• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

To Business Manager του Facebook παρέχει πολλά χρήσιμα εργαλεία αλλά ένα είναι αυτό που ξεχωρίζει! Πρόκειται για το πιο σημαντικό εργαλείο και ονομάζεται Facebook Pixel. To Facebook Pixel σας βοηθάει να ελέγχετε πόσο επιτυχημένες ήταν οι διαφημίσεις σας στο Facebook. Σας παρέχει σημαντικά στατιστικά στοιχεία μετατροπών (conversion) και τη δυνατότητα να δημιουργείτε προσαρμοσμένο κοινό βάσει της επισκεψιμότητας του ιστότοπου σας.

Αν τρέχεις διαφημίσεις στο Facebook πρέπει χωρίς αμφιβολία και οπωσδήποτε να εγκαταστήσεις το Facebook Pixel!

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πως μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω του Facebook Pixel

1)            Παρακολούθηση – Tracking

Παρακολουθήστε τον αριθμό των μετατροπών π.χ. subscribes στο newsletter ή αγορές προϊόντων. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που μπορείτε να ελέγξετε μέσω του Facebook Pixel είναι το κόστος ανά μετατροπή (cost per conversion – CPA) και το ποσοστό μετατροπής ( conversion rate – CVR).

 

2)            Αναφορά Εσόδων – Sales Report

Τα περισσότερα e-commerce carts μπορούν να μεταβιβάσουν την πραγματική αξία της παραγγελίας πίσω στο Facebook. Αυτό σας επιτρέπει να μετρήσετε την απόδοση των διαφημιστικών σας δαπανών (ROAS), η οποία είναι συχνά πιο σημαντική από το κόστος ανά πώληση. Για παράδειγμα, μπορείτε να χτίσετε αρχικά ένα customer journey ως εξής: Lead – Sign Up – Purchases. Παρατηρείτε λοιπόν, ότι δεν έχετε παραγγελίες. Αυτό δεν σημαίνει ότι φταίει η διαφήμιση σας απαραίτητα. Αν εντοπίσετε ότι ενώ έχετε πολλά Leads, έχετε πολύ λίγα Sign Up, πιθανώς να μην έχετε δομημένη ιστοσελίδα. Δηλαδή ίσως χρειαστεί να κάνετε ένα redesign για ένα καλύτερο User Experience. Mέσω των στατιστικών και των αναλύσεων που σας δίνονται συνεπώς, μπορείτε να εντοπίσετε καλύτερα σε ποιες ενέργειες χρειάζεται να επενδύσετε περισσότερο.

 

3)            Χτίστε Προσαρμοσμένο Κοινό

Εφόσον έχετε καθορίσει ποιες είναι οι buyer persones της επιχείρησης σας, μπορείτε πλέον να χωρίσετε το audience σας για retargeting διαφήμιση. Η retargeting διαφήμιση είναι μια από τις πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές στρατηγικές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο e-commerce. Συγκεκριμένα, κάθε φορά που ένας χρήστης μπαίνει στον ιστότοπο σας, το Facebook Pixel σας βοηθάει να λάβετε χρήσιμα στοιχεία για αυτόν το χρήστη, όπως το τι ενέργειες έκανε.

Αφού συγκεντρώσετε ένα επαρκή αριθμό επισκέψεων και διαμορφώσετε μια βάση από χρήστες, μπορείτε να τρέξετε διαφημίσεις στο Facebook, που θα απευθύνονται στοχευμένα μόνο σε αυτούς τους επισκέπτες. Αυτές οι διαφημίσεις έχουν στόχο να πείσουν έναν χρήστη να ολοκληρώσει μια αγορά, που έχει αφήσει στην μέση ή να του δώσει ένα νεο κίνητρο, για να πραγματοποιήσει τελικά μια αγορά.

 

4)            Καλύτερη στόχευση σημαίνει ποιοτικότερα αποτελέσματα

Το facebook pixel σας βοηθάει να δημιουργήσετε ένα ποιοτικό audience. Ουσιαστικά έχετε χτίσει μια βάση από χρήστες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον στο παρελθόν οπότε πιθανόν να δηλώσουν και στο μέλλον. Σε μακροπρόθεσμο επίπεδο λοιπόν, μια retargeting καμπάνια θα σας φέρει πολλαπλά αποτελέσματα σε πωλήσεις από μια οποιαδήποτε άλλη καμπάνια. Αυτό σημαίνει επίσης ότι τα χρήματα που θα επενδύσετε στο retargeting θα έχουν μεγαλύτερο RΟΙ.

Όσο πιο αποδοτικοί και αποτελεσματικοί γίνεστε, τόσο πιο πολλά χρήματα εξοικονομείτε! Πολλές φορές μπορεί να γίνετε ενοχλητικοί με διαφημίσεις μη στοχευμένες, όπου το κοινό αντιδρά αρνητικά και χάνετε χρήματα. Για αυτό το λόγο χρειάζονται Marketing Experts, ώστε να εξασφαλίσουν ότι θα έχετε πετυχημένες καμπάνιες.

 

5)            Χωρίστε το προσαρμοσμένο κοινό σας σε λίστες

Δημιουργήστε ποιοτικά audience σε δευτερόλεπτα! Μπορείτε να χωρίσετε το audience σας ανάλογα το ενδιαφέρον τους, ώστε να τρέχετε ακόμα πιο στοχευμένες καμπάνιες. Για παράδειγμα διαφορετική διαφήμιση για αυτούς που ενδιαφέρονται για παπούτσια από το eshop σας και διαφορετική για αυτούς που ενδιαφέρονται για παντελόνια. Τα προσαρμοσμένα κοινά με retargeting διαφημίσεις μπορούν να σας φέρουν 3 και 4 φορές περισσότερες πωλήσεις απ’οτι απλές διαφημίσεις στα Social Media.

 

Μπορείτε πλέον να κάνετε τη διαφορά αξιοποιώντας τις καλύτερες τεχνικές e-commerce. Εμπιστευτείτε τους επαγγελματίες της SocialMe για να αυξήσει τις πωλήσεις σας και τα κέρδη σας! Ελάτα σε επικοινωνία μαζί μας!


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Πώς τα Social Media επηρεάζουν το SEO: 4 real facts για να γνωρίζετε

Next Post

Creator Account: Η νέα αλλαγή του Instagram για τους Influencers 

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Είναι το Marketing Agency πραγματικά επιθετικό ή εσύ απροετοίμαστος για πωλήσεις;

Οι 5 μεγαλύτερες προκλήσεις για νέους επιχειρηματίες

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης