Πλέον, διανύουμε μια ιδιαίτερη περίοδο που κρύβει πολλές προκλήσεις για κάθε επιχείρηση. Η κρίση της πανδημίας του κορονοϊού έχει αναδείξει τη σημασία των e–shops, ανεξάρτητα από τη βιομηχανία και το μέγεθος της κάθε επιχείρησης. Παράλληλα, η είσοδος του Δεκεμβρίου φέρνει όλο και πιο κοντά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Παρ’ όλα αυτά, η καραντίνα και η κρίση της αγοράς έχει αλλάξει τα δεδομένα ακόμα και για αυτή την περίοδο. Έτσι, θα πρέπει να προσαρμοστείς στα καινούργια δεδομένα και να ξεκινήσεις το social media marketing για τα Χριστούγεννα από τώρα.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το κάνεις αυτό. Αρχικά, οι καταναλωτές πλέον βρίσκονται σχεδόν αποκλειστικά στο Διαδίκτυο, μιας και με την καραντίνα τα καταστήματα παραμένουν κλειστά. Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότεροι θα ξεκινήσουν τις προετοιμασίες τους αρκετά νωρίτερα σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Παρακάτω, θα δούμε τους βασικούς λόγους που το Χριστουγεννιάτικο marketing σου είναι απαραίτητο από τώρα.
#1 Το Χριστουγεννιάτικο Πνεύμα θα Αλλάξει την Απαισιοδοξία της Πανδημίας
Όπως είναι αναμενόμενο, η κρίση της πανδημίας του κορονοϊού και η κλεισούρα της καραντίνας έχουν επηρεάσει την ψυχολογία όλων μας. Για το λόγο αυτό, πολλοί βλέπουν τα Χριστούγεννα ως μια ευκαιρία, για να αλλάξουν διάθεση και για να ξεχάσουν τα προβλήματα της καθημερινότητας. Έτσι, οι προετοιμασίες θα ξεκινήσουν νωρίτερα, κι αυτές περιλαμβάνουν τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια. Το social media marketing σου θα πρέπει να στοχεύει σε αυτούς ακριβώς τους χρήστες που αναζητούν Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά, αλλά και δώρα για τους αγαπημένους τους ανθρώπους.
#2 Η Καραντίνα θα Ενισχύσει το Online Shopping
Η καραντίνα έχει φέρει πολλές ανακατατάξεις στην αγορά με τη σημαντικότερη να είναι η ανάδειξη των e-shops. Πλέον, κάθε επιχείρηση, που θέλει να επιβιώσει την κρίση της πανδημίας, θα πρέπει να προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτρονικών αγορών από το κατάστημα. Είτε επιλέξεις να δημιουργήσεις ένα e-shop, είτε να χρησιμοποιήσεις τα Facebook Shops ή το Instagram Shopping, η μετάβασή σου σε αυτά τα μέσα θα είναι σωτήρια. Το μόνο πράγμα που θα πρέπει να προσέξεις είναι να βελτιστοποιήσεις το checkout, ώστε να διευκολύνεις τους πελάτες σου να ολοκληρώνουν τις αγορές τους.
#3 Οι Καταναλωτές Έχουν Περισσότερο Χρόνο για να Επιλέξουν Δώρα
Εξαιτίας της καραντίνας, όλοι έχουν άπλετο ελεύθερο χρόνο. Γι’ αυτό, η επιλογή των Χριστουγεννιάτικων δώρων θα γίνει πιο προσεκτικά από ποτέ. Οι καταναλωτές θα επενδύσουν αρκετό χρόνο, για να εντοπίσουν τα κατάλληλα προϊόντα για τους αγαπημένους τους ανθρώπους. Στη συνέχεια, θα προσπαθήσουν να τα βρουν σε διάφορα καταστήματα, ώστε να συγκρίνουν τις τιμές και τις ποιότητες. Αν θέλεις να κάνεις το e-shop σου την πιο ελκυστική επιλογή για το κοινό που στοχεύεις, τότε θα πρέπει να ξεκινήσεις το marketing από τώρα. Όσο πιο εξοικειωμένοι είναι με το brand σου, τόσο μεγαλύτερες και οι πιθανότητες να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο e-shop σου.
#4 Οι Οικονομικότερες Επιλογές θα είναι αυτές που θα Ξεχωρίσουν
Η περίοδος που διανύουμε έχει φέρει σε δύσκολη κατάσταση αρκετά νοικοκυριά. Εξαιτίας της καραντίνας και των κλειστών καταστημάτων, είναι πολλοί αυτοί που έχουν βρεθεί με οικονομικές δυσκολίες. Έτσι, τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια θα γίνουν όσο πιο οικονομικά γίνεται. Οι καταναλωτές φέτος θα αναζητήσουν τις καλύτερες προσφορές, χωρίς να στερηθούν το γιορτινό κλίμα της περιόδου. Αν σκοπεύεις να έχεις συμφέρουσες προσφορές στο e-shop σου, προώθησέ τες με τα κατάλληλα Facebook Ads, ώστε να τις ανακαλύψουν οι χρήστες.
#5 Το Online Shopping Υπόσχεται Κάτι Ιδιαίτερο
Τέλος, το online shopping είναι ένα μέσο, με το οποίο οι καταναλωτές θα σπάσουν τη μονοτονία της καθημερινότητας. Μέσω του Διαδικτύου, θα βρουν αντικείμενα, που θα τους κάνουν να νιώσουν όμορφα και που θα προσθέσουν μια ιδιαίτερη νότα στις μέρες τους.
Τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος, που θα τονώσει την επιχείρηση σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, που θα βρεις εδώ για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe, ώστε να ξεκινήσεις τις προετοιμασίες άμεσα.