Καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να αυξήσουν την παρουσία τους στο Instagram, αυξάνεται η ανταγωνιστικότητα. Για να ξεχωρίσει λοιπόν μια εταιρεία πρέπει να γνωρίζει τι λειτουργεί και τι όχι. Για να γίνει αυτό, χρειάζονται δεδομένα που θα τους βοηθήσουν να λάβουν καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τη στρατηγική τους. Το Hubspot πραγματοποίησε μια πολύ μεγάλη έρευνα συλλέγοντας ένα τεράστιο όγκο δεδομένων για το Instagram. Ανάλυσε 48.065.694 post και 306.278 κορυφαίους χρήστες, για να συλλέξει χρήσιμες πληροφορίες για εταιρείες και marketers. Σε αυτή την έρευνα, θα δούμε trends, στατιστικά και αξιοσημείωτες ιδέες για το Instagram. Με λίγα λόγια, τι πρέπει να ξέρει η επιχείρηση σου για το Instagram για το 2019.
Τα Likes ανάλογα το τύπο του Post
Όσο αναφορά τα Likes παρατηρείται μεγάλη διαφορά μεταξύ των δυνατών account όπως ενός Influencer σε σχέση με μια επιχείρηση. Συγκεκριμένα, οι ισχυροί χρήστες παίρνουν κατά μέσο όρο 5,936 likes. Οι μέσοι χρήστες περιορίζονται στα 100 likes και οι πιο αδύνατοι πέφτουν κάτω από 100 likes ανά post. Όπως ήταν αναμενόμενο τα περισσότερα likes έρχονται από post τύπου video. Το Video φαίνεται να έχει κατακτήσει όλα τα social media και να συγκεντρώνει πάντα το μεγαλύτερο engagement. Έπειτα ακολουθεί το carousel, που φαίνεται να έχει ανέβει αρκετά στις προτιμήσεις των χρηστών το τελευταίο έτος. Τέλος, τα λιγότερα likes συγκεντρώνονται από εικόνες, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι πρόκειται για μια άστοχη ενέργεια.
Τα Comments ανάλογα το τύπο του Post
Λαμβάνοντας υπόψιν τους ισχυρούς στο Instagram θα παρατηρήσουμε ότι λαμβάνουν κατά μέσο όρο 100 comments ανά post. Ένας μέσος χρήστης συνήθως λαμβάνει 4 comments ανά post. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από το 50% λαμβάνει λιγότερο από 4 comments ανά post. Όσο αναφορά το τύπο του Post, όπως ήταν φυσικό, παρατηρούμε το ίδιο μοτίβο με το engagement αλλά με μεγαλύτερες διαφορές. Συγκεκριμένα, τα video post συγκεντρώνουν εώς και 50% περισσότερα comments από τους υπόλοιπους τύπους. Μικρές διαφορές στα comments παρουσιάζει το carousel και οι στατικές εικόνες.
«Η Συμβουλή Μας!»
Εάν θέλετε να αυξήσετε το engagement στο Instagram, χρειάζεται να επικεντρωθείτε στη δημιουργία Content για Video που θα χρησιμοποιήσετε ακόμα και στα stories. Στη SocialMe γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το Video Creation, για αυτό και έχουμε ολόκληρη ομάδα από content marketers, designers και video makers για να πραγματοποιούμε τέτοια project. Μπορείτε και εσείς λοιπόν να εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του Visual Marketing
Τα δεδομένα για τα Hashtags φαίνεται να αλλάζουν!
Σύμφωνα με τα ευρήματα του τρέχοντος έτους, τα αποτελέσματά μας λένε ότι η χρήση περισσότερων hashtags στην πραγματικότητα μειώνεται την απήχηση που έχουμε. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό εύρημα, καθώς φαίνεται να πάει ενάντια σε αυτό που πολλοί πίστευαν.
Οι πιο πιθανές εξηγήσεις, σύμφωνα με ειδικούς του Instagram είναι οι εξής:
- Οι πιο δυνατοί χρήστες αποκτούν engagement από τους υπάρχοντες followers τους και μέσω της συνεχόμενης αλληλεπίδρασης και όχι μέσα από τα Hashtags. Συνεπώς, και επηρεάζεται κατά πολύ ο μέσος όρος.
- Το καλό περιεχόμενο (υλικό και κείμενο) μπορεί να απκτήσει από μόνο του απήχηση και engagement. Τα hashtags δεν είναι επαρκούν για να ενισχύσουν ένα μέτριο περιεχόμενο.
Οι Hashtags δεν θα ενισχύσουν τη δέσμευση του μέτριου περιεχομένου:
- Συχνό είναι το φαινόμενο επίσης, οι άνθρωποι να χρησιμοποιούν μη σχετικά hashtag. Πολλές φορές έχουμε παρατηρήσει στη SocialMe αυτό το φαινόμενο. Θέλει αρκετή έρευνα, συχνή τριβή και Marketing Experts για να επιλεχθούν κατάλληλα hashtags τόσο για το brand όσο και για το κάθε επιμέρους post.
- Πολλά spam post περιλαμβάνουν μεγάλο αριθμό hashtags με αποτέλεσμα να ενοχλείτε το κοινό και να τα αποφεύγει.
«Η Συμβουλή Μας!»
Όταν μιλάμε για hashtags, δεν έχει σχέση η ποσότητα, αλλά η συνάφεια. Το Instagram σάς επιτρέπει να συμπεριλάβετε έως 30 hashtags σε ένα post αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και ιδανικό. Δεδομένου ότι τα hashtags έχουν γίνει τόσο δημοφιλή, οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να μην τα δίνουν τόσο σημασία. Για το λόγο αυτό, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε όχι περισσότερα από 4-5 απόλυτα σχετικά hashtag σε κάθε ανάρτηση.
Τέλος, πολύ σημαντικό είναι να δημιουργήσετε Branded hashtag για την επιχείρησή σας. Ένα Branded hashtag είναι ένα hashtag που είναι μοναδικό στο Instagram και αναφέρεται σε εσάς. Μπορεί δηλαδή να επιλέξετε το όνομα της επιχείρησης σας, ένα προϊόν σας ή ένα ξεχωριστό motto.
Η SocialMe βρίσκεται εδώ για να σας δώσει όλα τα insight από το κόσμο του Marketing για να είστε πάντα πρώτοι στις εξελίξεις. Για εμάς η γνώση είναι δύναμη και η σωστή αξιοποίηση της, μπορεί να αυξήσει άμεσα τα κέρδη σας. Ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας για να συνεργαστούμε!