Όλοι γνωρίζουμε ότι το Instagram κοντεύει να γίνει ο επόμενος βασιλιάς των social media και πλέον όλες οι επιχειρήσεις δημιουργούν εταιρικούς λογαριασμούς στη δημοφιλή πλατφόρμα. Η δύναμη του Instagram είναι η έντονη αλληλεπίδραση με το κοινό, μέσα από τη δυναμική μιας εικόνας ή ενός video.
Γνωρίζοντας λοιπόν την ανάγκη να δημιουργήσουμε μια κοινότητα στο Instagram, αναζητήσαμε χρήσιμες οδηγίες, που θα σε βοηθήσουν να το καταφέρεις. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 3 τεχνικές και συμβουλές, για να αυξήσεις τους followers σου στο Instagram.
Βάλε ένα ξεκάθαρο στόχο
Από τη στιγμή που διαβάζεις αυτό το άρθρο έχεις σαφή στόχο να αυξήσεις τους followers σου, ωστόσο πιθανόν να μην έχεις ξεκάθαρο σκοπό. Σίγουρα, για αρχή, ο στόχος είναι σημαντικός, για να ξεκινήσεις, αλλά χρειάζεται να γνωρίζεις τι θέλεις να καταφέρεις με αυτούς τους followers. Υπάρχουν πολλές τεχνικές και συμβουλές για το Instagram, αλλά αυτή είναι μια από τις σημαντικότερες:
Πρέπει η αύξηση των followers να είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής, που συνδέεται με τη γενική επιχειρηματική σου στρατηγική και τους στόχους μάρκετινγκ.
Σκέψου λοιπόν πως θα αξιοποιήσεις αυτούς τους followers:
- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Brand σου
- Άμεση αύξηση πωλήσεων των προϊόντων
- Περισσότεροι χρήστες στην επίσημη ιστοσελίδα σου
Η εστίαση σε αυτούς τους επιχειρηματικούς στόχους θα συμβάλουν στο να διατηρήσεις ένα λογαριασμό με συνέπεια απέναντι στους followers σου. Θα σας βοηθήσει να πεις μια συναρπαστική ιστορία και να αποκτήσεις ένα κοινό με μεγαλύτερη δέσμευση στο Brand σου.
Καθόρισε το κοινό που απευθύνεσαι
Έχουμε αναφέρει τη σημαντικότητα της στόχευση του κοινού στο άρθρο “Πως να ψάξεις τον ιδανικό Πελάτη και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;”. Η στρατηγική στόχευσης στο Instagram δε διαφέρει και πολύ.
Για να καθορίσεις το κοινό σου, κάνε στον εαυτό σου τις εξής ερωτήσεις
- Πόσο χρονών είναι;
- Που ζούνε;
- Σε ποιο κλάδο εργάζονται;
- Πότε χρησιμοποιούν το Instagram και για ποιο λόγο;
- Τι ανάγκες μπορεί να έχει και πως μπορώ να βοηθήσω;
Με αυτό το τρόπο θα γνωρίσεις καλύτερο το κοινό σου και θα ξέρεις πως να το προσεγγίσεις καλύτερα για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις αναλυτικό μας άρθρο εδώ.
Δημιούργησε ένα ελκυστικό Bio και Profile.
Η συνολική εικόνα του Instagram profile σου είναι καθοριστικής σημασίας για να αποφασίσει ένας χρήστης αν κρίνει ενδιαφέρον να σε ακολουθήσει. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι τα 2/3 των επισκεπτών στο profile σου δεν είναι followers σου αλλά μπορούν να γίνουν! Το profile σου πρέπει να τους κερδίσει το ενδιαφέρον τους σε σημείο να πατήσει το follow button. Ένα ημιτελές profile, με χαμηλής ευκρίνειας εικόνες που δε δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εικόνα του, σίγουρα δεν σε βοηθάει.
Κάποιες συμβουλές για να καταφέρεις να δημιουργήσεις ένα αξιοπρόσεκτο profile είναι οι εξής:
- Όνομα: Να είναι μέχρι 30 χαρακτήρες, και να περιλαμβάνεται στην αναζήτηση του Instagram ώστε να μπορείς να συμπεριλάβεις και μια λέξη-κλειδί αν χρειαστεί.
- Φροντίστε το όνομα σου να μη διαφέρει με τα υπόλοιπα social media που διατηρείς. Αυτό θα διευκολύνει τους followers σου σε άλλες πλατφόρμες να σε βρουν στο Instagram.
- Μη ξεχάσεις να βάλεις το link της ιστοσελίδας σου. Είναι η μόνη δυνατότητα που σου δίνει το Instagram για να μαζέψεις traffic στην ιστοσελίδα σου και δεν θέλεις να το χάσεις.
- Bio: Χρησιμοποίησε για bio έως 150 χαρακτήρες για να μεταφέρεις στο κοινό σου το Brand σου και να τους δώσεις τα κίνητρα που χρειάζονται για να τους πείσεις να σε ακολουθήσουν.
Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας, για μια δωρεάν αξιολόγηση των Social Media accounts σου, εδώ.