Έχοντας κατανοήσει από προηγούμενα άρθρα την αξία του Content Marketing και του Blog για μια ιστοσελίδα, τώρα θα δούμε πως μπορούμε να βρούμε τον ιδανικό τίτλο για τα άρθρα μας.
Η διατήρηση ενός πετυχημένου blog δεν είναι εύκολη. Απαιτεί χρόνο τόσο στην ανεύρεση θεμάτων όσο και στη συγγραφή άρθρων που θα είναι στοχευμένα στο κοινό μας. Επιπλέον, κάθε άρθρο μας απαιτεί να το επεξεργαζόμαστε στο τέλος. Σκοπός είναι να γίνει SEO Friendly και να πάρει την απήχηση που θέλουμε. Όλα όμως αρχίζουν από ένα τίτλο. Ο τίτλος που θα καταφέρει να είναι στοχευμένος στο κοινό μας και ιδιαίτερα ελκυστικός, για να κάνει click ένας χρήστης.
Ακόμα και από το πρώτο βήμα συγγραφής ενός άρθρου αρχίζουμε να ζοριζόμαστε, γιατί δεν έχουμε ιδέα πως θα σκεφτούμε μια θεματική που πιστεύουμε θα έχει απήχηση. Δεν χρειάζεται όμως να ανησυχείς, γιατί υπάρχουν στρατηγικές και εργαλεία που σε βοηθάνε να βρεις αυτό που ψάχνεις. Πάμε να δούμε βήμα βήμα τη διαδικασία που ακολουθούμε για την ανεύρεση ενός ιδανικού τίτλου!
Udemy Courses
Αρχικά, υπάρχει το Udemy Courses. Αν το γνωρίζεις θα αναρωτιέσαι πως συνδέεται μια πλατφόρμα διαδικτυακών μαθημάτων με το blog μας. Η απάντηση είναι απλή! Κάθε μάθημα στο Udemy απαντάει σε καθημερινές ανάγκες και προβλήματα των χρηστών. Μάλιστα, είναι πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι χρήστες προτίθενται να πληρώσουν και χρήματα για να μάθουν περισσότερα πράγματα πάνω σε αυτές τις θεματικές. Μπορείς λοιπόν να αναζητήσεις τις πιο δημοφιλείς θεματικές στο Udemy πάνω στο κλάδο που δραστηριοποιείσαι και να αντλήσεις χρήσιμες πληροφορίες. Αφού συλλέξεις τις σημαντικότερες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις, μπορείς να επιλέξεις με ποια θα ασχοληθείς.
Amazon Books
Ένα ακόμα εργαλείο για αναζήτηση keywords και τίτλων είναι το Amazon Books. Η Amazon διαθέτει μια τεράστια γκάμα από βιβλία για πολλές επιστήμες και παράλληλα προσελκύει εκατομμύρια χρήστες στην πλατφόρμα της. Αυτός ο εκρηκτικός συνδυασμός μπορεί να σου χαρίσει τον επόμενο τίτλο του άρθρου σου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πας στην μπάρα αναζήτησης της Amazon. Εκεί χρειάζεται να ψάξεις ένα σχετικό keyword που σε ενδιαφέρει. Κατευθείαν θα δεις δεκάδες αποτελέσματα από τίτλους βιβλίων σχετικών με το Keyword σου. Για να επιλέξεις τον καλύτερο τίτλο για το άρθρο σου, μπορείς να αξιολογήσεις τους τίτλους ανάλογα τα ratings που έχουν και τις πωλήσεις τους.
Ahrefs
Κάπου εδώ είναι η στιγμή που αναφέρουμε και το Ahrefs, το εργαλείο που θα “κλέψει” τα καλύτερα topics και τους καλύτερους τίτλους των ανταγωνιστών σας. Τα βήματα που ακολουθείτε είναι: α) παίρνετε το link από έναν ανταγωνιστή σας και το τοποθετείτε στην μπάρα αναζήτησης του Ahrefs β) πατάτε από την στήλη στα αριστερά σας την κατηγορία “Top Content” γ) βρίσκετε κατευθείαν όλα τα αποτελέσματα με content του ανταγωνιστή σας που ενδιαφέρει το κοινό σας και έχουν μεγάλη απήχηση.
BuzzSumo
Συνεχίζουμε την αναζήτηση μας για τον ιδανικό τίτλο με ένα ακόμα ιδιαίτερο εργαλείο, το BuzzSumo. To BuzzSumo είναι ένα αρκετά γνωστό εργαλείο ανεύρεσης πολύτιμου περιεχομένου, που μέχρι πρόσφατα όμως είχε ένα μεγάλο μειονέκτημα. Δεν μπορούσες να δεις αν το ποιοτικό content που έβγαζε στα αποτελέσματα του αντιπροσώπευε μια σύγχρονη τάση ή ήταν content που έγινε viral πριν πολλά χρόνια. Πλέον όμως το BuzzSumo εισάγει ένα νέο δείκτη, το Evergreen Score που μας λύνει και αυτό το πρόβλημα. Συνεπώς, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να αναζητήσεις στη μπάρα το keyword που σε ενδιαφέρει και να βρεις δημοφιλή σχετικά topics. Στα αποτελέσματα θα βρεις πόσο απήχηση είχε το κάθε post στα γνωστότερα κανάλια διαμοιρασμού περιεχομένου.
Είσαι έτοιμος να αναζητήσεις τον πρώτο σου τίτλο; Δοκίμασε τα εργαλεία και τις τεχνικές που σου προτείναμε και βρες εύκολα τον ιδανικό τίτλο για το επόμενο άρθρο σου!
Η ομάδα της Social Me μαζί με τους εξειδικευμένους μας bloggers και Copywriters είναι έτοιμη να σε βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία ή δυσκολία αντιμετωπίσεις. Έλα σε επικοινωνία μαζί μας!