Η πανδημία του κορονοϊού έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στη ζωή μας. Για τις επιχειρήσεις, η πιο μεγάλη αλλαγή είναι η ανάδειξη της αναγκαιότητας των e–shop. Όλοι οι καταναλωτές έχουν στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τις αγορές τους, εφόσον η αγορά παραμένει κλειστή. Έτσι, αν θέλεις να επιβιώσεις είτε θα πρέπει να ανοίξεις ένα e-shop, είτε να εκμεταλλευτείς τα κοινωνικά δίκτυα, για να κάνεις πωλήσεις.
Μια από τις τελευταίες τάσεις είναι οι αγορές μέσω live streaming ή το live shopping. Η συγκεκριμένη τάση έχει αναπτυχθεί εδώ και χρόνια στην Κίνα. Ωστόσο, μόλις πρόσφατα εξαπλώθηκε και στην Δύση, με το Instagram και το Facebook να σου δίνουν τη δυνατότητα να το δοκιμάσεις.
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψεις τι είναι το live shopping και πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για την επιχείρηση σου.
Τι Είναι το Live Shopping στο Instagram και στο Facebook;
Το live shopping είναι ένα εργαλείο, που δίνει τη δυνατότητα στις επιχείρησης να πραγματοποιούν πωλήσεις, κατά τη διάρκεια του live stream τους. Ουσιαστικά, το live shopping θυμίζει την προώθηση προϊόντων στην τηλεόραση, αλλά με έναν πιο μοντέρνο και άμεσο τρόπο.
Μέχρι τώρα, εφαρμογές όπως το Taobao και το WeChat, που η χρήση τους είναι ευρέως διαδεδομένη στην Κίνα, πρόσφεραν τη δυνατότητα αγορών μέσα από το live stream. Ωστόσο, μετά την εισαγωγή των Facebook και Instagram Shops, οι δύο εφαρμογές ενσωμάτωσαν και αυτή τη δυνατότητα.
Πώς Μπορείς να το Δοκιμάσεις;
Η βασική προϋπόθεση, για να χρησιμοποιήσεις το Instagram και το Facebook live shopping είναι να έχεις δημιουργήσει ένα shop μέσα στην κάθε εφαρμογή. Για να μπορείς να βάλεις ετικέτες στα προϊόντα που δείχνεις στο live stream, θα πρέπει να τα έχεις ήδη προσθέσει στην κατάλογο του καταστήματος σου στην εφαρμογή. Μόλις έχεις προσθέσει όλα σου τα προϊόντα, μπορείς να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς το Instagram live shopping.
Τα βήματα, που πρέπει να ακολουθήσεις, για να το χρησιμοποιήσεις είναι τα ακόλουθα:
- Πάτησε το εικονίδιο, για να προσθέσεις μια φωτογραφία στο Instagram,
- Επίλεξε το «Live»,
- Στη συνέχεια, επίλεξε το «Shopping»,
- Από τη λίστα των προϊόντων σου, διάλεξε αυτά που θα δείξεις μέσα στο livestream,
- Ξεκίνησε το liveσου. Κατά τη διάρκειά του, μπορείς να καρφιτσώσεις τα προϊόντα, ώστε να τα βλέπουν άμεσα η θεατές.
Ιδέες για Αποδοτικό Live Streaming
Με τα παραπάνω απλά βήματα, μπορείς εύκολα να ξεκινήσεις ένα live shopping στο Instagram. Σε κάθε περίπτωση, ακολούθησε τα βήματα για ένα επιτυχημένο live stream, για να μη συναντήσεις κανένα απρόοπτο. Παρακάτω, θα βρεις μερικές καλές ιδέες για live shopping.
#1 Παρουσίασε τα Καινούργια σου Προϊόντα
Το πιο άμεσο live stream, που μπορείς να διοργανώσεις, είναι ένα βίντεο, στο οποίο παρουσιάζεις τα προϊόντα, που προσπαθείς να προωθήσεις. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα κατάστημα ρούχων ή υποδημάτων, μπορείς να δοκιμάζεις διαφορετικά σύνολα, για να δουν οι θεατές πως εφαρμόζουν τα προϊόντα. Ειδικά στην περίπτωση των ρούχων, αυτό μπορεί να είναι καθοριστικό στην απόφαση των χρηστών.
#2 Δείξε ένα Tutorial
Η επόμενη ιδέα αφορά ένα βίντεο, στο οποίο δείχνεις το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα προϊόντα σου. Για ένα κατάστημα ρούχων, για παράδειγμα, το tutorial μπορεί να δείχνει διαφορετικούς τρόπους, που μπορεί να φορεθεί το ίδιο ρούχο. Η συγκεκριμένη ιδέα επίσης, είναι πολύ καλή για την προώθηση προϊόντων τεχνολογίας ή καλλυντικών.
#3 Διοργάνωσε ένα Q&A
Μια ακόμα ιδέα είναι ένα Q&A, που δε διαφέρει πολύ από τα live streams, που έκανες μέχρι τώρα. Κατά τη διάρκεια του, μπορείς να απαντήσεις στις ερωτήσεις των θεατών του live, σχετικά με τα προϊόντα σου, αλλά και να τους δώσεις διάφορες λύσεις.
Το live shopping στο Instagram και στο Facebook είναι ένα εργαλείο, που θα σε απασχολήσει στο μέλλον. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδας της SocialMe, για να μάθεις πώς μπορείς να προετοιμαστείς.