Το Facebook αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο και το κέντρο κάθε social media marketing στρατηγικής. Τα στατιστικά, μάλιστα, δείχνουν πως παρόλο τον ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει, αυτή η πλατφόρμα συνεχίζει να κυριαρχεί στις προτιμήσεις του κοινού. Έτσι, είναι λογικό πως κάθε επιχείρηση θέλει να χτίσει μια ισχυρή ηλεκτρονική παρουσία, μέσα σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο.
Τα Facebook Ads αποτελούν ένα εργαλείο που μπορεί γίνει πολύ αποδοτικό με τη σωστή στόχευση και το κατάλληλο υλικό. Παρ’ όλα αυτά, μέχρι τώρα, το γνωστό κοινωνικό δίκτυο σε περιόριζε αρκετά. Κάθε banner που δημιουργούσες θα έπρεπε να ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες και να περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο ποσοστό κειμένου πάνω. Αν αποτύγχανες να πετύχεις τους στόχους, τότε η διαφήμιση που έβαζες είχε σημαντικό μικρότερο reach, με αποτέλεσμα να σπαταλάς το budget σου.
Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε μια σημαντική αλλαγή του Facebook, που αλλάζει τον τρόπο, που δημιουργείς τα banners για τις ηλεκτρονικές σου διαφημίσεις. Παράλληλα, θα μάθεις χρήσιμα tips, για να δημιουργείς αποδοτικές εικόνες.
Η Μεγάλη Αλλαγή που Υιοθέτησε το Facebook
Μέχρι τώρα, το Facebook ήταν πολύ αυστηρό στο ποσοστό του κειμένου, που μπορούσες να τοποθετήσεις μέσα σε μια εικόνα. Πιο συγκεκριμένα, μέσα σε κάθε banner το κείμενο δε θα έπρεπε να υπερβαίνει το 20%. Το ποσοστό αυτό προέκυψε μετά από μελέτη της πλατφόρμας, η οποία έδειξε ότι όσες εικόνες είχαν λιγότερο κείμενο, έβρισκαν και μεγαλύτερη επιτυχία. Οι επιπτώσεις, στην περίπτωση που δεν το εφάρμοζες αυτό, ήταν σοβαρές για την επιτυχία των διαφημίσεων σου.
Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα, το Facebook έχει φέρει μια σημαντική αλλαγή. Πλέον, μπορείς να δημιουργείς banner για τις διαφημίσεις σου, που δε δεσμεύονται από τον κανόνα του 20%. Φυσικά, η δημοφιλής πλατφόρμα συνεχίζει να συστήνει στους διαφημιζόμενους να διατηρήσουν το ποσοστό του κειμένου στα ίδια επίπεδα. Η διαφορά είναι ότι ακόμα κι αν έχεις περισσότερο κείμενο, δε θα χρειαστεί να θυσιάσεις το reach του Facebook Ad σου.
Όπως αντιλαμβάνεσαι, αυτή η αλλαγή δίνει ακόμα μεγαλύτερη δημιουργικότητα στα χέρια σου, μιας και μπορείς να δημοσιεύσεις ό,τι είχες οραματιστεί.
Συμβουλές για Αποδοτικά Banners
Εντούτοις, θα πρέπει και πάλι να ακολουθείς κάποιους κανόνες αν θέλεις να δημοσιεύεις banners, που προσελκύουν τους χρήστες που τα βλέπουν. Παρακάτω θα βρεις ορισμένους κανόνες, για να χτίσεις μια ισχυρή παρουσία στο Facebook.
#1 Δημιούργησε Εικόνες για το Συγκεκριμένο Κοινό που Στοχεύεις
Ανεξάρτητα από το πού θα χρησιμοποιήσεις το banner, θα πρέπει πάντα να το δημιουργείς με γνώμονα τα ενδιαφέρονται του κοινού, που στοχεύεις. Αυτός μάλιστα είναι και ο πιο κοινός λόγος, γιατί οι δημοσιεύσεις σου δε μαζεύουν αρκετά likes. Έτσι, μελέτησε το κοινό σου και μάθε τις προτιμήσεις του.
#2 Χρησιμοποίησε Εικόνες Υψηλής Ανάλυσης
Ακόμα ένα στοιχείο, που πρέπει να θυμάσαι είναι πως πρέπει να χρησιμοποιείς πάντα εικόνες υψηλής ανάλυσης. Αν δε μπορείς να τραβήξεις επαγγελματικές φωτογραφίες, τότε αναζήτησε stock υλικό στην καλύτερη δυνατή ανάλυση. Μια θολή εικόνα γεμάτη με pixels θα βλάψει το Facebook Ad σου.
#3 Μη Χρησιμοποιείς Πολύ Κείμενο
Παρόλο που πλέον δεν περιορίζεσαι στο 20%, συνέχισε να χρησιμοποιείς όσο το δυνατόν λιγότερο κείμενο. Τα banners σου θα προβληθούν σε διαφορετικές οθόνες. Έτσι, μικρές γραμματοσειρές μπορεί να μην είναι τόσο ευανάγνωστες, πράγμα που δε θα σου φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
#4 Ακολούθησε τους Κανόνες για το Ιδανικό Μέγεθος των Banner
Κάθε banner που δημιουργείς πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό. Για να μπορεί να προβληθεί σωστά, θα πρέπει να του δώσεις τις προτεινόμενες διαστάσεις, που έχει η κάθε πλατφόρμα. Ενδεικτικά, για ένα Facebook Ad η εικόνα θα πρέπει να είναι 1.200*628 pixel. Αν κρατήσεις αυτές τις διαστάσεις, τότε το banner σου θα εμφανιστεί σωστά, χωρίς να χάσει καμία πληροφορία.
Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τη SocialMe και να προσαρμόσεις την social media marketing στρατηγική σου στα νέα δεδομένα.