Το Facebook βρίσκεται στην κορυφή κάθε social media marketing στρατηγικής, καθώς έχει συγκεντρώσει έναν τεράστιο αριθμό χρηστών. Έτσι, με τις σωστές κινήσεις, μπορείς να δημιουργήσεις αποδοτικά Facebook Ads και να προσελκύσεις το σωστό κοινό για την επιχείρησή σου.
Εκτός από το targeting, ένα ακόμα στοιχείο που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία της διαφήμισης είναι η σχεδίασή της. Παρακάτω, θα ανακαλύψεις τα design tips, που θα απογειώσουν τα Facebook Ads σου και θα σου φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
#1 Μείωσε το Κείμενο που Περιλαμβάνεις στην Εικόνα
Παρόλο που πλέον δεν υπάρχει ο περιορισμός του Facebook, που σου επέβαλε να κρατήσεις το κείμενο σε μια εικόνα κάτω από το 20%, θα πρέπει και πάλι να τον τηρείς. Ο λόγος που οι διαφημιστικές εικόνες δεν πρέπει να έχουν πολύ κείμενο είναι επειδή το κοινό στα κοινωνικά δίκτυα κουράζεται εύκολα. Αν δεν έχει το χρόνο ή τη διάθεση να διαβάσει ό,τι έχεις γράψει, τότε απλά θα συνεχίσει την κύλιση στην αρχική του σελίδα. Ακόμα ένα στοιχείο, που πρέπει να θυμάσαι είναι πως οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιείς θα πρέπει να είναι απλές και ευανάγνωστες.
#2 Χρησιμοποίησε Χρώματα που Κάνουν Αντίθεση
Όπως γνωρίζεις πολύ καλά, το Facebook είναι ένα κοινωνικό δίκτυο, που βομβαρδίζει το κοινό με δημοσιεύσεις. Γι’ αυτό το λόγο, πρέπει να χρησιμοποιήσεις τεχνικές, που θα τραβήξουν το μάτι στη διαφήμισή σου, και θα κάνουν τους χρήστες να θέλουν να δουν τα γραφικά σου. Ένας απλός και αποτελεσματικός τρόπος, για να το κάνεις αυτό είναι με τη χρήση της αντίθεσης. Το στοιχείο αυτό μπορεί να μπει με τη μορφή μιας κατάλληλης χρωματικής παλέτας, ή ακόμα και με τα υπόλοιπα οπτικά στοιχεία. Όταν το αποτέλεσμα τραβάει το ενδιαφέρον του κοινού, θα δεις και τα likes να αυξάνονται.
#3 Σχεδίασε Ξεχωριστές Εικόνες για Κάθε Συσκευή
Μπορεί να είναι δελεαστικό να ετοιμάσεις μόνο μία εικόνα για τη διαφήμισή σου, χωρίς να λάβεις υπόψη τις διαστάσεις της κάθε συσκευής. Ωστόσο, σε διαφορετικές συσκευές ενδέχεται να χαθούν σημαντικές πληροφορίες. Έτσι, φρόντισε να δημιουργήσεις τη διαφήμιση για τις διαστάσεις που βολεύουν καλύτερα την περίπτωσή σου. Φυσικά, υπάρχει και το «Automatic Placements» του Facebook, το οποίο προβάλλει τις διαφημίσεις στα σημεία που είναι πιο πιθανό να είναι αποδοτικές. Αλλά ακόμα και αυτό το εργαλείο, απαιτεί να δημιουργήσεις διαφημίσεις σε όλα τα μεγέθη.
#4 Δημιούργησε Εικόνες για τα Facebook Stories
Δεν είναι πλέον μυστικό ότι τα Stories, τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, είναι πολύ δημοφιλή. Έτσι, κάθε καμπάνια για τα social media πρέπει να περιλαμβάνει και διαφημίσεις, που θα τοποθετούν εκεί. Η ιδιαιτερότητα των Stories σε σχέση με τις υπόλοιπες διαφημίσεις στο Facebook είναι ότι έχουν άλλο προσανατολισμό. Δηλαδή, θα πρέπει να δημιουργήσεις κάθετες εικόνες, αντί για οριζόντιες. Αυτή η μικρή αλλαγή όμως, είναι αρκετή για να απαιτεί μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο που δομείς τα γραφικά σου.
#5 Επίλεξε το Είδος του Πολυμέσου που Ταιριάζει στην Περίπτωσή σου
Πλέον, στο Facebook μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις με διαφορετικά πολυμέσα. Οι καμπάνιες σου μπορούν να περιλαμβάνουν εικόνες, βίντεο, και carousels εικόνων. Κάθε ένα από αυτά τα πολυμέσα έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και ενδείκνυται για διαφορετικό κοινό. Με την προσεκτική έρευνα του κοινού σου, μπορείς να εντοπίσεις ποιο από αυτά είναι πιο αποτελεσματικό για την περίπτωσή σου. Μόλις έχεις αυτό το σημαντικό στοιχείο, επένδυσε στην ποιότητα των διαφημίσεών σου.
#6 Μη Φοβηθείς να Πειραματιστείς
Μια μεγάλη αλήθεια είναι πως στα κοινωνικά δίκτυα δεν μπορείς να γνωρίζεις τι ακριβώς θα αρέσει στο κοινό. Έτσι, η καλύτερη στρατηγική είναι να πειραματίζεσαι με το είδος του περιεχομένου που δημοσιεύεις, για να βρεις αυτό που ταιριάζει στις απαιτήσεις σου.
Η επιτυχία στα κοινωνικά δίκτυα είναι αποτέλεσμα πολλών διαφορετικών παραγόντων. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να σχεδιάσετε την πιο αποτελεσματική social media στρατηγική για την επιχείρησή σου.