• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Ο τομέας της υγείας έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις. Για το λόγο αυτό, το ιατρικό μάρκετινγκ πρέπει να είναι στοχευμένο, με προσεκτικά σχεδιασμένες κινήσεις. Ο στόχος του είναι να προσελκύσει νέους ασθενείς, αλλά και να διατηρήσει τους υπάρχοντες. Όπως είναι λογικό, το μάρκετινγκ σε αυτό τον τομέα θα πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη με την αμεσότητα και τον επαγγελματισμό του ιατρείου σου.

Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε τις στρατηγικές, που θα οδηγήσουν σε αποτελεσματικό ιατρικό μάρκετινγκ.

 

#1 Βελτιστοποίησε την Ιστοσελίδα σου

Το πρώτο βήμα, για επιτυχημένο ιατρικό μάρκετινγκ είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου. Αρχικά, θα πρέπει να ενσωματωθούν όλες οι αρχές του UX design, που θα ενισχύσουν την ευχρηστία της ιστοσελίδας. Μέσω αυτών των αρχών, η ιστοσελίδα σου θα είναι εύκολα προσπελάσιμη από κάθε χρήστη, ανεξάρτητα από την ηλικία και τις ιδιαιτερότητες του. Επίσης, μια ιστοσελίδα που φορτώνει γρήγορα και είναι επαγγελματικά σχεδιασμένη είναι μια εγγύηση για τη γενικότερη ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρεις.

#2 Επένδυσε στο Local SEO

Μια από τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου τομέα είναι ότι πολλοί ασθενείς θα αναζητήσουν για ιατρεία στην περιοχή τους. Ο τρόπος για να προσελκύσεις αυτούς τους ασθενείς, είναι η ανάπτυξη του local SEO. Έτσι, το ιατρείο σου θα εμφανίζεται τόσο στους χάρτες, όσο και στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης στο Google. Μαζί με την εμφάνιση του ιατρείου, ο ασθενής θα μπορεί να δει το ωράριο λειτουργίας, τηλέφωνα επικοινωνίας, ή ακόμα και να κλείσει απευθείας ένα  ραντεβού.

#3 Αξιοποίησε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Το social media marketing, είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία του ιατρικού μάρκετινγκ. Αρχικά, δημιούργησε μια σελίδα για το ιατρείο ή το ιατρικό κέντρο σου και πρόσθεσε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Στη συνέχεια, δημοσίευε συχνά ποιοτικό περιεχόμενο για θέματα, που απασχολούν τους ασθενείς σου. Πλεόν, ένα μεγάλο ποσοστό των ασθενών επιλέγει ένα ιατρείο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, μπορείς να αξιοποιήσεις τις διαφημίσεις που μπορείς να δημιουργήσεις σε κάθε πλατφόρμα και να προσεγγίσεις ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

#4 Δημιούργησε Περιεχόμενο σε Μορφή Βίντεο

Ο τομέας της υγείας έχει την ιδιαιτερότητα ότι περιλαμβάνει ορολογία, που δεν γνωρίζει ο μέσος χρήστης του Ίντερνετ. Έτσι, ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσεις με τους ασθενείς, είναι με περιεχόμενο σε μορφή βίντεο. Το οπτικοακουστικό περιεχόμενο γίνεται πιο εύκολα κατανοητό από το γραπτό, μιας και μπορείς να έχεις έναν πιο καθημερινό τόνο. Παράλληλα, ένα βίντεο μέσα στην ιστοσελίδα σου, θα τη βοηθήσει να αποκτήσει καλύτερη κατάταξη σε αντίστοιχες αναζητήσεις.

#5 Χρησιμοποίησε το E-mail Marketing

Παρόλο που το e-mail marketing θεωρείται μια παλιά πρακτική, συνεχίζει να φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ειδικά στην περίπτωση του ιατρικού μάρκετινγκ, ένα newsletter θα ενημερώσει τους εγγεγραμμένους χρήστες και θα προσελκύσει ασθενείς στο ιατρείο. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό τα e-mails που στέλνεις να δίνουν χρήσιμες πληροφορίες, κι έτσι να ενισχύουν τη φήμη του ιατρείου σου.

#6 Δημιούργησε Καμπάνιες Google Ads

Εκτός από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να δημιουργήσεις και καμπάνιες Google Ads. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις αφορούν τα αποτελέσματα αναζητήσεων στο Google, δίνοντας σου την ευκαιρία να προσεγγίσεις τους χρήστες που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σου. Τα Google Ads, θα κάνουν το ιατρικό σου μάρκετινγκ αποδοτικό, αν και απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και συνεχή παρακολούθηση.

#7 Ζήτησε από τους Ασθενείς να Αφήσουν τις Κριτικές τους

Το κλειδί για την επιτυχία του ιατρικού μάρκετινγκ, είναι η εμπιστοσύνη που δημιουργείς στους ασθενείς. Ένας εύκολος τρόπος για να ενισχύσεις αυτό το αίσθημα, είναι οι αξιολογήσεις από τους υπάρχοντες ασθενείς σου. Κάθε χρήστης που θα βρει το ιατρείο σου σε μια μηχανή αναζήτησης, εκτός από την ιστοσελίδα σου, θα αναζητήσει για τυχόν κριτικές. Τα σχόλια από παλιούς ασθενείς σου θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την απόφασή του.

 

Το ιατρικό μάρκετινγκ μπορεί να γίνει πολύ αποδοτικό με τις βέλτιστες πρακτικές. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις την ομάδα της SocialMe να αναλάβει αυτό το σημαντικό έργο.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Μυστικά για την Επιτυχία του Social Media Marketing

Next Post

Ποια Είναι τα Οφέλη του Ιατρικού Μάρκετινγκ

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης