είναι γεμάτο περισπασμούς και οι χρήστες δύσκολα θα παρακολουθήσουν ένα βίντεο μέχρι το τέλος. Ενδεικτικά, κάθε χρήστης βομβαρδίζεται με βίντεο, φωτογραφίες, ειδοποιήσεις και μηνύματα.
- Σε Ποια Πλατφόρμα θα Έχεις πιο Γρήγορη Ανάπτυξη
Η επιλογή της πλατφόρμας που θα επιλέξεις για την επιχείρησή σου, εξαρτάται επίσης και από το πόσο γρήγορα θέλεις να μεγαλώσεις τη σελίδα ή το κανάλι σου. Όπως αναφέραμε παραπάνω, το Facebook Watch είναι η πλατφόρμα, που θα σου δώσει τις περισσότερες προβολές. Παρ’ όλα αυτά, οι θεατές των βίντεό σου δεν παρουσιάζουν μεγάλο engagement, κι έτσι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μη κάνουν like στη σελίδα σου.
Αντίθετα, στο YouTube μπορείς να δημιουργήσεις ευκολότερα μια κοινότητα. Ακολούθησε τις τεχνικές για να αυξήσεις των αριθμό των προβολών σου στο YouTube, και από αυτές τις προβολές θα κερδίσεις πολλούς subscribers.
Με όλες τις παραπάνω πληροφορίες, μπορείς να κρίνεις ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα για την επιχείρησή σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας και να την αφήσεις να αναλάβει την προώθηση της επιχείρησής σου.