• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Έχοντας κατανοήσει από προηγούμενα άρθρα την αξία του Content Marketing και του Blog για μια ιστοσελίδα, τώρα θα δούμε πως μπορούμε να βρούμε τον ιδανικό τίτλο για τα άρθρα μας.

Η διατήρηση ενός πετυχημένου blog δεν είναι εύκολη. Απαιτεί χρόνο τόσο στην ανεύρεση θεμάτων όσο και στη συγγραφή άρθρων που θα είναι στοχευμένα στο κοινό μας. Επιπλέον, κάθε άρθρο μας απαιτεί να το επεξεργαζόμαστε στο τέλος. Σκοπός είναι να γίνει SEO Friendly και να πάρει την απήχηση που θέλουμε. Όλα όμως αρχίζουν από ένα τίτλο. Ο τίτλος που θα καταφέρει να είναι στοχευμένος στο κοινό μας και ιδιαίτερα ελκυστικός, για να κάνει click ένας χρήστης.

Ακόμα και από το πρώτο βήμα συγγραφής ενός άρθρου αρχίζουμε να ζοριζόμαστε, γιατί δεν έχουμε ιδέα πως θα σκεφτούμε μια θεματική που πιστεύουμε θα έχει απήχηση. Δεν χρειάζεται όμως να ανησυχείς, γιατί υπάρχουν στρατηγικές και εργαλεία που σε βοηθάνε να βρεις αυτό που ψάχνεις. Πάμε να δούμε βήμα βήμα τη διαδικασία που ακολουθούμε για την ανεύρεση ενός ιδανικού τίτλου!

Udemy Courses

Αρχικά, υπάρχει το Udemy Courses. Αν το γνωρίζεις θα αναρωτιέσαι πως συνδέεται μια πλατφόρμα διαδικτυακών μαθημάτων με το blog μας. Η απάντηση είναι απλή! Κάθε μάθημα στο Udemy απαντάει σε καθημερινές ανάγκες και προβλήματα των χρηστών. Μάλιστα, είναι πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι χρήστες προτίθενται να πληρώσουν και χρήματα για να μάθουν περισσότερα πράγματα πάνω σε αυτές τις θεματικές. Μπορείς λοιπόν να αναζητήσεις τις πιο δημοφιλείς θεματικές στο Udemy πάνω στο κλάδο που δραστηριοποιείσαι και να αντλήσεις χρήσιμες πληροφορίες. Αφού συλλέξεις τις σημαντικότερες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις, μπορείς να επιλέξεις με ποια θα ασχοληθείς.

Amazon Books

Ένα ακόμα εργαλείο για αναζήτηση keywords και τίτλων είναι το Amazon Books. Η Amazon διαθέτει μια τεράστια γκάμα από βιβλία για πολλές επιστήμες και παράλληλα προσελκύει εκατομμύρια χρήστες στην πλατφόρμα της. Αυτός ο εκρηκτικός συνδυασμός μπορεί να σου χαρίσει τον επόμενο τίτλο του άρθρου σου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πας στην μπάρα αναζήτησης της Amazon. Εκεί χρειάζεται να ψάξεις ένα σχετικό keyword που σε ενδιαφέρει. Κατευθείαν θα δεις δεκάδες αποτελέσματα από τίτλους βιβλίων σχετικών με το Keyword σου. Για να επιλέξεις τον καλύτερο τίτλο για το άρθρο σου, μπορείς να αξιολογήσεις τους τίτλους ανάλογα τα ratings που έχουν και τις πωλήσεις τους.

Ahrefs

Κάπου εδώ είναι η στιγμή που αναφέρουμε και το Ahrefs, το εργαλείο που θα “κλέψει” τα καλύτερα topics και τους καλύτερους τίτλους των ανταγωνιστών σας. Τα βήματα που ακολουθείτε είναι: α) παίρνετε το link από έναν ανταγωνιστή σας και το τοποθετείτε στην μπάρα αναζήτησης του Ahrefs β) πατάτε από την στήλη στα αριστερά σας την κατηγορία “Top Content” γ) βρίσκετε κατευθείαν όλα τα αποτελέσματα με content του ανταγωνιστή σας που ενδιαφέρει το κοινό σας και έχουν μεγάλη απήχηση.

BuzzSumo

Συνεχίζουμε την αναζήτηση μας για τον ιδανικό τίτλο με ένα ακόμα ιδιαίτερο εργαλείο, το BuzzSumo. To BuzzSumo είναι ένα αρκετά γνωστό εργαλείο ανεύρεσης πολύτιμου περιεχομένου, που μέχρι πρόσφατα όμως είχε ένα μεγάλο μειονέκτημα. Δεν μπορούσες να δεις αν το ποιοτικό content που έβγαζε στα αποτελέσματα του αντιπροσώπευε μια σύγχρονη τάση ή ήταν content που έγινε viral πριν πολλά χρόνια. Πλέον όμως το BuzzSumo εισάγει ένα νέο δείκτη, το Evergreen Score που μας λύνει και αυτό το πρόβλημα. Συνεπώς, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να αναζητήσεις στη μπάρα το keyword που σε ενδιαφέρει και να βρεις δημοφιλή σχετικά topics. Στα αποτελέσματα θα βρεις πόσο απήχηση είχε το κάθε post στα γνωστότερα κανάλια διαμοιρασμού περιεχομένου.

Είσαι έτοιμος να αναζητήσεις τον πρώτο σου τίτλο; Δοκίμασε τα εργαλεία και τις τεχνικές που σου προτείναμε και βρες εύκολα τον ιδανικό τίτλο για το επόμενο άρθρο σου!

Η ομάδα της Social Me μαζί με τους εξειδικευμένους μας bloggers και Copywriters είναι έτοιμη να σε βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία ή δυσκολία αντιμετωπίσεις. Έλα σε επικοινωνία μαζί μας!


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

5 Έξυπνοι τρόποι για να κερδίσετε comments στο Instagram!

Next Post

3 τρόποι για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στα Social Media χωρίς Ads

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης