Στην προσπάθειά σου ν’ αναπτύξεις την καλύτερη στρατηγική Digital Marketing για την επιχείρησή σου, σίγουρα θα έχεις συναντήσει τον όρο social media automations. Τα automations αποτελούν πλέον κλειδί για το social media marketing, αφού σου επιτρέπουν να αλληλοεπιδράς με το κοινό σου, ενώ παράλληλα σου λύνουν τα χέρια. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τι είναι τα social media automations και πώς μπορείς να τα εκμεταλλευτείς για την επιχείρησή σου.
Τι είναι τα Social Media Automations
Στην πραγματικότητα τα social media automations είναι διάφορα εργαλεία, που σου επιτρέπουν να αυτοματοποιήσεις ορισμένες εργασίες. Χρησιμοποιούνται ευρέως για τον προγραμματισμό των αναρτήσεων, αλλά και των newsletters.
Γιατί πρέπει να τα Εφαρμόσεις στην Επιχείρησή σου
Αν έχεις αμφιβολίες για τη χρησιμότητα των automations, τότε αρκεί μόνο να αναλογιστείς τα θετικά τους. Αρχικά, με τα automations διατηρείς τα προφίλ των κοινωνικών δικτύων της επιχείρησής σου ενεργά, χωρίς να χρειάζεται να είσαι συνδεδεμένος 24/7. Έτσι, το κοινό σου βλέπει περιεχόμενό σου σε διάφορες στιγμές, μέσα στη μέρα.
Το μεγάλο πλεονέκτημα όμως, των automations είναι ότι μπορούν να αναλάβουν για εσένα τις επαναλαμβανόμενες εργασίες, που δεν απαιτούν την προσοχή σου. Έτσι, μπορείς να έχεις επιπλέον χρόνο να ξοδέψεις σε θέματα κρίσιμα για την επιτυχία της επιχείρησής σου. Παράλληλα, αυτόν τον επιπλέον χρόνο μπορείς να τον επενδύσεις για την αλληλεπίδραση με το κοινό σου, πράγμα που μακροπρόθεσμα θα αποδειχθεί εξαιρετικά ωφέλιμο.
Παραδείγματα Social Media Automations
Μερικές από τις εργασίες, που μπορείς να κάνεις με τα automations είναι οι παρακάτω:
- Προγραμματισμός των αναρτήσεων στο Facebook και το Instagram, την ώρα με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα
- Προγραμματισμός αναρτήσεων στο Twitter, την ώρα με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα
- Αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε πελάτες, με τη χρήση chatbot
- Αυτοματοποιημένη αποστολή newsletter
Χρήσιμα tips
Αν, λοιπόν, θέλεις να ανακαλύψεις τα automations υπάρχουν ορισμένα χρήσιμα tips, τα οποία μπορείς να τα εφαρμόσεις επιτυχημένα.
-
Προσάρμοσε τα Automations, για κάθε Social Media ξεχωριστά
Θα ήταν πολύ βολικό, αν απλά αρκούσε να ετοιμάζεις μια ανάρτηση, η οποία θα ανέβαινε σε όλα τα κοινωνικά σου δίκτυα. Δυστυχώς, κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει άλλες απαιτήσεις. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να προσαρμόζεις κάθε ανάρτηση, ανάλογα με τις ανάγκες του. Το κοινό που επισκέπτεται ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης περιμένει διαφορετικά πράγματα. Καλό θα ήταν λοιπόν να το προσεγγίσεις με διαφορετικούς τρόπους.
-
Προσπάθησε να προγραμματίζεις τα Automations την ίδια περίπου ώρα
Παρόλο που ενδεχομένως να σ’ επισκέπτονται χρήστες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, υπάρχουν ορισμένες ώρες, που θα παρατηρήσεις αυξημένη επισκεψιμότητα. Εφόσον έχεις αυτήν την πληροφορία, σου προτείνουμε να προγραμματίζεις τις δημοσιεύσεις σου εκείνες τις ώρες αιχμής. Παράλληλα, αν κρατάς ένα σταθερό πρόγραμμα, τότε το κοινό σου θα ξέρει πότε να περιμένει καινούριο περιεχόμενο από εσένα.
-
Απόφυγε τον προγραμματισμό των αναρτήσεων για μεγάλο χρονικό διάστημα
Εφόσον μπορείς να προγραμματίσεις τις αναρτήσεις σου, γιατί να μην το κάνεις αυτό για ολόκληρο το μήνα; Ενώ στη σκέψη αυτό ακούγεται μια καλή ιδέα, στην πραγματικότητα θα πρέπει να το αποφύγεις. Στη διάρκεια αυτού του διαστήματος ενδεχομένως να προκύψουν απρόοπτα γεγονότα, που να απαιτούν μια διαφορετική προσέγγιση στην καμπάνια σου.
-
Μην ξεχνάς να ελέγχεις τα Analytics
Φυσικά, όπως και σε κάθε κομμάτι του digital marketing, μην ξεχνάς να ελέγχεις τα analytics, που σου παρέχουν τα social media και τα εργαλεία που χρησιμοποιείς. Μόνο έτσι θα διαπιστώσεις αν η στρατηγική σου είναι επιτυχημένη και αν υπάρχει ανάγκη για αναπροσαρμογές.
Επικοινώνησε μαζί μας, για μία δωρεάν εκτίμηση των Social Media σου, εδώ.