• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Αν βρήκες το προηγούμενο μας άρθρο «Πως να μειώσετε την εγκατάλειψη από το καλάθι αγορών του Eshop σας» αρκετά χρήσιμο, τότε είσαι στο κατάλληλο σημείο. Θα παραθέσουμε σε αυτό το άρθρο ακόμα περισσότερες λύσεις για να εξελίξετε το eshop σας. Θα επικεντρωθούμε στην μείωση της εγκατάλειψης από το καλάθι αγορών. Το eshop από μόνο του δεν μπορεί να φέρει πωλήσεις αν δεν στοχεύσετε το κοινό σας και δεν χρησιμοποιήσετε σωστά το Marketing σας. Ακόμα και όταν όμως καταφέρνουμε να προσελκύσουμε επισκέπτες στο eshop μας, παρατηρούμε τεράστιο ποσοστό εγκατάλειψης. Οι λόγοι που εγκαταλείπουν οι επισκέπτες το eshop μας, μπορεί να ποικίλουν. Ωστόσο δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τους εντοπίσουμε και να τους επιλύσουμε. Αυτό λοιπόν το φαινόμενο θα αντιμετωπίσουμε και σε αυτό το άρθρο.

 

  • Ειλικρίνειακαι Συνέπεια

Ξέρουμε ότι ένα μεγάλο ποσοστό δεν ολοκληρώνει την αγορά εξαιτίας των επιπλέον χρεώσεων, που μπορεί να προκύψουν, Τέτοιες χρεώσεις μπορεί να είναι η αντικαταβολή, παραμεθόριες περιοχές, courier, μεγάλος όγκος προϊόντος, φόροι κλπ. Φυσικά, είναι ένα κόστος που αναγκαστικά πρέπει να το αναφέρεις, γιατί επιβαρύνει το πελάτη αλλά έχει σημασία και το πότε το αναφέρεις. Ο Φ.Π.Α. όταν μιλάμε για B2C αγορές πρέπει να περιλαμβάνεται στην αρχική τιμή που βλέπει ο πελάτης. Η αντικαταβολή ως τρόπος πληρωμής δεν πρέπει να είναι προεπιλογή, γιατί συνήθως αυξάνει το κόστος στη πρώτη ματιά.

Χρειάζεται να είσαι ειλικρινής με το πελάτη και να το προετοιμάζεις για μην βρεθεί προ εκπλήξεως. Μπορεί να είναι δυσκολότερο έτσι κάποιος να προχωρήσει σε αγορά αλλά θα έχεις μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών και περισσότερες πωλήσεις. Πρόκειται για μικρές λεπτομέρειες που κερδίζουν τις εντυπώσεις.

 

  • Δώσε παραπάνω κίνητρα για το καλάθι αγορών

Σύμφωνα με έρευνα του Hubspot, το 24% των πελατών έχουν την τάση να ξοδεύουν περισσότερο, όταν έχουν δωρεάν μεταφορικά. Ένα πολύ ελκυστικό ποσοστό για να περάσει απαρατήρητο και να μην το αξιοποιήσεις. Αν θέλεις να δώσεις παραπάνω κίνητρα και να γεμίσει το καλάθι αγορών , μπορείς να προσφέρεις δωρεάν μεταφορικά για κάποιο χρονικό διάστημα . Δεν υπάρχει τίποτα που να ενθαρρύνει περισσότερο έναν πελάτη να γεμίσει το καλάθι και να προχωρήσει σε αγορά από τα δωρεάν μεταφορικά. Οι κατάλληλοι περίοδοι για τέτοιες προσφορές, θεωρούνται οι γιορτές, δηλαδή Χριστούγεννα, Πάσχα και 15αυγουστος.

Ωστόσο, μπορεί να είναι τέτοιος ο τύπος των προϊόντων και ο όγκος των παραγγελιών, που τα δωρεάν μεταφορικά να είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα. Σε αυτή τη περίπτωση απλά προσαρμόζεσαι. Θέτεις ένα ποσό ελάχιστης παραγγελίας για να κερδίσει ο πελάτης δωρεάν μεταφορικά. Αυτή η τεχνική όχι μόνο δίνει κίνητρα αλλά πολλές φορές πολλαπλασιάζει τα κέρδη. Αυτό γίνεται γιατί ο καταναλωτής προτιμάει να προσθέσει επιπλέον προϊόντα στην παραγγελία του, για να κερδίσει τα δωρεάν μεταφορικά.

 

  • Εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής

Μια μελέτη από το comScore δείχνει ότι το 56% των online αγοραστών θέλουν να έχουν ποικιλία για τους τρόπους πληρωμής κατά το checkout. Είναι λογικό αν το σκεφτείς. Ο καθένας χρησιμοποιεί διαφορετικούς λογαριασμούς για να κάνει τις αγορές τους και αν το περιορίσεις πολύ εύκολα θα αναζητήσει κάποιον άλλο.

Ένα οργανωμένο eshop οφείλει να έχει σίγουρα τους εξής τρόπους πληρωμής: Visa, Mastercard, American Express. Επιπλέον, καλό πλεονέκτημα να έχει και Paypal και φυσικά αντικαταβολή για όσους δεν είναι τόσο σίγουροι για την αγορά τους. Ένας ακόμα τρόπος πληρωμής που πολλά eshop δυστυχώς δεν διαθέτουν σαν λειτουργία είναι η κατάθεση στη τράπεζα. Πολλοί χρήστες δεν είναι συνηθισμένοι στην online αγορά των προϊόντων και αναζητούν μια πιο παραδοσιακή συναλλαγή. Η αντικαταβολή συνήθως έχει κόστος, οπότε η κατάθεση σε τράπεζα μοιάζει η καλύτερη λύση για αυτούς τους καταναλωτές.

Με λίγα λόγια αν έχεις eshop και θέλεις να κάνεις τη διαφορά, αυτό που χρειάζεται να θυμάσαι είναι:

«Να έχεις ξεκάθαρες πληροφορίες και απλές διαδικασίες. Να δείχνεις αξιόπιστος, δίνοντας παράλληλα κίνητρα στο πελάτη και εναλλακτικές επιλογές για να σε προτιμήσει»

 

Αν δεν θέλεις να χάσεις χρόνο και να βλέπεις τους πελάτες να φεύγουν από το eshop σου, έλα σε επικοινωνία μαζί μας. Η SocialMe έχει τους ειδικούς για να σταματήσεις να χάνεις λεφτά και να αρχίσεις να αυξάνεις τα κέρδη σου!

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Τι πρέπει να ξέρει η επιχείρηση σου για το Instagram, έρευνα για το 2019

Next Post

Πώς τα Social Media επηρεάζουν το SEO: 4 real facts για να γνωρίζετε

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Είναι το Marketing Agency πραγματικά επιθετικό ή εσύ απροετοίμαστος για πωλήσεις;

Οι 5 μεγαλύτερες προκλήσεις για νέους επιχειρηματίες

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης