Digital Marketing Checklist – Hotel Reviews
Οι διαδικτυακές κριτικές (Hotel Reviews) αποτελούν βασικό παράγοντα στην οικονομική επιτυχία σου. Περισσότερες θετικές κριτικές, σημαίνει δυνατότερη διαδικτυακή παρουσία, μεγαλύτερη προώθηση και περισσότερες κρατήσεις.
Οι επισκέπτες, μέσα από αυτή τη διαδικασία, βαθμολογούν το επίπεδο των υπηρεσιών που απόλαυσαν. Συγκεκριμένα, μερικά κριτήρια που λαμβάνουν υπόψιν και θα χρειαστεί να βαθμολογήσουν είναι τα εξής:
- Τοποθεσία
- Επίπεδο φαγητού
- Καθαριότητα
- Εξυπηρέτηση
- Αξία
Προσπαθούν δηλαδή να μετουσιώσουν σε νούμερα την εμπειρία τους, βαθμολογώντας την και αναρτώντας τη σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες. Τέτοιες πλατφόρμες μπορεί να είναι τα Facebook Reviews, τα Google My Business Reviews, τα TripAdvisor reviews κλπ.
Υπάρχουν μερικά απλά βήματα στο hotel marketing, που μπορούν να σε βοηθήσουν να αυξήσεις τα Reviews σου. Παρακάτω θα βρεις χρήσιμες συμβουλές για να λάβεις περισσότερες κριτικές:
Κατά τη διάρκεια της διαμονής:
Αλληλοεπίδραση με τους επισκέπτες
Μέσα από την καθημερινή αλληλοεπίδραση και συνομιλία με τους επισκέπτες, όπου συνήθως, εκφράζουν τις θετικές εντυπώσεις από την εμπειρία τους, μπορείς να τους ζητήσεις να αφήσουν μια κριτική στο TripAdvisor ή στο Google my Business.
Wifi Landing Page
Πρόκειται για έναν ιδιοφυή τρόπο, που χρησιμοποιούν εκατοντάδες ξενοδοχεία. Όταν οι επισκέπτες χρησιμοποιούν το δωρεάν Wifi του ξενοδοχείου σου, κατευθύνονται σε μια εισαγωγική Landing Page, που προτείνει να αφήσουν την κριτική τους στο Trip Advisor. Συμβουλή μας είναι να μη ζητάς Hotel Reviews, ως αντάλλαγμα για δωρεάν Wifi. Απλά, πρόσφερε μια δωρεάν καλή σύνδεση στο Wifi. Αυτό χρειάζονται και εσύ αυτό οφείλεις να προσφέρεις. Κατασκεύασε αυτήν τη Landing Page μαζί μας και δες τις κριτικές σου να αυξάνονται ταχύτατα.
Branding TripAdvisor Excellence
Προσέθεσε αυτοκόλλητα του TripAdvisor για το Ξενοδοχείο σου σε έξυπνα σημεία, που θα τα παρατηρήσει ο επισκέπτης. Ένα ιδανικό μέρος είναι ο ανελκυστήρας. Επίσης, μπορείς να εκτυπώσεις φυλλάδια και να τα τοποθετήσεις στη ρεσεψιόν, για μεγαλύτερη παρακίνηση. Τέλος, μια ιδανική τακτική είναι να συμπεριλάβεις προωθητικό υλικό πίσω από την πόρτα του δωματίου. Σε όλες τις περιπτώσεις, δική μας συμβουλή είναι να ενσωματώσεις ένα QR code, που θα οδηγεί άμεσα τον επισκέπτη να αφήσει Hotel Reviews.
Δωρεάν Καρτ-Ποστάλ ή Χάρτες
Ορισμένα ξενοδοχεία παρέχουν δωρεάν καρτ-ποστάλ του προορισμού τους, με μια διακριτική υποσημείωση, ότι θα εκτιμούσαν ιδιαίτερα αν αφήσει ο επισκέπτης μια κριτική σε Facebook, Google ή TripAdvisor. Θα μπορούσες εναλλακτικά να δημιουργήσεις έναν ειδικό τοπικό χάρτη με αξιοθέατα και δραστηριότητες.
Κατά το check-out
Κατά τη διαδικασία του check-out συνηθίζεται ο/η receptionist να ρωτάει τους επισκέπτες αν ήταν ικανοποιημένοι με την εμπειρία τους. Επιπλέον, τους ρωτάει αν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα. Σε αυτή τη τυπική διαδικασία θα μπορούσες να συμπεριλάβεις και την αναφορά στα Hotel Reviews, που μπορούν να αφήσουν οι επισκέπτες.
Μετά τη διαμονή:
Email Marketing
Δημιούργησε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα email marketing, όπου θα στέλνεις email σε κάθε επισκέπτη, για να αξιολογήσει την εμπειρία του. Σε ένα από αυτά τα email μπορείς να ζητήσεις να μοιραστούν την εμπειρία τους, αφήνοντας μια κριτική για το Ξενοδοχείο σου. Είναι καλό να δώσεις έτοιμα τα links, που προσφέρουν άμεση πρόσβαση στα Hotel Revviews παραθέτοντας Facebook, TripAdvisor και Google.
Σχετικά με τα Social Media
Σιγουρέψου ότι πρόσθεσες στη σελίδα του ξενοδοχείου σου στο Facebook ένα κουμπί για κριτικές. Ευχαρίστησε τους επισκέπτες σου με μια ανάρτηση, για να μοιραστούν τα σχόλια και τις κριτικές μαζί σου.
Στις Κριτικές Ιστοσελίδων
Αξιοποίησε σχόλια σε μορφή testimonials για το δικό σου ιστότοπο. Συγκέντρωσε τις πιο αξιόλογες εμπειρίες και κάποια βασικά στοιχεία, όπως ονοματεπώνυμο επισκέπτη, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό section στην ιστοσελίδα σου.
Η αύξηση των κριτικών για την αναγνωρισιμότητα του Ξενοδοχείου σου χρειάζεται να περάσει στη νοοτροπία όλου του προσωπικού. Κατά μία έννοια, χρειάζεται να γίνει μέρος του DNA του ξενοδοχείου σου. Αυτό το DNA έχει στον πυρήνα του την ενίσχυση της αλληλοεπίδρασης με τους επισκέπτες, με σκοπό την εξασφάλιση της καλύτερες εμπειρίας και την αύξηση των Hotel Reviews.
Σε κάθε σου βήμα η SocialMe μπορεί να σε βοηθήσει με τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες Hotel Marketing, που προσφέρει.
Βρες πραγματικές λύσεις σε καθημερινές ανάγκες σου, εδώ!