Μία από τις πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες, είναι η γυναικεία επιχειρηματικότητα. Ο αριθμός των επιχειρήσεων που έχει ιδρυθεί από γυναίκες έχει αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες για να τολμήσουν ακόμα περισσότερες το επιχειρείν.
Για την επιτυχία των επιχειρήσεων είναι σημαντικό να υπάρχει μια σωστή στρατηγική marketing. Και παρ’ότι υπάρχει η δυνατότητα προώθησης της επιχείρησης μέσω των κοινωνικών δικτύων, χωρίς τη χρήση διαφημίσεων, τα Google Ads προσφέρουν επιπρόσθετα πλεονεκτήματα. Σ’αυτό το άρθρο θα δούμε τι είναι τα Google Ads και πώς μπορούν να ενισχύσουν την επιχείρησή σου.
Τι Είναι τα Google Ads
Τα Google Ads, είναι ένας εύκολος τρόπος για να διαφημίσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις, ενισχύοντας επιπλέον και την γυναικεία επιχειρηματικότητα. Ουσιαστικά είναι οι πληρωμένες διαφημίσεις που προσφέρει η Google και αυτές εμφανίζονται πριν από τα οργανικά αποτελέσματα σε μια αναζήτηση.
Τα Google Ads έχουν πολλά πλεονέκτηματα, τα πιο σημαντικά εκ των οποίων είναι:
- Οι διαφημίσεις αυτές είναι στοχευμένες. Αυτό σημαίνει πως θα εμφανιστούν μόνο σε όσους πληκτρολογήσουν τις λέξεις κλειδιά, που θα έχεις επιλέξει από πριν.
- Δε χρειάζεται να πληρώσεις οτιδήποτε για κάθε φορά που θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου στα αποτελέσματα. Αντιθέτως, υπάρχει χρέωση μόνο όταν ο χρήστης πληκτρολογήσει πάνω της.
- Τα Google Ads παρέχουν ένα μεγάλο αριθμό μετρήσιμων δεδομένων. Έτσι, για να ανακαλύψεις ποια διαφήμιση είναι η καλύτερη για την επιχείρησή σου, μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικές λέξεις κλειδιά, διαφορετικό targeting, αλλά και διαφορετικό bidding. Μόλις ανακαλύψεις τον ιδανικό συνδυασμό, θα μπορείς να φτάσεις το κοινό που ενδιαφέρεται για την επιχείρησή σου.
Πώς λειτουργούν τα Google Ads
Τα Google Ads μπορούν να εφαρμοστούν πολύ εύκολα, αν και απαιτούν καθημερινή παρακολούθηση και αναπροσαρμογή. Η βασική διαδικασία όμως, αποτελείται από τρία βήματα.
- Ορίζεις τα keywords που έχεις ανακαλύψει από την έρευνα που έχεις κάνει και τα analytics,
- Ορίζεις το CPC, ή αλλιώς το κόστος της διαφήμισης για κάθε κλικ που θα κάνει ένας χρήστης. Όσο πιο μεγάλο είναι το CPC, τόσο πιο πολλές είναι γενικά οι πιθανότητες να εμφανιστεί πρώτη η διαφήμισή σου.
- Δημιουργείς τις διαφημίσεις με το κείμενό τους, οι οποίες είναι σύμφωνες με το γούστο και την αισθητική της επιχείρησής σου.
Παρ’όλα αυτά, πρέπει πάντα να θυμάσαι ότι τα Google Ads απαιτούν καθημερινή ενασχόληση. Επειδή πολλοί αποτυγχάνουν να τα ελέγχουν σε καθημερινή βάση, καταλήγουν με αποτυχημένες καμπάνιες, που κοστίζουν αρκετά.
Συμβουλές για πετυχημένα Google Ads
Αποτελεσματικό Targeting: Πριν την ανάπτυξη των Google Ads, θα πρέπει να γίνει μια σωστή και ενδελεχής μελέτη του κοινού της επιχείρησής σου. Μόνο έτσι θα μπορέσεις να αποφασίσεις την ώρα που πρέπει να είναι εμφανής η διαφήμιση, τις συσκευές για τις οποίες πρέπει να βελτιστοποιηθεί, αλλά και ποια είναι τα σωστά keywords.
Βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα: Όπως και η ιστοσελίδα της επιχείρησής σου, έτσι και οι διαφημίσεις θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένες για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές. Αυτή είναι μια τάση που κυριαρχεί και αν θέλεις επιτυχημένη διαφήμιση, θα πρέπει να την υιοθετήσεις.
Απόφαση για μια Σταθερή Bidding Στρατηγική: Για να παρατηρήσεις καλά αποτελέσματα θα πρέπει να κάνεις το σωστό bidding για τα σωστά keywords. Το click through rate θα σου δείξει ποια keywords έχουν καλή απόδοση και ποια όχι. Μόλις εντοπίσεις τις κερδοφόρες λέξεις κλειδιά, διπλασίασε το bidding σου σε αυτές. Αντίστοιχα, μείωσε το bidding σου για όσες λέξεις κλειδιά το click through rate είναι χαμηλό.
Conversion Tracking: Κάθε επιχείρηση έχει άλλο στόχο και γι’ αυτό η δραστηριότητα που θεωρείται conversion, διαφέρει σε κάθε περίπτωση. Το conversion tracking θα σου δείξει όλα τα κομμάτια των Google Ads campaigns, που δουλεύουν για την επιχείρησή σου. Έτσι, μπορείς να προχωρήσεις σε αναπροσαρμογή των διαφημίσεων, ώστε να ταιριάζουν στα καινούργια δεδομένα, βελτιώνοντας την απόδοση της επιχείρησης και την γυναικεία επιχειρηματικότητα.
Διαφημιστικό Κείμενο: Το κείμενο στις διαφημίσεις θα πρέπει να περιλαμβάνει τις λέξεις κλειδιά που έχεις ορίσει. Παράλληλα, θα πρέπει να περιλαμβάνει έναν πιασάρικο τίτλο, ο οποίος θα εξάπτει την περιέργεια του χρήστη. Μια χρήσιμη συμβουλή είναι πως κάθε λέξη κλειδί, θα πρέπει να έχει δικό της κείμενο.
Επικοινώνησε μαζί μας κι αύξησε τις πωλήσεις σου εδώ. Ένας ειδικός της SocialMe θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σου, για να φτιάξουμε μαζί τη σωστή στρατηγική Google Ads για την επιχείρησή σου.