Αν έχεις ξενοδοχείο, γνωρίζεις πολύ καλά την αξία των διαδικτυακών κριτικών σε διάφορες πλατφόρμες, όπως είναι το Google My Business και το TripAdvisor. Πολλοί από τους μελλοντικούς επισκέπτες σου, αναζητούν τις κριτικές του ξενοδοχείου πριν αποφασίσουν αν θα κλείσουν την διαμονή τους εκεί. Παράλληλα όμως, οι κριτικές για την επιχείρησή σου βοηθούν και στο local SEO σου. Σε αυτό το άρθρο, σου δίνουμε χρήσιμα tips για να καταφέρεις να πείσεις τους επισκέπτες σου να αφήσουν την κριτική τους στο TripAdvisor.
01. Ζήτα από τους Πελάτες σου να Αφήσουν Κριτικές
Ο πρώτος και πιο προφανής τρόπος για να αποκτήσεις περισσότερες κριτικές στο TripAdvisor είναι να το ζητήσεις από τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σου. Θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα, μιας και πολλοί από τους επισκέπτες σου είναι διατεθειμένοι να αφήσουν κριτική αν τους ζητηθεί. Μια απλή ώθηση είναι το μόνο που χρειάζονται.
02. Ενημέρωσε ότι Βρίσκεσαι στο TripAdvisor
Όπως σου έχουμε πει κι άλλη φορά, πρέπει να κάνεις εμφανή την παρουσία σου στο TripAdvisor. Τοποθέτησε τα αυτοκόλλητα του TripAdvisor σε στρατηγικά σημεία του ξενοδοχείου σου, ώστε να πέφτουν συνέχεια στο οπτικό πεδίο των επισκεπτών σου. Επίσης, πρόσθεσε το σήμα του TripAdvisor στις κάρτες και στους δωρεάν χάρτες που μπορεί να προσφέρεις. Για να είναι ακόμα πιο αποτελεσματική αυτή η στρατηγική, ενσωμάτωσε και έναν QR code που να οδηγεί κατευθείαν στη σελίδα υποβολής μιας κριτικής.
03. Διευκόλυνε τους Πελάτες να Γράψουν την Κριτική τους
Πολλοί από τους πελάτες σου ενδεχομένως να έχουν τη διάθεση να γράψουν μια κριτική για το ξενοδοχείο σου, αλλά να μην έχουν τον χρόνο ή την υπομονή για να το κάνουν. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να τους διευκολύνεις όσο το δυνατόν περισσότερο. Το παραπάνω παράδειγμα με τον QR κώδικα εξυπηρετεί αυτό το σκοπό. Ακόμα, καλό θα ήταν να συμπεριλάβεις το link προς τη σελίδα υποβολής της κριτικής στο email που θα τους στείλεις μετά από τη διαμονή τους.
04. Δώσε Προσοχή στην Εμπειρία των Πελατών σου
Η εμπειρία του κάθε επισκέπτη του ξενοδοχείου σου θα πρέπει να είναι η καλύτερη σε κάθε περίπτωση. Αν δώσεις σημασία στις λεπτομέρειες, τότε τα αποτελέσματα που θα έχεις θα κάνουν μεγάλη διαφορά. Οι πελάτες σου θέλουν να αισθανθούν πως έχουν αξία κι έτσι φρόντισε να τους το δείχνεις. Ακόμα και σε περιπτώσεις που γνωρίζεις ότι η εμπειρία τους δεν ήταν η ιδανική, μπορείς να δείξεις κατανόηση κι ότι λυπάσαι πραγματικά. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι πελάτες σου θα το εκτιμήσουν και θα θέλουν από μόνοι τους να μοιραστούν τη θετική τους εμπειρία με τους υπόλοιπους.
05. Προσπάθησε να Στοχεύσεις στο Συναίσθημα
Όταν ζητάς μια κριτική για το ξενοδοχείο σου, καλό θα ήταν να μην την ζητάς σαν μια απρόσωπη επιχείρηση. Οι επισκέπτες εκτιμούν το ευγενικό προσωπικό, που θα τους προσεγγίσει με χαμόγελο και διάθεση. Η καλή αλληλεπίδραση, θα κάνει τους επισκέπτες να θέλουν να μιλήσουν για την εμπειρία τους σε μια κριτική. Παράλληλα, στα μηνύματα και τα email που θα τους στείλεις, θα πρέπει να διατηρήσεις αυτή την πιο προσωπική προσέγγιση.
06. Απάντα στις Κριτικές
Ένας απλός κανόνας που πρέπει να ακολουθείς πάντα είναι πως πρέπει να απαντάς σε όλες τις κριτικές. Αυτό δείχνει πως εκτιμάς τον χρόνο που αφιέρωσαν οι πελάτες σου για να αφήσουν την κριτική σου. Αν έχεις αρνητικές κριτικές, τότε έχεις έναν λόγο παραπάνω για να τις απαντήσεις. Θυμήσου πως σε κάθε περίπτωση πρέπει να είσαι ευγενικός και να αναγνωρίσεις το ζήτημα που τίθεται στην κριτική.