Παρόλο που η κρίση του κορονοϊού δεν έχει υποχωρήσει, σε λίγες ημέρες ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε τον τουρισμό στη χώρα μας. Αυτό το άνοιγμα της αγοράς δίνει μια πνοή ελπίδας τόσο στους καταστηματάρχες όσο και στον ξενοδοχειακό κλάδο που έχει πληγεί από την κατάσταση.
Αν έχεις ξενοδοχείο, τότε θα πρέπει να κάνεις ένα redesign στην ιστοσελίδα σου. Με την εφαρμογή των σωστών τεχνικών, μπορείς να προσελκύσεις περισσότερους χρήστες, αλλά και να αυξήσεις τις κρατήσεις σου. Ειδικά φέτος που ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ έντονος, μόνο όσοι έχουν βελτιστοποιήσει τις ιστοσελίδες τους θα καταφέρουν να κάνουν μία επιτυχημένη σεζόν.
Παρακάτω θα ανακαλύψεις πώς μπορείς να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου και να έχεις περισσότερες κρατήσεις αυτό το καλοκαίρι.
#1 Επένδυσε στο Local SEO
Ένα από τα στοιχεία που πρέπει να θυμάσαι για αυτό το καλοκαίρι είναι πως πολλοί θα αποφασίσουν για τον προορισμό των διακοπών τους την τελευταία στιγμή. Η αβεβαιότητα της κατάστασης δεν θα τους ενθαρρύνει να κάνουν μεγάλη έρευνα για το κατάλυμά τους. Για το λόγο αυτό, είναι εξαιρετικά σημαντικό να κάνεις το ξενοδοχείο σου να εμφανιστεί πρώτο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Πιο συγκεκριμένα, το κλειδί της επιτυχίας είναι το local SEO, με το οποίο μπορείς να προσεγγίσεις όλους εκείνους που αναζητούν ξενοδοχεία στην περιοχή σου. Για παράδειγμα, μια αναζήτηση του τύπου «ξενοδοχεία στη Χαλκιδική» θα πρέπει να εμφανίσει την επιχείρησή σου στα πρώτα αποτελέσματα.
#2 Μείωσε την Ταχύτητα Φόρτωσης της Ιστοσελίδας
Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σου είναι ζωτικής σημασίας για την ευχρηστία της. Ακόμα κι αν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου δέχεται μεγάλη επισκεψιμότητα, αν δεν έχει καλή ταχύτητα φόρτωσης, δε θα έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μελέτες μάλιστα, έχουν δείξει πως αν μια σελίδα δεν έχει φορτώσει στα 3 πρώτα δευτερόλεπτα, ο χρήστης θα αποχωρήσει από αυτήν. Το συγκεκριμένο στοιχείο γίνεται ακόμα πιο σημαντικό αν αναλογιστείς τον ανταγωνισμό που έχεις να αντιμετωπίσεις φέτος.
#3 Αύξησε την Ευχρηστία της Φόρμας Κρατήσεων
Εκτός από την ταχύτητα φόρτωσης, θα πρέπει να επανασχεδιάσεις και τη φόρμα των κρατήσεων. Σκέψου το νοητικό μοντέλο που έχουν δημιουργήσει οι δυνητικοί σου πελάτες για το πώς πρέπει να είναι μια φόρμα, και σχεδίασέ την ανάλογα. Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζεις πως η διαδικασία ρέει ομαλά και σύμφωνα με τις προσδοκίες των πελατών σου. Έτσι, οι κρατήσεις θα ολοκληρώνονται χωρίς να προκαλούν σύγχυση και απογοήτευση.
#4 Δώσε Προσοχή στην Ευκολία Πλοήγησης από Φορητές Συσκευές
Παράλληλα, η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου θα πρέπει να λειτουργεί άριστα και σε όλες τις φορητές συσκευές. Πρέπει να προσαρμοστείς στα καινούργια δεδομένα που έχουν φανερώσει πως όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για κάθε εργασία τους. Έτσι, φρόντισε να υιοθετήσεις μια δυναμική σχεδίαση για την ιστοσελίδα σου, και ιδιαίτερα όσον αφορά στη φόρμα κρατήσεων. Εκτός από την έκδοση για τις φορητές συσκευές, θα πρέπει να μάθεις και τεχνικές mobile marketing ώστε να αποκτήσεις ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
#5 Πρόβαλε τις Κριτικές Προηγούμενων Πελατών σου
Το κομμάτι της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν θέλεις να αποκτήσεις καινούργιους πελάτες. Οι περισσότεροι χρήστες θα νιώσουν πιο ασφαλείς αν δουν κριτικές από προηγούμενους επισκέπτες του ξενοδοχείου σου. Για το λόγο αυτό, ενσωμάτωσε τις κριτικές που έχεις λάβει στο Google My Business στην ιστοσελίδα σου ώστε να αναδείξεις τις εμπειρίες των προηγούμενων πελατών σου.
#6 Δώσε Κίνητρα για να Επισκεφτούν την Τοποθεσία σου
Τέλος, ένα ξενοδοχείο θα προσελκύσει επισκέπτες όχι μόνο για τις παροχές του, αλλά και για την τοποθεσία του. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να αφιερώσεις χώρο στην ιστοσελίδα σου για να διαφημίσεις τις ομορφιές της περιοχής σου. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτά τα όμορφα σημεία θα πείσουν τους διστακτικούς χρήστες να ολοκληρώσουν την κράτησή τους.
Με ένα redesign της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σου, μπορείς να απολαύσεις περισσότερες κρατήσεις αυτό το καλοκαίρι. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να ξεκινήσεις άμεσα τη διαδικασία.