• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Μια από τις web design τάσεις, που έχει ξεκινήσει να διαδίδεται σε όλο και περισσότερες ιστοσελίδες είναι το dark mode. Σύμφωνη με αυτή, πρέπει να δημιουργήσεις μια έκδοση της ιστοσελίδας σου σε σκούρα χρώματα. Αυτή η πρακτική έχει πολλά πλεονεκτήματα, τα οποία σχετίζονται περισσότερο με την ενίσχυση της ευχρηστίας και τη διευκόλυνση των χρηστών.

Παρακάτω, θα βρεις ορισμένα σχεδιαστικά μυστικά, για να δημιουργήσεις μια dark mode έκδοση, που θα αρέσει στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου.

 

#1 Το φόντο του Dark Mode δεν πρέπει να είναι Μαύρο

Μπορεί το dark mode να είναι συνυφασμένο με ένα μαύρο φόντο, ωστόσο αυτό το χρώμα είναι ακατάλληλο για αυτή τη χρήση. Αν παρατηρήσεις το dark mode των μεγαλύτερων ιστοσελίδων, όπως είναι το Facebook και το Twitter, θα βρεις ότι χρησιμοποιούν έναν πολύ σκούρο γκρι τόνο. Αυτό συμβαίνει γιατί το κείμενο πάνω σε αυτό το χρώμα δημιουργεί μικρότερη αντίθεση κι έτσι δεν κουράζονται τα μάτια. Αντί, λοιπόν, να επιλέξεις το χρώμα #000000, διάλεξε το χρώμα #121212.

#2 Απόφυγε τη Χρήση των πολύ Έντονων Χρωμάτων

Το επόμενο κομμάτι, που θα πρέπει να προσέξεις, είναι τα υπόλοιπα χρώματα, που θα τοποθετήσεις πάνω από το σκούρο φόντο σου. Τα έντονα χρώματα γενικά δεν ενδείκνυται σε αυτή τη σχεδιαστική πρόταση, μιας και δημιουργούν έντονες αντιθέσεις. Αν γράψεις μια πληροφορία σε ένα έντονο χρώμα, τότε ο χρήστες δε θα μπορεί να τη διαβάσει εύκολα. Όλα τα χρώματα, που θα επιλέξεις θα πρέπει να είναι σε μια απαλή παλέτα.

#3 Κάνε την Αλλαγή από Light σε Dark Mode Εύκολη

Ορισμένοι χρήστες προτιμούν το dark mode και γι’ αυτό παρατηρείς πως όλο και περισσότερες ιστοσελίδες το εντάσσουν. Παρ’ όλα αυτά, θα υπάρχουν ορισμένοι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου, που θα το μετανιώσουν. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να τοποθετήσεις σε ένα εμφανές σημείο ένα κουμπί για την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του. Σύμφωνα με το νοητικό μοντέλο των χρηστών σου, θα εντοπίσεις το καλύτερο μέρος για το κουμπί. Συνήθως, οι ρυθμίσεις είναι το πρώτο μενού, που κοιτάει ένας χρήστης σε μια τέτοια περίπτωση.

#4 Έλεγξε την Αντίθεση των Χρωμάτων, για να Αυξήσεις το Accessibility

Το accessibility μιας ιστοσελίδας είναι ένα ζήτημα, που πρέπει να προσέξεις. Κάθε χρώμα που θα επιλέξεις για το dark mode πρέπει να βοηθάει τους χρήστες να διαβάζουν ευχάριστα το περιεχόμενο σου. Μάλιστα, θα πρέπει να ελέγξεις τους τόνους των χρωμάτων σε σχέση με την απόχρωση του φόντου. Μόνο έτσι θα καταλάβεις αν η ιστοσελίδα είναι πραγματικά accessible, ακόμα και από αυτούς που πάσχουν από κάποια οφθαλμολογική πάθηση.

#5 Χρησιμοποίησε Desaturated Τόνους για πιο Μεγάλα Κείμενα

Γενικά, όταν λέμε dark mode φαντάζεσαι πως πρόκειται για ένα μαύρο φόντο με άσπρα γράμματα. Ο σωστός σχεδιασμός του όμως, διαφέρει από αυτή την εικόνα. Τα γράμματα δεν θα πρέπει να είναι άσπρα, αφού τα ανοιχτά χρώματα έχουν την τάση να φαίνονται πιο έντονα πάνω στο σκούρο φόντο. Για τα μεγαλύτερα κείμενα, καλό είναι να επιλέξεις ένα πιο σκούρο λευκό, που δε θα εντείνει την αντίθεση.

#6 Υιοθέτησε ένα Μινιμαλιστικό Design

Γενικά, μια από τις κυρίαρχες τάσεις του web design είναι ο μινιμαλισμός και το dark mode είναι η καταλληλότερη ευκαιρία για να τον εφαρμόσεις. Αφαίρεσε όλα τα περιττά γραφιστικά στοιχεία από την ιστοσελίδα σου και κράτησε μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Το dark mode έχει την τάση να φαίνεται εντυπωσιακό ακόμα και χωρίς πολλά διακοσμητικά στοιχεία.

#7 Έλεγξε το Dark Mode σε Ορισμένους Χρήστες Πρώτα

Τέλος, επειδή το dark mode σε καλεί να δοκιμάσεις κάτι εντελώς διαφορετικό, καλό θα ήταν να πάρεις όσα περισσότερα σχόλια γίνεται πριν το δημοσιεύσεις. Για να το κάνεις αυτό, επίλεξε ένα μικρό κομμάτι των επισκεπτών της ιστοσελίδας σου, για να παρατηρήσεις τις αντιδράσεις τους. Με τα σχόλια τους, μπορείς να βελτιώσεις το dark mode και να έχεις ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

 

Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να ανακαλύψεις το dark mode.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Αυτές Είναι οι Μεγαλύτερες Προκλήσεις του Social Media Marketing

Next Post

UX Design – Αυτές είναι οι Αρχές που πρέπει να Ακολουθήσεις

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης