Έχουν τη δυνατότητα να δώσουν εξατομικευμένες προτάσεις και συμβουλές σε έναν χρήστη. Μπορούν να δώσουν χρήσιμες πληροφορίες και να απαντούν σε καθημερινές ερωτήσεις. Μπορούν να σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας πολύ γρήγορα και να σας λύσουν πραγματικά τα χέρια. Ο λόγος για τα Messenger Chatbot, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία βοηθού για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Ειδικά όταν μιλάμε για retail business, τότε είναι σχεδόν απαραίτητο κάθε εταιρεία να υιοθετήσει τα Chatbot στο marketing strategy τους.
Με τη δημοτικότητα των chatbots να αναπτύσσεται ραγδαία και οι επιλογές για τη δημιουργία τους να γίνονται ευκολότερες και αποτελεσματικότερες, δεν υπάρχει ποτέ καλύτερος χρόνος για να υιοθετήσετε μια τέτοια τεχνολογία
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε συμβουλές Marketing για το πως να χτίσετε ένα Messenger Chatbot.
1η Συμβουλή: Δημιουργήστε μια ξεχωριστή αφήγηση
Τα Chatbots έχουν άκρως αφηγηματικό χαρακτήρα, γεγονός που τα κάνει πολύ διαφορετικά από άλλες τεχνολογικές υπηρεσίες ή πλατφόρμες. Εάν δεν μπορείτε να κάνετε το bot σας να επικοινωνεί με έναν τρόπο που είναι γρήγορος, ενδιαφέρον και χιουμοριστικός ή πνευματώδης, τότε χάνετε το παιχνίδι. Δεν θα καταφέρετε να αλληλεπιδράσετε άμεσα με τους πελάτες σας σε προσωπικό επίπεδο.
Κανείς δεν θέλει να μιλάει με ένα ρομπότ και να συμπεριφέρεται ρομπτικά, για αυτό και το χιούμορ είναι απαραίτητο συστατικό στοιχείο!
Σκεφτείτε τις εναλλακτικές βαρετές συζητήσεις που μπορούν να προκύψουν μέσα από την αλληλεπίδραση ενός χρήστη με το Chatbot και μετατρέψτε τις σε ενδιαφέρουσες. Εδώ είναι που χρειάζεται σίγουρα μια στρατηγική για στοχευμένο Content Marketing !
2η Συμβουλή: Κάντε το περίπλοκο, απλό
Αυτό που κάνει τα Survey βαρετά είναι οι μακροσκελείς ερωτήσεις και οι περίπλοκες απαντήσεις. Οι χρήστες δεν κάθονται να αφιερώσουν χρόνο αν καταλάβουν ότι πρόκειται για μια χρονοβόρα διαδικασία. Για αυτό το λόγο φροντίστε να είστε περιεκτικοί και σύντομοι. Η συνομιλία με ένα chatbot δεν θα λειτουργήσει αν επιδιώκεται να δημιουργήσετε μια μακροσκελή ανάκριση. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να σκεφτείτε 3 ερωτήσεις για τις οποίες θέλετε να αποσπάσετε απαντήσεις. Ζητήστε από το χρήστη να δώσει απαντήσεις κλειστού τύπου ναι ή όχι ή να βαθμολογήσει από το 0 έως το 10.
3η Συμβουλή: Απαντήστε με έτοιμο υλικό που διαθέτετε
Όσο αναφορά το messenger, το Chatbot είναι ένα ιδανικό εργαλείο για να μοιραστείτε χρήσιμο περιεχόμενο. Ζητήστε από τους χρήστες να επιλέξουν συγκεκριμένα keywords και απαντήστε μέσα από αναρτημένο υλικό που έχετε. π.χ. ο χρήστης πληκτρολογεί «social media news”. Το chatbot είναι προγραμματισμένο να απαντήσει με το πιο σχετικό άρθρο με βάση το keyword που διάλεξε ο χρήστης. Ακόμα περισσότερο φανταστείτε ο χρήστης να πληκτρολογούσε το κωδικό ή το όνομα προϊόντος που επιθυμεί. Έπειτα το chatbot να έδινε το link με πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που σας έστειλε ο χρήστης. Οι δυνατότητες είναι πραγματικά πολλές!
Τα Chabot είναι κάτι παραπάνω από βοηθοί εξυπηρέτησης χρηστών. Εαν τα χρησιμοποιήσετε σωστά μπορείτε να δημιουργήσετε ισχυρούς δεσμούς με τους χρήστες και τους πελάτες. Μέσα από την αλληλεπίδραση δημιουργείτε εμπειρίες στο χρήστη και οι συναισθηματικές συνδέσεις που προκαλείτε βοηθούν, ώστε οι πελάτες σας να συνδεθούν με το Brand σας.
Για να δημιουργήσετε ένα Chatbot δεν είναι δύσκολο αλλά για να προγραμματίσετε ένα αποτελεσματικό και αποδοτικό Chatbot είναι μια απαιτητική διαδικασία. Οι Experts της SocialMe όμως είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε. Ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας και αφήστε το πάνω μας!