• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Οι πιο πολλοί marketeer θεωρούν ότι όσο μεγαλύτερο κοινό καταφέρει να προσελκύσει μια διαφήμιση ενός προϊόντος, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία της. Συνήθως προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε ένα μήνυμα σε όσο μεγαλύτερο κοινό γίνεται, ευελπιστώντας κάποιο ποσοστό αυτού,  να ενδιαφερθεί  για το προϊόν μας και να το αγοράσει. Στη πραγματικότητα υπάρχουν πολλές αστοχίες σε αυτή τη στρατηγική όπως:

  • Για να προσελκύσουμε μεγάλο κοινό χρειάζεται να δαπανήσουμε περισσότερα χρήματα με πολλές διαφημίσεις και ενδεχομένως σε πολλά μέσα προώθησης.
  • Η στόχευση σε ένα τόσο ευρύ κοινό μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μια πελατειακής βάσης με ανάγκες τις οποίες τόσο το προϊόν μας όσο και η εταιρεία μας να μη δύναται να ικανοποιήσει.
  • Λόγο της έλλειψης στόχευσης θα υπάρξει πολύ μικρό ποσοστό πωλήσεων σε σχέση με το κοινό που έχουμε κάνει reach. Κατά συνέπεια, το R.O.I. (return of investment) θα είναι πολύ μικρότερο έως και αρνητικό σε σχέση με την επένδυση μας.

Για αυτούς τους λόγους σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα αντιπροσωπευτικό profile ενός ιδανικού πελάτη (Buyer persona) το οποίο και θα αξιοποιήσουμε στις διαφημίσεις μας.

Τι είναι η Buyer Persona;

Μέσα από την δημιουργία μιας Buyer Persona μπορούμε να κατανοήσουμε περισσότερο τους πελάτες μας, τις ανάγκες τους, τα χαρακτηριστικά τους και τις συμπεριφορές τους, ώστε να μπορέσουμε ευκολότερα να δημιουργήσουμε υλικό για να τους προσεγγίσουμε. Η Buyer Persona, συνήθως χτίζεται με έρευνα που κάνουμε στους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας, είτε με την μορφή συνεντεύξεων, είτε με την μορφή αξιολογήσεων και ερωτηματολογίων.

Πως χτίζουμε μια Buyer Persona;

H Buyer Persona είναι ο ιδανικός τρόπο για να στοχεύσεις πελάτες και να μεγιστοποιήσεις τα κέρδη σου σύμφωνα με την θεωρία του Inbound Marketing. Μια Buyer Persona για να οριστεί επακριβώς, χρειάζεται να προσδιοριστούν οι εξής μεταβλητές:

  1. Background (επάγγελμα, σταδιοδρομία, οικογενειακή κατάσταση)
  2. Δημογραφικά χαρακτηριστικά (ηλικία , γένος, εισόδημα, τοποθεσία)
  3. Συμπεριφορές και αντιλήψεις
  4. Ποιοι είναι οι στόχοι τους
  5. Τι προκλήσεις αντιμετωπίζουν
  6. Τι μπορώ να προσφέρω ως εταιρεία για να καταφέρουν τους στόχους τους ή να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις τους.

Παράδειγμα μιας Buyer Persona

Φανταστείτε, ότι έχουμε στη κατοχή μας ένα πολυτελές Ξενοδοχείο στη Σαντορίνη και θέλουμε να φτιάξουμε ένα profile ιδανικού πελάτη (Buyer Persona), ώστε να προωθήσουμε τις υπηρεσίες φιλοξενίας μας σε δυνητικούς πελάτες.

–Background:

Εφόσον το ξενοδοχεία μας είναι πολυτελείας, οι τιμές μας θα είναι αρκετά ανεβασμένες. Συνεπώς θα μας ενδιέφεραν επαγγέλματα όπως: Επιχειρηματίας, δικηγόρος, πολιτικός, ιατρός, διευθυντής, διοικητικό στέλεχος, αθλητής κλπ.

Επιπλέον, οικογενειακή κατάσταση ίσως να θέλουμε να στοχεύσουμε πρόσφατα παντρεμένο ή αρραβωνιασμένο.

-Δημογραφικά στοιχεία:

Χρειάζεται σίγουρα ο πελάτης μας να έχει ένα εισόδημα πάνω από το μέσο όρο, επιπλέον να είναι μεταξύ 28-55 χρονών και να βρίσκεται σε ίσως ακριβές πόλεις του εξωτερικού.

-Συμπεριφορές και αντιλήψεις:

Δεν ενδιαφέρεται τόσο για την τιμή όσο για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, επιπλέον θα διακρίνεται για τον επαγγελματισμό του. Δεν θα έχει την πολυτέλεια χρόνου να υπερανάλυση μια τέτοια επιλογή συνεπώς και θα ζητάει ένα περιεκτικό και ουσιαστικό μήνυμα.

-Στόχοι:

Στόχος του θα είναι να ξεκουραστεί και να ψυχαγωγηθεί καθώς προέρχεται από μια δύσκολη και απαιτητική χρονιά, οπότε θέλει να ανανεωθεί.

-Προκλήσεις:

Ενδεχομένως, επειδή μπορεί να είναι διάσημος, θα θέλει να διατηρήσει χαμηλό προφίλ και πολύ πιθανόν να συνοδεύεται από ένα πρόσωπο. Οπότε να ψάχνεις διακριτικότητα και εμπιστευτικότητα

-Τι μπορούμε να προσφέρουμε:

Πολυτελή και άνετα δωμάτια ή ενοικιαζόμενες βίλες με all exclusive υπηρεσίες και έντονο το στοιχείο της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης όπως μεταφορές με πολυτελή μέσα, κρατήσεις σε εστιατόρια, ενοικίαση πλωτού ή ελικοπτέρου κλπ.

 

Αυτό λοιπόν, ήταν μια συνοπτική έκδοση μιας Buyer Persona. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να θυμόμαστε ότι το προφίλ που θα χτίσουμε δεν μπορεί να είναι ούτε στατικό και ούτε μοναδικό. Δηλαδή, μια Buyer Persona μπορεί συνεχώς να αναπτύσσεται έπειτα από νέα δεδομένα που συλλέγουμε και επιπλέον μπορεί να έχουμε και δεύτερη Buyer Persona εφόσον παρατηρούμε ότι υπάρχει διακριτός διαχωρισμός (από την μια διάσημος αθλητής σε διακοπές πολυτελείας και από την άλλη ένα νιόπαντρο ζευγάρι).

Είναι μια απαιτητική και χρονοβόρα διαδικασία ο σχεδιασμός μιας Buyer Persona αλλά ιδιαίτερα πολύτιμος για να φτιάξεις διαφημιστικά μηνύματα και στόχευση που θα αποδίδει πραγματικά!  Αν αισθάνεσαι ότι θέλεις να αναλάβουν οι ειδικοί τις διαφημιστικές σου ενέργειες για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, απλά επικοινώνησε μαζί μας!

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Λόγοι και λύσεις που δε δουλεύουν οι διαφημίσεις σου στο facebook

Next Post

7 Στατιστικά του Facebook που εντυπωσιάζουν

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης