Η προώθηση στο Ίντερνετ είναι ένα σημαντικό κομμάτι, που επηρεάζει την επιτυχία μιας επιχείρησης. Έχει μάλιστα γίνει, ακόμα πιο αναγκαία τη συγκεκριμένη περίοδο, που όλος ο κόσμος έχει στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Έτσι, δεν αρκεί μόνο μια όμορφη και λειτουργική ιστοσελίδα. Θα πρέπει επίσης, να κάνεις όλες τις απαραίτητες ενέργειες, για να φτάσει αυτή η ιστοσελίδα σε όσο περισσότερους χρήστες γίνεται.
Σε αυτό το άρθρο, θα βρεις τους καλύτερους τρόπους προώθησης της ιστοσελίδας ή του e-shop σου για το 2021.
#1 Website Personalization
Το website personalization είναι μια από τις πιο αποδοτικές τεχνικές του web design. Πιο συγκεκριμένα, με την εφαρμογή των τεχνικών για website personalization, θα παρατηρήσεις εντυπωσιακά αποτελέσματα. Σύμφωνα με αυτό, το περιεχόμενο και τα μηνύματα, που θα λαμβάνει ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σου θα σχετίζονται με τις προτιμήσεις του. Κάτι τέτοιο γίνεται δυνατό με τη χρήση των cookies, τα οποία σου επιτρέπουν να γνωρίζεις την προηγούμενη πλοήγησή του.
#2 Social Media Marketing
Ένα μεγάλο κεφάλαιο στην προώθηση μιας ιστοσελίδας στο Ίντερνετ, είναι το social media marketing. Πλέον, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του Διαδικτύου, χρησιμοποιεί τουλάχιστον μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μέρα. Έτσι, αν θες να προσεγγίσεις το κοινό σου, θα πρέπει να επενδύσεις σε διαφημίσεις στα social media. Φυσικά, πριν προχωρήσεις σε κάτι τέτοιο, θα πρέπει να μελετήσεις το κοινό σου, για να βρεις ποια πλατφόρμα προτιμά.
#3 Video Marketing
Μια από τις κυρίαρχες τάσης των τελευταίων ετών για την προώθηση στο Ίντερνετ, είναι το video marketing. Σύμφωνα με αυτό, το περιεχόμενο που πρέπει να δημιουργήσεις είναι σε μορφή βίντεο. Το video marketing, μπορεί να πραγματοποιηθεί στα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα, μιας και όλα σου επιτρέπουν να ανεβάσεις τέτοιο περιεχόμενο. Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες βέβαια, είναι το YouTube, το Facebook, το Instagram, και το Tik Tok. Παράλληλα, σε όλες αυτές τις πλατφόρμες, έχεις τη δυνατότητα να δοκιμάσεις και το live streaming.
#4 Influencer Marketing
To influencer marketing, είναι από τις πιο αποδοτικές στρατηγικές του digital marketing, και ως εκ τούτου, αξίζει να επενδύσεις σε αυτό. Για την επιτυχία της στρατηγικής αυτής, θα πρέπει να δώσεις μεγάλη σημασία στην επιλογή του influencer, που ταιριάζει στην επιχείρησή σου. Εκτός από τη βιομηχανία που ανήκει, θα πρέπει να ελέγξεις τον αριθμό των ακολούθων που έχει, καθώς και το engagement, που παρουσιάζουν οι δημοσιεύσεις του.
#5 Αξιοποίηση του A.I. και των Chatbots
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει βρει πολλές εφαρμογές στην προώθηση των ιστοσελίδων και των e-shops. Μια τις πιο ευρέως διαδεδομένες εφαρμογές της, είναι στην εξυπηρέτηση πελατών με τη χρήση των chatbots. Με την αξιοποίηση των chatbots, μπορείς να συνεχίσεις να εξυπηρετείς τους δυνητικούς σου πελάτες, όλες τις ώρες της ημέρας, ακόμα κι όταν είσαι ανενεργός. Πλέον, η τεχνητή νοημοσύνη έχει προχωρήσει τόσο πολύ, που τα chatbots μπορούν να λύσουν κάθε πρόβλημα που έχει προκύψει.
#6 Αγορές Μέσω Κοινωνικών Δικτύων
Πρόσφατα, το Facebook εισήγαγε τα Facebook Shops και ακολούθησε το Instagram με τα δικά του Shops. Αν έχεις ένα e-shop και θες να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να αξιοποιήσεις και τα δύο αυτά εργαλεία. Με τη χρήση τους, δημιουργείς ουσιαστικά ένα κατάστημα μέσα στα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα. Έτσι, οι χρήστες πραγματοποιούν τις αγορές τους, χωρίς να αποχωρίσουν από την πλατφόρμα που γνωρίζουν.
#7 Σύνδεση με τις πιο Δημοφιλείς Πλατφόρμες Πωλήσεων
Τέλος, μια ακόμα εξαιρετική λύση για το e-shop σου, είναι η σύνδεση με τις δημοφιλείς πλατφόρμες πωλήσεων. Ενδεικτικά, μπορείς να καταχωρήσεις τα προϊόντα σου στα Skroutz, BestPrice, Public, και Glami. Πολλοί χρήστες, προτιμούν να αναζητούν προϊόντα κατευθείαν σε αυτές πλατφόρμες, κι έτσι, μπορείς να φτάσεις ένα ακόμα μεγαλύτερο κοινό.
Η ομάδα της SocialMe είναι εδώ, για να λύσει κάθε απορία σου σχετικά με τις καλύτερες στρατηγικής προώθησης στο Ίντερνετ. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να μάθεις ποια πρέπει να είναι τα επόμενα βήματά σου.