Αν ψάχνεις να βρεις καινούργιους και διαφορετικούς τρόπους για να διαφημίσεις την επιχείρησή σου, υπάρχουν ορισμένα νέα εργαλεία στη διάθεση σου. Ένα από αυτά είναι τα IGTV Ads, τα οποία αν και είναι ακόμα στην αρχή τους έχουν πολλές δυνατότητες. Ωστόσο, ένα εργαλείο που μπορείς να ανακαλύψεις σήμερα είναι τα Spotify Ads. Η γνωστή streaming πλατφόρμα δέχεται καθημερινά εκατομμύρια επισκέπτες και έτσι είναι το ιδανικό μέρος για να προσεγγίσεις καινούργιους πελάτες. Ας δούμε όμως με περισσότερες λεπτομέρειες τι είναι τα Spotify ads και πώς μπορείς να τα εντάξεις στις marketing καμπάνιες σου.
Γιατί να Διαφημιστείς στο Spotify
Όπως ήδη γνωρίζεις, το Spotify έχει δύο εκδόσεις, την δωρεάν και την Premium. Όσοι χρησιμοποιούν την δωρεάν έκδοση, ανάμεσα στα τραγούδια ακούνε διαφημιστικά σποτ. Αντίθετα, οι χρήστες της Premium έκδοσης μπορούν να απολαύσουν τη μουσική τους χωρίς καμία διακοπή. Παρόλο όμως που οι Premium χρήστες δεν ακούν διαφημίσεις, η δωρεάν έκδοση του Spotify έχει αρκετό κοινό για να γίνουν τα Spotify ads μια καλή marketing στρατηγική. Πιο συγκεκριμένα, η γνωστή streaming εταιρεία δήλωσε πως η δωρεάν έκδοσή της είχε 271 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το 2019.
Ο τόσο μεγάλος αριθμός των χρηστών δεν αποτελεί έκπληξη, μιας και το Spotify έχει έρθει για να αποκτήσει τη θέση του ραδιοφώνου. Οι ακροατές του παραδοσιακού μέσου ξέρουν ότι ανάμεσα στις εκπομπές που ακούν θα υπάρχουν διαφημίσεις. Έτσι, η μετάβαση σε μια playlist του Spotify, δεν τους προκαλεί κάποια δυσχέρεια. Αντιθέτως, ο αριθμός των διαφημίσεων είναι μικρότερος στο Spotify ενώ ταυτόχρονα μπορούν να δημιουργήσουν και playlist μόνο με την μουσική που τους αρέσει.
Όπως αντιλαμβάνεσαι, ο μεγάλος όγκος του κοινού που υπάρχει στην δωρεάν εκδοχή της πλατφόρμας σου εγγυάται και μεγάλη προβολή. Αυτό το γεγονός μάλιστα ενισχύεται και από τα διαφορετικά είδη διαφημίσεων που μπορείς να κάνεις. Ένας social media manager θα σε καθοδηγήσει σε κάθε βήμα που χρειάζεται να κάνεις για να κατακτήσεις το κοινό του Spotify.
Πώς Μπορείς να Διαφημιστείς στο Spotify
Ένα ακόμα μεγάλο θετικό στοιχείο του Spotify είναι ότι σου δίνει την επιλογή να διαφημιστείς με διαφορετικούς τρόπους. Ενδεικτικά, μπορείς να δημιουργήσεις ηχητικές διαφημίσεις, βίντεο ή ακόμα και banner. Πιο αναλυτικά, στο Spotify μπορείς να δημιουργήσεις τα παρακάτω είδη διαφημίσεων:
- Ηχητικές Διαφημίσεις: Οι ηχητικές διαφημίσεις στο Spotify παίζουν στο ενδιάμεσο από τα τραγούδια και ακούγονται σε όλες τις συσκευές. Δηλαδή, ένας χρήστης θα ακούσει το σποτ σου, είτε έχει πρόσβαση στην υπηρεσία από τον υπολογιστή του, είτε από το κινητό του τηλέφωνο. Η ηχητική διαφήμιση που θα δημιουργήσεις για το Spotify πρέπει να είναι ανάμεσα στα 15 και 30 δευτερόλεπτα. Επίσης, μπορείς να τη συνοδεύσεις μαζί με μια εικόνα, η οποία θα οδηγεί τον χρήστη σε μια landing page που έχεις σχεδιάσει για τη συγκεκριμένη περίπτωση.
- Βίντεο: αντί για ηχητικό σποτ, έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις μια διαφήμιση σε μορφή βίντεο. Το βίντεο θα παίξει σε πλήρη οθόνη στο ενδιάμεσο των τραγουδιών, ενώ το μέγεθός του πρέπει να είναι ίδιο με αυτό του ηχητικού κλιπ.
- Banner: Ακόμα μια επιλογή που σου παρέχει το Spotify είναι η δημιουργία ενός banner, το οποίο θυμίζει λίγο τον τρόπο που προβάλλονται τα Google Ads. Τα banner αυτά εμφανίζονται για 30 δευτερόλεπτα, συνήθως στο πάνω μέρος της οθόνης της εφαρμογής.
- Προωθημένη Playlist: Αυτός ο τρόπος διαφήμισης στην γνωστή streaming πλατφόρμα απαιτεί περισσότερη δημιουργικότητα, αλλά μπορεί να αποδειχθεί πολύ αποτελεσματικός. Για αυτή την προώθηση, θα πρέπει να δημιουργήσεις μια playlist με τραγούδια που ταιριάζουν στην επιχείρησή σου. Ονόμασε την playlist με έναν δημιουργικό τίτλο, στον οποίο όμως να αναφέρεις και το όνομα της επιχείρησης. Επίσης, δημιούργησε και μια εικόνα εξωφύλλου για την
To Spotify είναι σίγουρα μια εναλλακτική επιλογή για την προώθηση της επιχείρησής σου. Ωστόσο, μπορεί να αποδειχθεί μια καλή στρατηγική, αφού η εφαρμογή αυτή έχει πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα.