Εάν έχεις δημιουργήσει ποτέ μια Buyer Persona, τότε θα έχεις σίγουρα ασχοληθεί με το Personalized Marketing. Πρόκειται για μια στρατηγική, κατά την οποία οι εταιρείες παρέχουν εξατομικευμένο περιεχόμενο στους αποδέκτες. Αυτό το περιεχόμενο προκύπτει μέσω της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης και της χρήσης αυτοματοποιημένης τεχνολογίας.
Ο στόχος του Personalized Marketing είναι να αλληλoεπιδράσεις πραγματικά με τους πελάτες ή τους πιθανούς πελάτες, επικοινωνώντας με τον καθένα ξεχωριστά.
Τα οφέλη του Personalized Marketing
Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα του Personalized Marketing, τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τους καταναλωτές. Όταν υλοποιούνται επιτυχώς οι στρατηγικές, εμφανίζονται τα ακόλουθα οφέλη:
Βελτιωμένη εμπειρία Πελατών
Οι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι να παρέχουν προσωπικές πληροφορίες στα αγαπημένα τους Brand, αν πρόκειται να λάβουν κάτι σε αντάλλαγμα. Συμπληρώνουν φόρμες, κατεβάζουν ebooks, συμμετέχουν σε έρευνες και αναφέρουν τις αγαπημένες αγορές ή προτιμήσεις τους, για να λάβουν εκπτώσεις. Με όλα αυτά τα δεδομένα πελατών που προσφέρονται, ο καταναλωτής αναμένει ότι τα Brands θα προστατεύσουν κάθε ευαίσθητη πληροφορία και θα του προσφέρουν πιο εξατομικευμένες εμπειρίες.
Αύξηση εσόδων
Με τον εντοπισμό και την αξιοποίηση του κατάλληλου καναλιού για κάθε πελάτη, οι εταιρείες μπορούν να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσης τους (ROI). Με τη σωστή τεχνολογία αυτοματοποίησης, ειδικοί Marketing Experts, όπως αυτοί της SocialMe, μπορούν να προσδιορίσουν, ποιοι πελάτες αλληλοεπιδρούν και με ποιο κανάλι. Έτσι δημιουργούν Personalized μηνύματα, για να τους προσελκύσουν στοχευμένα.
Ενίσχυση της αφοσίωσης στο Brand
Όταν οι καταναλωτές παρέχουν πληροφορίες και δεδομένα, αναμένουν να αντιμετωπίζονται ως «μοναδικοί πελάτες», με συγκεκριμένες προτιμήσεις. Με λίγα λόγια αναμένουν ειδική μεταχείριση, με σκοπό να λάβουν μια εξατομικευμένη εμπειρία. Οι επιχειρήσεις, που αφιερώνουν χρόνο και πόρους για την υλοποίηση επιτυχημένων Personalized Marketing στρατηγικών, επωφελούνται για δύο λόγους. Αναπτύσσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όσο αναφορά την αφοσίωση των πελατών στο Brand, ενώ παράλληλα, βελτιστοποιούν την ικανοποίηση του πελάτη.
Προκλήσεις του Personalized Marketing
Όπως όλες οι στρατηγικές marketing, έτσι και αυτή παρουσιάζει κάποιες προκλήσεις και χρειάζεται τις περισσότερες φορές Marketing Experts, για να λειτουργήσει . Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από τις πιο κοινές προκλήσεις:
Εύρεση της σωστής τεχνολογίας
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι ότι οι περισσότεροι δε γνωρίζουν με ποιο τρόπο θα συλλέξουν δεδομένα από το κοινό – στόχο τους. Είναι ιδιαίτερα απαιτητική η διαδικασία, ώστε να σε εμπιστευθούν άτομα και να μοιραστούν πληροφορίες μαζί σου. Στη SocialMe σχεδιάζουμε ολοκληρωμένες στρατηγικές, για να μπορέσουμε να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σου.
Χρόνος και πόροι
Ένα πετυχημένο Personalized Marketing δε μπορεί να βασίζεται σε αναποτελεσματικές ιστοσελίδες και μη ενημερωμένα social media. Χρειάζεται να εκσυγχρονίσεις τα εργαλεία marketing που χρησιμοποιείς, προκειμένου να αξιοποιήσεις τη δύναμη του Personalized Marketing. Σχεδιάζοντας βήμα – βήμα το customer journey των πελατών σου, γνωρίζεις πως πρέπει να παραμετροποιήσεις τα κανάλια σου, ώστε να αναπτύξεις στρατηγικές Personalized Marketing.
Τμηματοποίηση της αγοράς
Οι περισσότερες εταιρείες αποτυγχάνουν να τμηματοποιήσουν την αγορά τους. Δεν καταφέρνουν να αποκωδικοποιήσουν επακριβώς το κοινό τους, δημιουργώντας ξεχωριστές Buyer Personas. Μια Buyer Persona είναι ένα σύνολο κοινών χαρακτηριστικών, συμπεριφορών και γνωρισμάτων, που παρουσιάζει ένα τμήμα της αγοράς σου. Αυτός ο διαχωρισμός σε βοηθάει να χτίσεις τις στρατηγικές Personalized Marketing, για να επικοινωνήσεις και να διαχειριστείς καλύτερα τις ανάγκες του κάθε πελάτη.
Συμπεράσματα Personalized Marketing
Το Personalized Marketing είναι και θα είναι το # 1 εργαλείο βελτιστοποίησης του conversion rate, για κάθε κανάλι σου. Εφαρμογές μπορεί να έχει με τις εξής μορφές:
- Εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντος
- Εξατομικευμένα μηνύματα κοινωνικής δικτύωσης
- Στοχευμένα μηνύματα βίντεο
- Προσωποποιημένα emails
- Αυτοματοποιημένη κατάτμηση επαφών
- Εξειδικευμένη ψηφιακή διαφήμιση
Οι εξελίξεις στο κλάδο του Marketing είναι ραγδαίες και ο τρόπος επικοινωνίας γίνεται συνεχώς και πιο προσωπικός. Δεν χρειάζεται να μένεις πίσω, όταν μπορείς να έχεις τους ειδικούς σε θέματα Personalized Marketing. Η SocialMe, με την έμπειρη ομάδα της, μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τα κέρδη σου!
Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας εδώ.