• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το Facebook αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο και το κέντρο κάθε social media marketing στρατηγικής. Τα στατιστικά, μάλιστα, δείχνουν πως παρόλο τον ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει, αυτή η πλατφόρμα συνεχίζει να κυριαρχεί στις προτιμήσεις του κοινού. Έτσι, είναι λογικό πως κάθε επιχείρηση θέλει να χτίσει μια ισχυρή ηλεκτρονική παρουσία, μέσα σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο.

Τα Facebook Ads αποτελούν ένα εργαλείο που μπορεί γίνει πολύ αποδοτικό με τη σωστή στόχευση και το κατάλληλο υλικό. Παρ’ όλα αυτά, μέχρι τώρα, το γνωστό κοινωνικό δίκτυο σε περιόριζε αρκετά. Κάθε banner που δημιουργούσες θα έπρεπε να ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες και να περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο ποσοστό κειμένου πάνω. Αν αποτύγχανες να πετύχεις τους στόχους, τότε η διαφήμιση που έβαζες είχε σημαντικό μικρότερο reach, με αποτέλεσμα να σπαταλάς το budget σου.

Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε μια σημαντική αλλαγή του Facebook, που αλλάζει τον τρόπο, που δημιουργείς τα banners για τις ηλεκτρονικές σου διαφημίσεις. Παράλληλα, θα μάθεις χρήσιμα tips, για να δημιουργείς αποδοτικές εικόνες.

 

Η Μεγάλη Αλλαγή που Υιοθέτησε το Facebook

Μέχρι τώρα, το Facebook ήταν πολύ αυστηρό στο ποσοστό του κειμένου, που μπορούσες να τοποθετήσεις μέσα σε μια εικόνα. Πιο συγκεκριμένα, μέσα σε κάθε banner το κείμενο δε θα έπρεπε να υπερβαίνει το 20%. Το ποσοστό αυτό προέκυψε μετά από μελέτη της πλατφόρμας, η οποία έδειξε ότι όσες εικόνες είχαν λιγότερο κείμενο, έβρισκαν και μεγαλύτερη επιτυχία. Οι επιπτώσεις, στην περίπτωση που δεν το εφάρμοζες αυτό, ήταν σοβαρές για την επιτυχία των διαφημίσεων σου.

Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα, το Facebook έχει φέρει μια σημαντική αλλαγή. Πλέον, μπορείς να δημιουργείς banner για τις διαφημίσεις σου, που δε δεσμεύονται από τον κανόνα του 20%. Φυσικά, η δημοφιλής πλατφόρμα συνεχίζει να συστήνει στους διαφημιζόμενους να διατηρήσουν το ποσοστό του κειμένου στα ίδια επίπεδα. Η διαφορά είναι ότι ακόμα κι αν έχεις περισσότερο κείμενο, δε θα χρειαστεί να θυσιάσεις το reach του Facebook Ad σου.

Όπως αντιλαμβάνεσαι, αυτή η αλλαγή δίνει ακόμα μεγαλύτερη δημιουργικότητα στα χέρια σου, μιας και μπορείς να δημοσιεύσεις ό,τι είχες οραματιστεί.

Συμβουλές για Αποδοτικά Banners

Εντούτοις, θα πρέπει και πάλι να ακολουθείς κάποιους κανόνες αν θέλεις να δημοσιεύεις banners, που προσελκύουν τους χρήστες που τα βλέπουν. Παρακάτω θα βρεις ορισμένους κανόνες, για να χτίσεις μια ισχυρή παρουσία στο Facebook.

#1 Δημιούργησε Εικόνες για το Συγκεκριμένο Κοινό που Στοχεύεις

Ανεξάρτητα από το πού θα χρησιμοποιήσεις το banner, θα πρέπει πάντα να το δημιουργείς με γνώμονα τα ενδιαφέρονται του κοινού, που στοχεύεις. Αυτός μάλιστα είναι και ο πιο κοινός λόγος, γιατί οι δημοσιεύσεις σου δε μαζεύουν αρκετά likes. Έτσι, μελέτησε το κοινό σου και μάθε τις προτιμήσεις του.

#2 Χρησιμοποίησε Εικόνες Υψηλής Ανάλυσης

Ακόμα ένα στοιχείο, που πρέπει να θυμάσαι είναι πως πρέπει να χρησιμοποιείς πάντα εικόνες υψηλής ανάλυσης. Αν δε μπορείς να τραβήξεις επαγγελματικές φωτογραφίες, τότε αναζήτησε stock υλικό στην καλύτερη δυνατή ανάλυση. Μια θολή εικόνα γεμάτη με pixels θα βλάψει το Facebook Ad σου.

#3 Μη Χρησιμοποιείς Πολύ Κείμενο

Παρόλο που πλέον δεν περιορίζεσαι στο 20%, συνέχισε να χρησιμοποιείς όσο το δυνατόν λιγότερο κείμενο. Τα banners σου θα προβληθούν σε διαφορετικές οθόνες. Έτσι, μικρές γραμματοσειρές μπορεί να μην είναι τόσο ευανάγνωστες, πράγμα που δε θα σου φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

#4 Ακολούθησε τους Κανόνες για το Ιδανικό Μέγεθος των Banner

Κάθε banner που δημιουργείς πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό. Για να μπορεί να προβληθεί σωστά, θα πρέπει να του δώσεις τις προτεινόμενες διαστάσεις, που έχει η κάθε πλατφόρμα. Ενδεικτικά, για ένα Facebook Ad η εικόνα θα πρέπει να είναι 1.200*628 pixel. Αν κρατήσεις αυτές τις διαστάσεις, τότε το banner σου θα εμφανιστεί σωστά, χωρίς να χάσει καμία πληροφορία.

 

Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τη SocialMe και να προσαρμόσεις την social media marketing στρατηγική σου στα νέα δεδομένα.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Pinterest – Ανακάλυψε τα Καινούργια Features

Next Post

Πώς μπορεί ένα Customer Support μέσω Viber να σε Ωφελήσει

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης