Κάθε επιχείρηση, είτε είναι μικρομεσαία, είτε είναι μεγάλη, θα πρέπει να έχει μια στρατηγική marketing και κάθε στρατηγική θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα μελετημένο προϋπολογισμό (Budget), που θα επενδυθεί στην online διαφήμιση. Δύο από τους βασικούς τρόπους Online διαφήμισης είναι τα Social Media Ads και τα Google Ads.
Ένα καλό Budget θα σας βοηθήσει να μοιράσετε αποδοτικά τα κόστη για το marketing σας. Επιπλέον, είναι πολύτιμο για να καθορίσετε την απόδοση της επένδυσης σας (ROI).
Το Budget αλλάζει σε κάθε επιχείρηση ανάλογα τις ανάγκες, ωστόσο έχει κάποια βασικά συστατικά που το συνθέτουν. Αυτά τα συστατικά θα τ’ αναλύσουμε σε αυτό το άρθρο, για να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε το budget, για την Online Διαφήμιση της επιχείρησης σας.
1) Δημιουργία Περιεχομένου (Content Creation)
Το Content creation είναι βασικός παράγοντας για το μέγεθος της αλληλεπίδρασης και το Branding της επιχείρησης σας. Είναι και θα είναι πάντα ο βασιλιάς του marketing. Ως εκ τούτου, θα πρέπει ν’ αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού σας. Συγκεκριμένα, οι περισσότερες εταιρείες επενδύουν σχεδόν το 50% του budget τους σε αυτό το κομμάτι, το οποίο περιλαμβάνει: ·
- Φωτογράφιση και δημιουργία γραφικών: Αν έχετε προϊόντα, μια επαγγελματική φωτογράφιση είναι ο καλύτερος τρόπος, για να τα αναδείξετε. Τα γραφιστικά είναι ιδανικά για υπηρεσίες, αλλά γενικότερα συνθέτουν με τα μοναδικά visuals τους την ταυτότητα σας.·
- Σύνθεση Video: Τα video προσελκύουν συνήθως το περισσότερο κόσμο στα social media. Εάν θέλετε να επενδύσετε πολύ σε ένα συγκεκριμένο προϊόν, υπηρεσία ή προσφορά, είναι κάτι που δεν θέλετε να λείπει από το budget σας. Οι επαγγελματίες Videography της SocialMe ίσως είναι η λύση που χρειάζεστε!
- Influencers: Είναι το νέο trend του marketing και ιδανικός τρόπο, για να αυξήσετε τους followers σας στο Instagram ή να προωθήσετε τις πωλήσεις σας! ·
- Δημιουργία κειμένων. Οι κειμενογράφοι μπορεί να είναι ένα πολύτιμο asset για την επιχείρηση σας! Είναι δύσκολο να γνωρίζεις πώς να προσεγγίσεις με λέξεις το κοινό σου και να προωθήσεις στοχευμένα τα μηνύματα σου. Γι’ αυτό το λόγο υπάρχουν οι επαγγελματίες copywriters, που πραγματικά μεταμορφώνουν μια επιχείρηση.·
- Μεταφράσεις. Εάν είστε ένα παγκόσμιο Brand ή εξυπηρετείτε πελάτες του εξωτερικού, σίγουρα θα χρειάζεστε μεταφραστές για τα άρθρα σας, τις διαφημίσεις σας, το site σας και όλα τα μέσα που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας.
2) Λογισμικά και Χρήσιμα Εργαλεία
Τα εργαλεία είναι πολύτιμα για να διευκολύνετε και να μεγιστοποιήσετε την απόδοση των ενεργειών σας. Προτείνουμε τα εξής:
- SEO και έρευνα για Keywords: Στο άρθρο: «Πώς βρίσκω Keywords, για να χτίσω το SEO μου;» θα βρείτε τις απαντήσεις που ζητάτε.
- Συστήματα διαχείρισης Εργασιών: Πλατφόρμες όπως το Trello ή το Asana μπορούν να σας βοηθήσουν, ώστε να είστε πολύ πιο παραγωγικοί και να διαχειρίζεστε εύκολα όλα τα projects σας.
- Πλατφόρμα διαχείρισης κοινωνικών μέσων: Πολλοί άνθρωποι είναι ήδη στο Hootsuite, ιδιαίτερα χάρη στις δυνατότητες προγραμματισμού, που εξοικονομούν χρόνο.
- Αυτοματοποιημένο Marketing: Εργαλεία, όπως το Marketo και το MailChimp μπορούν να σας βοηθήσουν, ώστε να αξιοποιήσετε τις λίστες σας και να στείλετε μαζικά emails.
- Analytics: Φυσικά δε μπορεί από τη λίστα μας να λείπουν τα analytics, όπως του Facebook, της Google και του Site, καθώς σας βοηθούν να εξάγετε πολύτιμα συμπεράσματα για τις ενέργειες, που θα πραγματοποιήσετε.
3) Πληρωμένη διαφήμιση
Σίγουρα τα οργανικά posts στα social media πρέπει να είναι στο budget σας, αλλά και η αμειβόμενη διαφήμιση επίσης. Κάθε social media προσφέρει τους δικούς του τρόπους διαφήμισης, αλλά εμείς εδώ θα αναφέρουμε τα βασικά και πιο αποτελεσματικά:
- Διαφημίσεις στο Facebook: Αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σας είναι οι διαφημίσεις στο Facebook. Για να μάθετε περισσότερα διαβάστε τις «3 Απλές Tεχνικές στο Facebook, για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου».
- Διαφημίσεις Instagram: Το Instagram είναι ιδανικό, για να προωθηθείς σε νεανικό κοινό 16-40 και πολύτιμο εργαλείο, για να αυξήσεις πωλήσεις προϊόντων, λόγω της δύναμης της εικόνας που προσφέρει. Εδώ μπορείς να μάθεις «Ποιοι είναι οι τύποι διαφημίσεων στο Instagram».
- Διαφημίσεις LinkedIn: Είναι αρκετά πιο ακριβό από τα υπόλοιπα social media και απευθύνεται σε πωλήσεις, που έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους.
- Διαφημίσεις στη Google: Οι διαφημίσεις στη Google είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος, για να αυξήσεις άμεσα τις πωλήσεις σου, καθώς στοχεύεις άτομα που χρειάζονται αυτό που προσφέρεις, σε πραγματικό χρόνο!
Στη SocialMe με επαγγελματίες από 22 ειδικότητες είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε σε κάθε σας ανάγκη και να δώσουμε λύσεις, με ολοκληρωμένα πακέτα Marketing. Η αύξηση των πωλήσεων για εμάς δεν είναι ταμπού, αλλά στρατηγική απαίτηση προς τους πελάτες μας!
Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας κι αυξήστε τις πωλήσεις σας!