• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Μια από τις πιο αποτελεσματικές web design πρακτικές είναι σίγουρα αυτή του website personalization. Οι τεχνικές, που περιλαμβάνει βάζουν την εμπειρία του χρήστη στο κέντρο και προσφέρουν κάτι μοναδικό σε κάθε επισκέπτη της ιστοσελίδας σου.

Αρχικά, για να γίνει δυνατή η προσωποποίηση, θα πρέπει να μελετήσεις προσεκτικά όλα τα δεδομένα. Για παράδειγμα, από που προήλθε ο κάθε χρήστης, αν έχει επισκεφτεί ξανά την ιστοσελίδα, κι αν είναι έτοιμος να εγκαταλείψει το καλάθι των αγορών του.

Παρακάτω θα βρεις πρακτικούς τρόπους, που θα ενισχύσουν το website personalization της ιστοσελίδας ή του e-shop σου.

 

#Προσωποποίησε τις Landing Pages, που Δημιουργείς

Αν έχεις ασχοληθεί με την προώθηση της ιστοσελίδας σου, μέσω διαφημίσεων στο Google ή στα κοινωνικά δίκτυα, τότε σίγουρα θα έχεις διαμορφώσει κάποιες landing pages. Αυτές προσπαθούν να εξάψουν το ενδιαφέρον τον επισκεπτών και να τους κρατήσουν μέσα στην ιστοσελίδα. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει εύκολα κι αποτελεσματικά με τη χρήση του website personalization. Για παράδειγμα, αν ο χρήστης προέρχεται από διαφήμιση στο Facebook, τότε μπορείς να εκμεταλλευτείς τα δεδομένα από το pixelκαι να εμφανίσεις προϊόντα, που έχει κοιτάξει μέσα στο κοινωνικό δίκτυο.

#Δημιούργησε ένα Pop-up, που Εμφανίζεται κατά την Έξοδο

Η χρήση των pop-ups είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη. Αυτά τα εργαλεία, αν και είναι ενοχλητικά για ορισμένους, είναι πολύ αποτελεσματικά. Σε μερικές περιπτώσεις, ένα pop-up σε βοηθάει να μεγαλώσεις τη mailing list σου, ενώ σε άλλες, απλά προωθεί μια προσφορά, παρέχοντας ένα κουπόνι.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το pop-up, για να κρατήσεις το χρήστη μέσα στην ιστοσελίδα σου. Οι περισσότεροι χρήστες αποφασίζουν αν θα μείνουν ή θα εγκαταλείψουν τη σελίδα στα πρώτα 7 δευτερόλεπτα. Έτσι, αν σε αυτό το σημείο τους εμφανίσεις ένα pop-up με μια προσφορά, στην οποία δε μπορούν να αντισταθούν, έχεις κερδίσει ένα μεγάλο αγώνα.

#Δώσε μια Προσωπική Νότα στη Σελίδα 404

Η σελίδα 404 δεν είναι κάτι που θα δει συχνά ένας χρήστης. Ωστόσο, στην περίπτωση που το δει θα είναι μια δυσάρεστη εμπειρία. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει μια σελίδα 404, που να έχει ενδιαφέρον. Αν μάλιστα προσθέσεις και στοιχεία προσωποποίησης, μπορείς να οδηγήσεις το χρήστη σε ένα μέρος της ιστοσελίδας σου, παρόμοιο με το ιστορικό της πλοήγησης του. Έτσι, ανατρέπεις ένα δυσάρεστο συναίσθημα και διατηρείς το χρήστη μέσα στο e-shop σου.

#Αντάμειψε τους Χρήστες που Επιστρέφουν

Η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου σίγουρα απαρτίζεται τόσο από νέους όσο και από παλιούς χρήστες. Με τα cookies, μπορείς να δεις στα analytics σου ανά πάσα στιγμή ποιοι είναι οι χρήστες που επιστρέφουν. Παράλληλα, μπορείς να δεις ακόμα και πόσοι από αυτούς έχουν εγγραφεί στη mailing list σου.

Αν, για παράδειγμα, ένας τέτοιος χρήστης μπει ακόμα μια φορά στην ιστοσελίδα σου, δεν θα πρέπει να δει ένα pop-upγια εγγραφή στο newsletter, αφού το έχει ήδη συμπληρώσει. Αντιθέτως, καλό θα ήταν να τον ανταμείψεις για την προτίμηση του με ένα κουπόνι, δωρεάν έξοδα αποστολής, ή κάτι που να έχει κάποια αξία για αυτόν.

#Βάλε Στοιχεία Προσωποποίησης στη Σελίδα Ολοκλήρωσης Αγοράς

Η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς είναι μια οθόνη που θα δει ο χρήστης μόλις ολοκληρώσει τη διαδικασία του checkout. Σε αυτό το σημείο συνήθως είναι ευχαριστημένος και δεν δίνει μεγάλη σημασία στο τι θα εμφανιστεί στην οθόνη του. Ωστόσο, μπορείς και σε αυτό το σημείο να βάλεις στοιχεία προσωποποίησης. Χρησιμοποίησε το ιστορικό της πλοήγησης του και παρουσίασε προϊόντα παρόμοια με αυτά που μόλις αγόρασε. Εφόσον έχει ήδη μπει σε διαδικασία αγορών, είναι πιθανόν να επιστρέψει για να πραγματοποιήσει ακόμα μια.

#Γράψε Προσωποποιημένα Subject Line

Ένα από τα καταλληλότερα μέρη για να βάλεις ένα στοιχείο προσωποποίησης είναι το θέμα των e-mail campaign που στέλνεις. Κάθε πρόγραμμα διαχείρισης των campaign σου μπορεί να βάλει εύκολα μια τέτοια παράμετρο στο θέμα. Αυτή η απλή κίνηση μπορεί να αυξήσει το openrate μέχρι και κατά 30%.

 

Το website personalization είναι μια από τις πιο μοντέρνες τεχνικές στο web design. Συμπλήρωσε τη φόρμα για να αφήσεις τους ειδικούς της SocialMe να τελειοποιήσουν την ιστοσελίδα σου.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

15 Ενδιαφέροντα Στατιστικά για το Facebook που Δείχνουν τη Δύναμη του

Next Post

Facebook Ads – Μυστικά για να γίνουν πιο Αποτελεσματικά

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης