Το e-shop σου πρέπει να έχει ένα υψηλό conversion rate για να ξεκινήσεις να βλέπεις κέρδη. Όπως σου έχουμε πει και σε προηγούμενο άρθρο μας, υπάρχουν κόλπα με τα οποία μπορείς να διευκολύνεις τη διαδικασία της αγοράς και να αυξήσεις το conversion rate. Τα παρακάτω στατιστικά, θα σου δείξουν γιατί πολλοί επισκέπτες εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών τους, χωρίς να πραγματοποιήσουν καμία αγορά. Έχοντας αυτά κατά νου, μπορείς να βελτιώσεις το e-shop για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
01. Ο πρώτος λόγος για τον οποίο οι χρήστες εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών είναι τα επιπλέον κόστη
Πολλοί χρήστες που επισκέπτονται το e-shop σου μπορεί να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σου. Παρόλα αυτά, το 53% από αυτούς θα εγκαταλείψει τη διαδικασία της αγοράς, αν παρατηρήσει πως υπάρχουν κάποια επιπλέον κόστη που τον επιβαρύνουν. Ο τρόπος για να το διορθώσεις αυτό είναι να είσαι ξεκάθαρος από την αρχή για το τι περιλαμβάνει η τιμή. Αν μάλιστα, κάνεις και μια προσφορά με την οποία μπορεί ο επισκέπτης να γλιτώσει τα έξοδα αποστολής, μπορείς να βγεις ακόμα πιο κερδισμένος.
02. Το conversion rate είναι διαφορετικό ανάλογα με τον τύπο της συσκευής, με το desktop να έχει το υψηλότερο
Οι χρήστες τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούν διάφορες συσκευές για την περιήγησή τους στο διαδίκτυο. Από αυτές τις συσκευές, η κυρίαρχη είναι τα κινητά τηλέφωνα, με ένα ποσοστό που αγγίζει το 53%. Παρά το γεγονός αυτό όμως, το μεγαλύτερο conversion rate παρατηρείται στους σταθερούς υπολογιστές. Πιο συγκεκριμένα, το conversion rate είναι 56% για τους υπολογιστές, 32% για τα κινητά τηλέφωνα και μόλις 12% για τα tablet.
03. Το 59,5% των χρηστών ανησυχεί για το data security
Η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων είναι από τα πιο σημαντικά ζητήματα των τελευταίων ετών. Αυτό γίνεται εμφανές και από τον αριθμό των χρηστών που ανησυχεί για το ζήτημα αυτό. Έτσι, φρόντισε να ενημερώσεις τους επισκέπτες πως έχεις πάρει μέτρα για την ασφάλειά τους, ώστε να τους καθησυχάσεις και να δημιουργήσεις μια σχέση εμπιστοσύνης.
04. Σχεδόν το 8% των χρηστών θα εγκαταλείψει το e-shop αν ο χρόνος φόρτωσης είναι μεγαλύτερος από 3 δευτερόλεπτα
Η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας είναι πολύ σημαντική για τη συνολική ευχρηστία της. Οι χρήστες στο διαδίκτυο δεν έχουν υπομονή για να περιμένουν να φορτώσει μια σελίδα. Αν αργήσει κάποια δευτερόλεπτα θα την εγκαταλείψουν για να βρουν μια άλλη. Οπότε, είναι πολύ σημαντικό να χτίσεις ένα e-shop που να έχει μικρό χρόνο φόρτωσης. Ένας τρόπος για να βελτιωθεί αυτός ο χρόνος, είναι να βελτιστοποιήσεις τις εικόνες των προϊόντων για χρήση στο διαδίκτυο.
05. Ένα checkout optimization θα αυξήσει το conversion rate κατά 35,26%
Το checkout optimization αποτελείται από όλους εκείνους τους τρόπους με τους οποίους θα γίνει η διαδικασία της αγοράς πιο εύκολη και γρήγορη. Με μόλις μερικές απλές κινήσεις, μπορείς να διαλύσεις αρκετές από τις αμφιβολίες των επισκεπτών, πράγμα που θα τους μετατρέψει σε πελάτες σου.
06. To 34% των χρηστών εγκαταλείπει το καλάθι γιατί του ζητήθηκε να κάνει λογαριασμό
Η διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού μπορεί να αποτρέψει ένα σχετικά μεγάλο κομμάτι των επισκεπτών του e-shop σου. Για να το αποφύγεις αυτό, δώσε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει την αγορά του ως επισκέπτης. Αν όμως θέλεις να γραφτεί στην ιστοσελίδα σου, φρόντισε αυτή η μικρή ταλαιπωρία για αυτόν να του δίνει κάτι, όπως μια προσφορά ή μια έκπτωση.
07. Το 46% των χρηστών δεν θα προχωρήσει σε αγορά αν δεν δουλέψει ο εκπτωτικός κωδικός που του δόθηκε
Ένας ακόμα συχνός λόγος για την εγκατάλειψη του καλαθιού, είναι γιατί δεν λειτούργησε ο εκπτωτικός κωδικός. Αν έχεις κάποιο pop up που υπόσχεται μια έκπτωση, πρέπει να είσαι σίγουρος πως ο κωδικός θα έχει εφαρμογή, μιας και για αρκετούς θα αποτελέσει κίνητρο για αγορά.
08. Η πιστοποίηση από το Paypal καθησυχάζει το 63% του κοινού
Το Paypal είναι μια πλατφόρμα για ασφαλείς αγορές στο διαδίκτυο. Έτσι, ένα μεγάλο ποσοστό των επισκεπτών θα καθησυχαστεί αν παρατηρήσει ένα σήμα που δείχνει πιστοποίηση από αυτή την πλατφόρμα.
Αύξησε άμεσα το conversion rate στο e-shop σου, αντιμετωπίζοντας όλες τις αμφιβολίες των επισκεπτών. Συμπλήρωσε την φόρμα για μια δωρεάν αξιολόγηση του e-shop σου από τους ειδικούς της SocialMe.