Η κρίση της πανδημίας του κορονοϊού έχει αλλάξει τα δεδομένα για όλες τις επιχειρήσεις. Πλέον, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν να ανοίξουν ένα e-shop, για να επιβιώσουν. Ωστόσο, αυτό έχει αυξήσει τον ανταγωνισμό στα social media για την προσοχή των δυνητικών πελατών. Αν ψάχνεις έναν τρόπο για να προσελκύσεις περισσότερους χρήστες στην επιχείρηση σου, τότε μπορείς να πραγματοποιήσεις ένα Facebook Event. Συνήθως, αυτά έχουν τη μορφή ενός live stream, μέσα από το οποίο θα στείλεις χρήστες στο e-shop σου.
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις πώς θα πραγματοποιήσεις ένα επιτυχημένο Facebook Event για την επιχείρηση σου.
Βήμα 1: Θέσε Έναν Ξεκάθαρο Στόχο
Κάθε κίνηση, που κάνεις στα social media, θα πρέπει να έχει έναν ξεκάθαρο στόχο. Μόνο έτσι θα μπορείς να περάσεις το μήνυμα σου στο κοινό σου. Επίσης, με το να είσαι συγκεκριμένος, θα μπορείς να αξιολογήσεις και την επιτυχία της κάθε στρατηγικής σου. Για το λόγο αυτό, η πρώτη σου απόφαση θα πρέπει να αφορά το σκοπό του Facebook Event, που θα πραγματοποιήσεις. Ένα e-shop, για παράδειγμα, μπορεί να στοχεύει στην παρουσίαση των προϊόντων του, αλλά ένα άλλο να θέλει να αυξήσει τους ακόλουθους του.
Βήμα 2: Βρες το Κοινό που Στοχεύεις
Το επόμενο βήμα, που πρέπει να κάνεις είναι να βρεις το κοινό, που στοχεύεις. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του, θα πρέπει να προσαρμόσεις την προώθηση, αλλά και το ύφος της εκδήλωσης. Το μεγάλο θετικό είναι πως, αν έχεις ήδη μια social media marketing στρατηγική, θα γνωρίζεις ήδη το κοινό, που στοχεύεις.
Βήμα 3: Προετοίμασε το Event σου
Στη συνέχεια, θα πρέπει να ξεκινήσεις την προετοιμασία της εκδήλωσης σου. Συγκέντρωσε τον εξοπλισμό, που θα χρειαστείς και διαμόρφωσε ένα γενικό πλάνο. Επίσης, αποφάσισε τη θεματολογία και προσκάλεσε κάποιους ειδικούς, για να κάνεις την εκδήλωση ακόμα πιο ελκυστική. Όσο πιο καλά προετοιμασμένος είσαι, τόσο πιο επαγγελματική θα φανεί και η δουλειά σου. Γενικά, θα σε βοηθήσει αρκετά να ακολουθήσεις τις συμβουλές μας για ένα επιτυχημένο Facebook Live.
Βήμα 4: Προώθησε το στη Σελίδα της Επιχείρησης σου
Μόλις έχεις αποφασίσει για όλες τις λεπτομέρειες της εκδήλωσης, μπορείς να προχωρήσεις στην προώθηση της. Εφόσον το live stream θα πραγματοποιηθεί στο Facebook, η πρώτη ενέργεια, που θα πρέπει να πραγματοποιήσεις, είναι μια δημοσίευση στη σελίδα της επιχείρησης σου. Ετοίμασε ένα banner, που τραβάει τα βλέμματα, και μοίρασε το στη σελίδα σου, αλλά και σε διάφορα group. Μπορείς επίσης, αντί για banner, να τραβήξεις ένα σύντομο βίντεο για την ανακοίνωση του event.
Βήμα 5: Δημιούργησε ένα Facebook Ad
Ωστόσο, πέρα από το banner και τις οργανικές προβολές, που θα πάρει η ανακοίνωση σου, καλό θα ήταν να δημιουργήσεις κι ένα Facebook Ad. Η πλατφόρμα αυτή έχει εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, τους οποίους μπορείς να προσεγγίσεις με τη σωστή στόχευση. Σκοπός σου είναι να προσελκύσεις όσο περισσότερους χρήστες γίνεται, ώστε να έχεις engagement στην εκδήλωση και να αποκτήσεις καινούργια leads.
Βήμα 6: Προώθησε το Event στα Υπόλοιπα Social Media
Πέρα από το Facebook όμως, δεν πρέπει να αμελήσεις να προωθήσεις την εκδήλωση σου και σε όλα τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Το Instagram έχει εξίσου πολλούς χρήστες, οι οποίοι μπορεί να ενδιαφέρονται σε αυτό που έχεις ετοιμάσει. Δημοσίευσε ένα post λίγες ημέρες πριν και υπενθύμισε την εκδήλωση με stories ώρες πριν από την εκδήλωση.
Βήμα 7: Πραγματοποίησε το Event και Προώθησε το Επόμενο
Μετά από όλα τα προηγούμενα βήματα, έχει έρθει η στιγμή, για να πραγματοποιήσεις το event. Αν έχεις αφιερώσει χρόνο, για να δημιουργήσεις ένα πλάνο, θα ξέρεις πάντα τι πρέπει να κάνεις, χωρίς να υπάρχουν άβολες στιγμές. Ακόμα, σε αυτό το σημείο, μπορείς να προωθήσεις και τις επόμενες δράσεις, που μπορεί να σχεδιάζεις.
Ένα Facebook Event είναι μια καλή προώθηση για το e-shop σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τη SocialMe και να σχεδιάσεις μια αποδοτική social media marketing στρατηγική.