Πλέον, έχουμε περάσει τα μέσα του 2020 και οι τάσεις στα social media έχουν ξεκινήσει να αλλάζουν. Έτσι, είναι μια καλή χρονική στιγμή για να μελετήσουμε όλες αυτές τις τάσεις που συνεχίζουν να κυριαρχούν και να επηρεάζουν τη social media marketing στρατηγική σου. Ορισμένες από αυτές τις γνωρίζεις ήδη καλά, ενώ άλλες αφορούν καινούργιες λειτουργίες που έρχονται. Παρακάτω, θα δούμε πιο αναλυτικά πού πρέπει να επενδύσεις για να πετύχεις αποτελεσματική προώθηση της επιχείρησής σου.
#1 Το Προσωρινό Περιεχόμενο θα Συνεχίσει να σου Δίνει Engagement
Πλέον, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το προσωρινό περιεχόμενο έχει κατακτήσει το κοινό των social media. Τα stories, τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, αποκτούν μεγάλη επισκεψιμότητα. Αν μάλιστα χρησιμοποιείς και το swipe up, τότε γνωρίζεις ήδη πως μέσα από αυτά μπορείς να κερδίσεις και επισκέπτες στην ιστοσελίδα ή το e-shop σου. Αν θα έπρεπε να επενδύσεις μόνο σε ένα εργαλείο των social media, τότε τα stories είναι σίγουρα αυτό.
#2 Θα Αναδυθούν Καινούργια κι Εναλλακτικά Social Media
Μια από τις κυρίαρχες τάσεις του 2020 ήταν η στροφή του κοινού σε πολλά εναλλακτικά κοινωνικά δίκτυα. Η άνοδος του Tik Tok είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που σου αποδεικνύει πως οι χρήστες δεν ασχολούνται μόνο με το Facebook και το Instagram. Η συγκεκριμένη τάση, θα συνεχίσει δυναμικά και στο υπόλοιπο του έτους. Πιο συγκεκριμένα, το Pinterest έχει ξεκινήσει να αναδεικνύεται ως ένα υπέροχο μέσο για την προώθηση του e-shop σου.
#3 Τα Βίντεο θα Γίνουν το Κυρίαρχο Περιεχόμενο
Τους τελευταίους μήνες, μία από τις τάσεις που κυριαρχούν στα κοινωνικά δίκτυα είναι το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο. Αυτό συμβαίνει γιατί το κοινό δείχνει μεγαλύτερη προτίμηση σε αυτό το περιεχόμενο, με τα διάφορα βίντεο να αποκτούν χιλιάδες λεπτά στο watch time. Έτσι, ανεξάρτητα από τα social media που έχεις στόχο να αναπτύξεις, το βίντεο θα σου φέρει το αποτέλεσμα που θέλεις.
#4 Το Instagram θα Αφαιρέσει τα Like
Δεν γνωρίζουμε πότε θα κάνει αυτή την αλλαγή το Instagram. Παρ’ όλα αυτά, η γνωστή εφαρμογή έχει ήδη δοκιμάσει πειραματικά την αφαίρεση του like σε μερικές περιοχές του κόσμου. Ο λόγος για αυτή την αλλαγή, είναι η αύξηση των προβλημάτων ψυχικής υγείας εξαιτίας των κοινωνικών δικτύων. Η κίνηση αυτή δείχνει μεγάλη ευαισθησία εκ μέρους του Instagram και πολλοί χρήστες φαίνονται θετικοί απέναντι σε αυτή την κίνηση. Έτσι, αν και ακόμα δεν γνωρίζουμε το πότε, είναι καλό να προετοιμαστείς.
#5 Τα E-Shop στα Social Media θα Επεκταθούν
Ακόμα μια μεγάλη αλλαγή που σιγά-σιγά ενσωματώνεται σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα είναι η εμφάνιση e-shop μέσα σε αυτά. Τα Facebook Shops έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην πλατφόρμα, ενώ έχουν ακολουθήσει και τα Instagram Shops. Όσο διαρκεί η κρίση από την πανδημία του κορωνοϊού, τόσο περισσότεροι χρήστες θα στραφούν προς αυτές τις εναλλακτικές για τις αγορές τους. Αν έχεις ένα e-shop, έχει έρθει η ώρα να το μεταφέρεις και μέσα στα social media.
#6 Θα Βρεθούν Περισσότερες Χρήσεις για την Επαυξημένη Πραγματικότητα
Όλες οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσπαθούν να ενσωματώσουν νέες τεχνολογίες στις λειτουργίες τους. Η επαυξημένη πραγματικότητα πιο συγκεκριμένα, είναι μια τεχνολογία που μπορεί να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Πλέον, μπορείς να βρεις φίλτρα φωτογραφιών που χρησιμοποιούν έναν τέτοιο αλγόριθμο με μεγάλη επιτυχία. Ωστόσο, στο μέλλον η επαυξημένη πραγματικότητα θα χρησιμοποιηθεί πολύ και από τα e-shop, μιας και θα επιτρέπει στους χρήστες να δουν τα αντικείμενα που θέλουν να αγοράσουν.
#7 Οι Influencer θα Αποκτήσουν Ακόμα Μεγαλύτερη Επιρροή
Η επιρροή του influencer marketing, όχι μόνο δεν έχει ελαττωθεί αλλά αντιθέτως έχει ενισχυθεί. Τον τελευταίο καιρό, μπορείς να παρατηρήσεις την αύξηση του αριθμού των micro-influencer. Τα αποτελέσματα που φέρνει αυτός ο τύπος marketing είναι εντυπωσιακά, κι έτσι είναι ό,τι καλύτερο για την προώθηση της επιχείρησής σου.
Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe.
Ένας ειδικός από την ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σου για να αναλάβει την ανάπτυξη των social media σου.