Ο τομέας της υγείας έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις. Για το λόγο αυτό, το ιατρικό μάρκετινγκ πρέπει να είναι στοχευμένο, με προσεκτικά σχεδιασμένες κινήσεις. Ο στόχος του είναι να προσελκύσει νέους ασθενείς, αλλά και να διατηρήσει τους υπάρχοντες. Όπως είναι λογικό, το μάρκετινγκ σε αυτό τον τομέα θα πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη με την αμεσότητα και τον επαγγελματισμό του ιατρείου σου.
Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε τις στρατηγικές, που θα οδηγήσουν σε αποτελεσματικό ιατρικό μάρκετινγκ.
#1 Βελτιστοποίησε την Ιστοσελίδα σου
Το πρώτο βήμα, για επιτυχημένο ιατρικό μάρκετινγκ είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου. Αρχικά, θα πρέπει να ενσωματωθούν όλες οι αρχές του UX design, που θα ενισχύσουν την ευχρηστία της ιστοσελίδας. Μέσω αυτών των αρχών, η ιστοσελίδα σου θα είναι εύκολα προσπελάσιμη από κάθε χρήστη, ανεξάρτητα από την ηλικία και τις ιδιαιτερότητες του. Επίσης, μια ιστοσελίδα που φορτώνει γρήγορα και είναι επαγγελματικά σχεδιασμένη είναι μια εγγύηση για τη γενικότερη ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρεις.
#2 Επένδυσε στο Local SEO
Μια από τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου τομέα είναι ότι πολλοί ασθενείς θα αναζητήσουν για ιατρεία στην περιοχή τους. Ο τρόπος για να προσελκύσεις αυτούς τους ασθενείς, είναι η ανάπτυξη του local SEO. Έτσι, το ιατρείο σου θα εμφανίζεται τόσο στους χάρτες, όσο και στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης στο Google. Μαζί με την εμφάνιση του ιατρείου, ο ασθενής θα μπορεί να δει το ωράριο λειτουργίας, τηλέφωνα επικοινωνίας, ή ακόμα και να κλείσει απευθείας ένα ραντεβού.
#3 Αξιοποίησε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Το social media marketing, είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία του ιατρικού μάρκετινγκ. Αρχικά, δημιούργησε μια σελίδα για το ιατρείο ή το ιατρικό κέντρο σου και πρόσθεσε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Στη συνέχεια, δημοσίευε συχνά ποιοτικό περιεχόμενο για θέματα, που απασχολούν τους ασθενείς σου. Πλεόν, ένα μεγάλο ποσοστό των ασθενών επιλέγει ένα ιατρείο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, μπορείς να αξιοποιήσεις τις διαφημίσεις που μπορείς να δημιουργήσεις σε κάθε πλατφόρμα και να προσεγγίσεις ακόμα μεγαλύτερο κοινό.
#4 Δημιούργησε Περιεχόμενο σε Μορφή Βίντεο
Ο τομέας της υγείας έχει την ιδιαιτερότητα ότι περιλαμβάνει ορολογία, που δεν γνωρίζει ο μέσος χρήστης του Ίντερνετ. Έτσι, ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσεις με τους ασθενείς, είναι με περιεχόμενο σε μορφή βίντεο. Το οπτικοακουστικό περιεχόμενο γίνεται πιο εύκολα κατανοητό από το γραπτό, μιας και μπορείς να έχεις έναν πιο καθημερινό τόνο. Παράλληλα, ένα βίντεο μέσα στην ιστοσελίδα σου, θα τη βοηθήσει να αποκτήσει καλύτερη κατάταξη σε αντίστοιχες αναζητήσεις.
#5 Χρησιμοποίησε το E-mail Marketing
Παρόλο που το e-mail marketing θεωρείται μια παλιά πρακτική, συνεχίζει να φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ειδικά στην περίπτωση του ιατρικού μάρκετινγκ, ένα newsletter θα ενημερώσει τους εγγεγραμμένους χρήστες και θα προσελκύσει ασθενείς στο ιατρείο. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό τα e-mails που στέλνεις να δίνουν χρήσιμες πληροφορίες, κι έτσι να ενισχύουν τη φήμη του ιατρείου σου.
#6 Δημιούργησε Καμπάνιες Google Ads
Εκτός από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να δημιουργήσεις και καμπάνιες Google Ads. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις αφορούν τα αποτελέσματα αναζητήσεων στο Google, δίνοντας σου την ευκαιρία να προσεγγίσεις τους χρήστες που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σου. Τα Google Ads, θα κάνουν το ιατρικό σου μάρκετινγκ αποδοτικό, αν και απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και συνεχή παρακολούθηση.
#7 Ζήτησε από τους Ασθενείς να Αφήσουν τις Κριτικές τους
Το κλειδί για την επιτυχία του ιατρικού μάρκετινγκ, είναι η εμπιστοσύνη που δημιουργείς στους ασθενείς. Ένας εύκολος τρόπος για να ενισχύσεις αυτό το αίσθημα, είναι οι αξιολογήσεις από τους υπάρχοντες ασθενείς σου. Κάθε χρήστης που θα βρει το ιατρείο σου σε μια μηχανή αναζήτησης, εκτός από την ιστοσελίδα σου, θα αναζητήσει για τυχόν κριτικές. Τα σχόλια από παλιούς ασθενείς σου θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την απόφασή του.
Το ιατρικό μάρκετινγκ μπορεί να γίνει πολύ αποδοτικό με τις βέλτιστες πρακτικές. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις την ομάδα της SocialMe να αναλάβει αυτό το σημαντικό έργο.