• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Έχουν τη δυνατότητα να δώσουν εξατομικευμένες προτάσεις και συμβουλές σε έναν χρήστη. Μπορούν να δώσουν χρήσιμες πληροφορίες και να απαντούν σε καθημερινές ερωτήσεις. Μπορούν να σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας πολύ γρήγορα και να σας λύσουν πραγματικά τα χέρια. Ο λόγος για τα Messenger Chatbot, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία βοηθού για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ειδικά όταν μιλάμε για retail business, τότε είναι σχεδόν απαραίτητο κάθε εταιρεία να υιοθετήσει τα Chatbot στο marketing strategy τους.

Με τη δημοτικότητα των chatbots να αναπτύσσεται ραγδαία και οι επιλογές για τη δημιουργία τους να γίνονται ευκολότερες και αποτελεσματικότερες, δεν υπάρχει ποτέ καλύτερος χρόνος για να υιοθετήσετε μια τέτοια τεχνολογία

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε συμβουλές Marketing για το πως να χτίσετε ένα Messenger Chatbot.

1η Συμβουλή: Δημιουργήστε μια ξεχωριστή αφήγηση

Τα Chatbots έχουν άκρως αφηγηματικό χαρακτήρα, γεγονός που τα κάνει πολύ διαφορετικά από άλλες τεχνολογικές υπηρεσίες ή πλατφόρμες. Εάν δεν μπορείτε να κάνετε το bot σας να επικοινωνεί με έναν τρόπο που είναι γρήγορος, ενδιαφέρον και χιουμοριστικός ή πνευματώδης, τότε χάνετε το παιχνίδι. Δεν θα καταφέρετε να αλληλεπιδράσετε άμεσα με τους πελάτες σας σε προσωπικό επίπεδο.

Κανείς δεν θέλει να μιλάει με ένα ρομπότ και να συμπεριφέρεται ρομπτικά, για αυτό και το χιούμορ είναι απαραίτητο συστατικό στοιχείο!

Σκεφτείτε τις εναλλακτικές βαρετές συζητήσεις που μπορούν να προκύψουν μέσα από την αλληλεπίδραση ενός χρήστη με το Chatbot και μετατρέψτε τις σε ενδιαφέρουσες. Εδώ είναι που χρειάζεται σίγουρα μια στρατηγική για στοχευμένο Content Marketing !

 

2η Συμβουλή: Κάντε το περίπλοκο, απλό

Αυτό που κάνει τα Survey βαρετά είναι οι μακροσκελείς ερωτήσεις και οι περίπλοκες απαντήσεις. Οι χρήστες δεν κάθονται να αφιερώσουν χρόνο αν καταλάβουν ότι πρόκειται για μια χρονοβόρα διαδικασία. Για αυτό το λόγο φροντίστε να είστε περιεκτικοί και σύντομοι. Η συνομιλία με ένα chatbot δεν θα λειτουργήσει αν επιδιώκεται να δημιουργήσετε μια μακροσκελή ανάκριση. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να σκεφτείτε 3 ερωτήσεις  για τις οποίες θέλετε να αποσπάσετε απαντήσεις. Ζητήστε από το χρήστη να δώσει απαντήσεις κλειστού τύπου ναι ή όχι ή να βαθμολογήσει από το 0 έως το 10.

 

3η Συμβουλή: Απαντήστε με έτοιμο υλικό που διαθέτετε

Όσο αναφορά το messenger, το Chatbot είναι ένα ιδανικό εργαλείο για να μοιραστείτε χρήσιμο περιεχόμενο. Ζητήστε από τους χρήστες να επιλέξουν συγκεκριμένα keywords και απαντήστε μέσα από αναρτημένο υλικό που έχετε. π.χ. ο χρήστης πληκτρολογεί «social media news”. Το chatbot είναι προγραμματισμένο να απαντήσει με το πιο σχετικό άρθρο με βάση το keyword που διάλεξε ο χρήστης. Ακόμα περισσότερο φανταστείτε ο χρήστης να πληκτρολογούσε το κωδικό ή το όνομα προϊόντος που επιθυμεί. Έπειτα το chatbot να έδινε το link με πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που σας έστειλε ο χρήστης. Οι δυνατότητες είναι πραγματικά πολλές!

 

Τα Chabot είναι κάτι παραπάνω από βοηθοί εξυπηρέτησης χρηστών. Εαν τα χρησιμοποιήσετε σωστά μπορείτε να δημιουργήσετε ισχυρούς δεσμούς με τους χρήστες και τους πελάτες. Μέσα από την αλληλεπίδραση δημιουργείτε εμπειρίες στο χρήστη και οι συναισθηματικές συνδέσεις που προκαλείτε βοηθούν, ώστε οι πελάτες σας να συνδεθούν με το Brand σας.

Για να δημιουργήσετε ένα Chatbot δεν είναι δύσκολο αλλά για να προγραμματίσετε ένα αποτελεσματικό και αποδοτικό Chatbot είναι μια απαιτητική διαδικασία. Οι Experts της SocialMe όμως είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε. Ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας και αφήστε το πάνω μας!


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

3 τρόποι για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στα Social Media χωρίς Ads

Next Post

Ποιο είναι το διαφημιστικό κοινό του Facebook και του Instagram;

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης